Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Silnik 2.5l V6 pęknięta głowica
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-05-2016, 07:54   

dj87558 napisał/a:
Czy chłodnica oleju o której mowa to ta pętla z rurki przed chłodnicami?
to też jest chłodnica - płynu wspomagania kierownicy
a do oleju silnika to jak kolega wyżej napisał
 
 
dj87558 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W 2,5V6 A/T 2001 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: lublin
Wysłany: 29-05-2016, 22:07   

zazal napisał/a:

Teraz będę wymieniał tą chłodnicę oleju przy okazji zmiany oleju ;)
Dzięki wszystkim za porady ;)


Gdzie Kolego zakupiłeś tą chłodniczkę i jaki był jej orientacyjny koszt? Jak tylko wygospodaruję trochę wolnego czasu to też chciałbym ją wymienić bo u mnie podobne objawy jak u Ciebie. Pozdrawiam
 
 
zazal 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 26-06-2016, 12:06   

kupiłem używaną na allegro za jakieś 40zł, parę lat minęło i działa bez zarzutu.
Nówka w ASO ponad 2000zł!
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2017, 21:07   

Nie znalazlem podobnego tematu wiec pisze tu. Neka mnie ubywajacy plyn chlodniczy. Ogolem przy okazji zapytam czy tak powinno byc ze na zimnym silniku stan plynu jest na dnie zbiorniczka wyrownawczego a po zagrzaniu lapie stan miedzy min a max? A co do znikania plynu jak juz silnik sie zagrzeje w przeciagu 2 dni potrafi ubyc 2 cm plynu patrzac po zbiorniczku po tyg juz musze dolewac troche. Olej jest czysty w plynie tez nie widac sladow oleju, nie kopci i nie ma maselka na korku. Dol silnika mokry do tej pory myslalem ze to pozostalosci po wymianie uszczelek pod pokrywami ale teraz podejrzewam najgorsze. Zaraz po odpaleniu silnika i odkreceniu korka na chlodnicy chlipie plynem. Weze po nagrzaniu twarde... nie wiem czy dobrze czy nie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-05-2017, 21:17   

mp1602, chłodnica była wymieniana czy jeszcze oryginalna?
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2017, 21:25   

Wydaje się być oryginalna. Jeszcze dodam ze jest problem z ogrzewaniem powyzej 28 na klimatroniku dopiero leci cieple powietrze
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-05-2017, 21:57   

mp1602 napisał/a:
Jeszcze dodam ze jest problem z ogrzewaniem powyzej 28 na klimatroniku dopiero leci cieple powietrze
To sprawdź poziom płynu pod korkiem chłodnicy. Jak jest za niski poziom w chłodnicy to ogrzewanie wnętrza słabiej działa.
mp1602 napisał/a:
Wydaje się być oryginalna
To na 99% ma nieszczelność i stąd ubytki. Nie kapie, nie zostawia plam, po prostu płyn odparowuje na rozgrzanym silniku.
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2017, 22:06   

Jutro obejrzę dokładnie chłodnicę i cały układ. Płynu jest pod korek w chłodnicy.. jak kupiłem gala miał problem z temp silnika.. spadała w czasie jazdy. Dolałem pół litra płynu i temp silnika jest ok. Dzięki za nakierowanie. Uzupełnie jeszcze płyn i będę obserwował
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-05-2017, 22:15   

Sprawdź też wężyki ogrzewające przepustnicę - też lubią puszczać. Nie masz silnika w avatarze, ale w V6 często pada wężyk od chłodnicy oleju, ten górny częściej. Do tego oringi pod aparatem zapłonowym - tam jest wciskany na oringi taki rozgałęźnik zasilający dalej nagrzewnicę.
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 04-05-2017, 08:42   

Zaraz wpiszę silnik wybaczcie. Na zimnym dolałem płynu dzisiaj zagrzałem go dobrze i wchlipał znowu trochę.. chyba jest zapowietrzony bo ogrzewanie zaczęło lepiej działać po dolewce. Ale zauważyłem plamkę po smaku słodka czyli płyn.. pod rozrządem. Zaczynam podejrzewać że puszcza pompa wody. I tak niedługo muszę zmienić rozrząd może problem się wyeliminuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.