Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Outlandera III Benzyna 2.0 czy Hybryda?
Autor Wiadomość
karmacz1984 
Nowy Forumowicz

Auto: AVENSIS T22
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2017, 21:58   Zakup Outlandera III Benzyna 2.0 czy Hybryda?

Witam. :D
To jest mój pierwszy post na Waszym forum.

Chcę kupić Outlandera.
Mam do wyboru dwa modele z 2014.
Jeden to benzyna 2.0 150 koni CRV, a drugi to hybryda 202 konie.
Obydwa mają jeszcze dwa lata gwarancji i pewny przebieg po około 80 000.

Dodam też że cena jest prawie taka sama ( mieszkam w Norwegii).

Benzyna ma 7 miejsc, ale hybryda będzie tańsza w użytkowaniu.
Czy dobrze rozumiem że hybrydę można ładować w domu z sieci jak Teslę?

Jak z awaryjnością?
Czytałem że benzynowy silnik jest prawie pancerny, a jak z hybrydą?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-05-2017, 07:28   

Przy prawie takiej samej cenie to nawet się nie zastanawiaj. Zdecydowanie hybryda. Benzyna po prostu "nie jedzie". Pow. 100km/h to po prostu muł.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 12-05-2017, 08:45   

Powinny zadecydować przewidywane dzienne przebiegi - jeżeli mieszczą się w "zasięgu" jednego ładowania, to hybryda - jeśli są większe, to zalety hybrydy znikną pod wadami.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2017, 10:03   

Georg napisał/a:
wady hybrydy przeważą nad zaletami.

A jakie ma wady hybryda? Największą jest chyba cena, a tutaj oba samochody kosztują tyle samo, a dzieli je przepaść technologiczna.Gdziekolwiek i na jakich dystansach by nie jeździł to dychawiczny silnik 2,0 , nie dorówna wersji hybrydowej pod każdym względem, zarówno praktycznym jak i ekonomicznym. Hybryda nie jest po to, żeby jezdzić tylko na ładowaniu.
 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 12-05-2017, 16:33   

Pewnie że hybryda, zasięg na naładowanych akumulatorach to realnie koło 36 km, do tego masz chyba w Norwegii strefy gdzie zwykłym spalinowym nie wjedziesz, nie wiem jak ceny podatków i ubezpieczeń?

Jeżeli chodzi o trwałość to Outlander Hybryda dzieli ten sam silnik co wersja benzynowa, jest on co prawda mniej wysilony bo ma 136 KM, ale to ta sama konstrukcja, bez turbo, bezpośredniego wtrysku i zwiększonej kompresji.

Jak macie rozbudowaną sieć szybkiego ładowania to kolejny plus za, hybrydę można ładować z gniazdka ( 8 godz), lub punktu szybkiego lądowania (około 30 min jak pamiętam do 80%).

W Polsce komplet nowych akumulatorów to coś w granicach 30 tys zł, można chyba wymieniać pojedyncze ogniwa jak się zepsują, wtedy wychodzi taniej.

ostatnie, hybryda ma dużo lepsze wyposażenie, w tym elektryczne webasto :) - przynajmniej te które widziałem
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2017, 16:44   

marrok napisał/a:
W Polsce komplet nowych akumulatorów to coś w granicach 30 tys zł, można chyba wymieniać pojedyncze ogniwa jak się zepsują, wtedy wychodzi taniej.

Przecież to praktycznie nowy samochód, o tym nawet nie ma co myśleć. A gwarancje na akumulatory jest pewnie 10-letnia.
 
 
Sim1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2016
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 50
Skąd: Krk
Wysłany: 12-05-2017, 20:33   

Hybryda Mitsu to nie to samo hybryda Toyoty. Warto dokładnie zapytać jak działa bo to specyficzne rozwiązanie. Jest to w zasadzie samochód elektryczny pozwalający doładowywać baterie spalinowym i posiłkować się nim jako bezpośrednim napędem.

Silnik spalinowy jest ale nie ma skrzyni biegów więc samochód nie może jeździć tylko na benzynie bo ten silnik może działać tylko w pewnym zakresie prędkości. Z tego co mi kojarzę jak próbowałem ogarnąć temat to jest w stanie sam napędzać samochód dopiero od 65km/h (nie pamiętam czy była jakaś górna granica) bo logika jest taka jakby miał np. stały 5-ty bieg i tyle.

W związku z tym zanim się ktokolwiek na niego zdecyduje powinien zebrać dokładne informacje jak to działa i przemyśleć czy taka hybryda wpasuje się w charakterystykę użycia samochodu.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2017, 21:19   

Sim1 napisał/a:
czy taka hybryda wpasuje się w charakterystykę użycia samochodu.

Tzn? Nie bardzo rozumiem Twoich wywodów. Bo jak dla mnie pytanie jest proste, czy kupić samochód w najnowszej technologii o niższych kosztach eksploatacji , czy muła, kiedy cena i rocznik są porównywalne.,
 
 
karmacz1984 
Nowy Forumowicz

Auto: AVENSIS T22
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-05-2017, 07:24   

marrok napisał/a:
nie wiem jak ceny podatków i podatków


Nie ma dużej różnicy.Ubezpieczenie jest tańsze, ale nie przez hybrydowy silnik, tylko dzięki bogatym systemom bezpieczeństwa.

Przy zakupie nowego natomiast jest zwolnione z wielu opłat importowych i wychodzi często taniej niż nowa benzyna.
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 29-05-2017, 10:02   

Dzisiaj kupiłbym hybrydę, nawet droższą. Nie mam większych zastrzeżeń do 2 litrowej bezturbinowej benzyny, jeżdżę nią 1,5 roku i nie dramatyzowałbym jak inni koledzy, ale mając wybór przed jakim Ty stanąłeś, nie zastanawiałbym się nawet chwili. Hybryda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.