Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Polecane i nie polecane warszaty Lubuskie - Zielona Góra
Autor Wiadomość
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 26-03-2017, 10:18   

jestem świeżo po geometrii zawieszenia, zbieżność itp wszystko zrobione, akurat o zawieszenie się nie martwię bo mam wymienione dosłownie wszystko w tym aucie :)
podpompowałem opony, nie wiem ile było, ale coś w prawym kole dopompowało, przejadę się dziś to będę wiedział czy coś się dzieje :)
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-03-2017, 12:32   

daj znać.
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 26-03-2017, 16:43   

no niestety już od 100km/h czuć lekkie wibracje, narastające wraz z prędkością..
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-03-2017, 16:47   

a kierownica bije? ja miałem wibracje na budzie ale to pewnie przez luzy.
ktoś by Ci musiał dobrze wahacze sprawdzić. w galancie luzów na stacji Ci nie wylapia. nawet u Andrzeja było ciężko je zobaczyć. po wymianie wahaczy, drążków i końcówek ustało.
no chyba że masz opony już do bani. spróbuj przód z tyłem zmienić koła.
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 26-03-2017, 17:03   

kierownica bije, wahacze mam pozmieniane wszystkie, dolny przód wymieniony miesiąc temu, banany nawet roku nie mają.. luzów nie ma żadnych, po wymianie hamulców pojechałem tylko na geometrię, nie miałem w tym czasie kiedy się rozpędzić, a przed wymianą hamulców problemu nie było :/

może to i koła źle wyważone, jeszcze na zimówkach jeżdżę..
chociaż jak się dziś przejechałem to obie felgi z przodu były dosyć ciepłe, by nie powiedzieć gorące.. prosiłem przy wymianie hamulców o sprawdzenie tłoczków, ponoć jedną uszczelkę wymienili.. ale przy hamowaniu bicia nie ma nic a nic kurcze..
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-03-2017, 17:25   

dziwna sprawa
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 27-03-2017, 15:30   

no nic, autko wylądowało u Andrzeja, zobaczymy co powie..
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-03-2017, 15:36   

daj znać
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 30-03-2017, 23:13   

nie udało się nic wychwycić, jadę jutro laczki zmienić, pierwsze co poproszę o sprawdzenie wyważenia aktualnych opon, może się wyjaśni...
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-03-2017, 18:33   

możliwe, że masz np krzywe piasty lub przylgnie pod tarczami przy ich wymianie nie zostały dobrze oczyszczone przez co masz na nich bicie. Lub ktoś nałożył smar pod tarczę i też będzie bicie. Temperatura może się brać z faktu, że się co obrót ociera tarcza o klocek i nagrzewa ewentualnie zacisk nie cofa itp. Warto iść w tą stronę skoro w zawieszeniu nie ma luzu i geometria jest zrobiona.
Do zmierzenia bicia tarcz potrzebny jest czujnik zegarowy.
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 03-04-2017, 18:35   

sam już nie wiem Pieraś, mechanik od Ciebie mówi, że z hamulcami wszystko ok, ale podejrzewam, że tylko na oko zerknął :/ tłoczki odbijają, przy hamowaniu bicia nie ma, ale podczas jazdy powyżej prędkości autostradowej bicie na kierownicy jest nie do wytrzymania.. aż całe nadwozie lata :/
ja wiem, z taką prędkością się cały czas nie jeździ, ale kurde świadczy to o tym, że coś jest nie tak i wolałbym to naprawić..
opony zmieniłem, w piątek wyważone, w niedzielę jeździłem i dalej jest masakra..
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-04-2017, 23:00   

tak jak wyżej sugerowałem, przylgnie pod tarczami itp. To podstawa do sprawdzenia.
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-04-2017, 21:34   

a maglownica nie jest z luzami?
 
 
 
Mushkin 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 08-05-2017, 14:28   

Sam już nie wiem, ja na maglownicy jakiegoś ogromnego luzu nie czuję, przylgnie pod tarczą są jak najbardziej OK, felgi się wyważają..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.