Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:54
[I 2.0T] gaśnie silnik na niskich obrotach
Autor Wiadomość
wojtik17 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI Outlander 2.0-16 Tu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Łuków
  Wysłany: 10-05-2017, 21:21   [I 2.0T] gaśnie silnik na niskich obrotach

witam, bardzo proszę o podpowiedź.... mianowicie co może być przyczyną gaśnięcia silnika na niskich obrotach w turbiaku? dodam, że gaz jest w trakcje instalacji ale problem istniał już przed instalacją gazu, świece zostały wymienione ( nie wiem dokładnie na jakie ale raczej mechanik powinien się znać i nie włożył jakiegoś dziadostwa) silniczka krokowego dana wersja nie posiada.... i w sumie nie wiadomo o co chodzi. czy może to być jakaś błachostka czy raczej muszę brać kredyt w prowidencie? 8) dzięki z góry za podpowiedź
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 10-05-2017, 21:52   

wojtik17 napisał/a:
mianowicie co może być przyczyną gaśnięcia silnika na niskich obrotach


Kolego opisz dokładniej objawy. Czy gaśnie zawsze tzn. wcale nie chodzi na niskich obratach, czy po przygazowaniu spada do zera i gaśnie. Czy tak samo jest na zimnym i ciepłym silniku, etc.?

Czy przed wymianą świec też gasł?
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
Ostatnio zmieniony przez flash 10-05-2017, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 10-05-2017, 21:53   

Gasnie dojeżdżają do świętel i w chwili gdy wciakasz sprzęgło? - przepustnica moze brudna
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2017, 22:08   

Wyjmij i wyczyść dokładnie przepustnice, czyszczenie bez demontażu nic nie da. Wymieniałeś ostatnio akumulator?
Taka ma być z obydwu stron :
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sxizo 10-05-2017, 22:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wojtik17 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI Outlander 2.0-16 Tu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Łuków
Wysłany: 10-05-2017, 22:11   

silnik gaśnie, bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły. na wyższych obrotach jest wszystko ok. sytuacja wygląda tak, że obroty są falujące pochodzi jakiś czas aż obroty spadają do zgaśniecia. trudno mi powiedzieć jak było przed wymianą świec z racji na to, że mechanik robił to pod moją nieobecność... po prostu uzgodniliśmy telefonicznie, że pasowałoby wymienić świece więc tak uczynił. z racji na to, że jest to osoba której ufam i wiem, że nie zrobi mi fuszerki to co do napraw i decyzji pozostawiam mu wolną rękę ;) no ale niestety chyba go dana sytuacjia przerosła ponieważ poprosił abym zapytał WAS na forum co jeszcze można sprawdzić i jak zaradzić problemom ;D

[ Dodano: 10-05-2017, 22:12 ]
ooo właśnie podobno aukumulator jest słaby.... może to mieć wpływ?

[ Dodano: 10-05-2017, 22:20 ]
Sxizo napisał/a:
Wyjmij i wyczyść dokładnie przepustnice, czyszczenie bez demontażu nic nie da.
Taka ma być z obydwu stron :
[url=http://s2.ifotos.pl/...wer.jpg]Obrazek[/url]


też uważam, że może to być problem przepustnicy i pewnie od tego zaczniemy diagnozę ;) zastanowił mnie jeszcze ten akumulator, czy realnie może to mieć wpływ na pracę nawet już nagrzanego silnika? myśląc logicznie to nie ale już tyle rzeczy mnie w życiu zaskoczyło, że nie mogę tego wykluczyć

[ Dodano: 10-05-2017, 22:22 ]
jaroo0 napisał/a:
Gasnie dojeżdżają do świętel i w chwili gdy wciakasz sprzęgło? - przepustnica moze brudna


właśnie niekoniecznie bo nawet na jałowym biegu przy odpaleniu bez ruszania dzieją się takie rzeczy ;/
 
 
killer19 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 11
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 10-05-2017, 22:32   

ja po wymianie akumulatora na nowy miałem to samo, tzn dokładniej mówiąc to po całkowitym odłączeniu akumulatora i podłączeniu nowego po kilku minutach. Oprócz wykasowania przebiegów i zegarka głównym problemem było gaśnięcie silnika na wolnych obrotach, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. W instrukcji wyczytałem że po odłączeniu aku trzeba zrobić takie coś:
Rozgrzać silnik do temp roboczej, zatrzymać się, wyłączyć silnik, zapalić i zostawić go na 10/15 na wolnych obrotach aż się same ustabilizują.
Musiałem tak robić 2 razy i za każdym razem pomagało i wszystko było ok.
Spróbuj może akurat pomoże
 
 
wojtik17 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI Outlander 2.0-16 Tu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Łuków
Wysłany: 10-05-2017, 22:42   

no ok dziękuje może i to będzie to ;) z tego względu, że akumulator dosyć często był rozłączany podczas naprawy. PAnowie pomogliście mi się uspokoić jutro napiszę jeżeli uda się coś zrobić co było nie tak! pozdrawiam
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 10-05-2017, 22:43   

Miałem właśnie pisać, że po odłączeniu akumulatora trzeba auto nauczyć wolnych obrotów.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 11-05-2017, 07:10   

miałem kilka turbo i nigdy w nich po rozłączeniu aku nie trzeba było uczyć ich wolnych obrotów
może w tym przypadku pomoże
 
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 19-05-2017, 19:30   [2.0T] gaśnie po wyjęciu i ponownym podłączeniu akumulatora

Witam,

Jak w temacie, wyciągnąłem na jakąś godzinę akumulator podłączyłem ponownie auto odpaliło pochodziło na ssaniu było ok. Wyłączyłem potem znowu uruchomiłem i już gaśnie po kilku sekundach. Przez chwilę się dławi obroty skaczą i gaśnie. Czyżby alternator? Przed odpięciem aku nie było takich problemów :/.

Edit
Przeniosłem gdzie trzeba.
_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 19-05-2017, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20979
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-05-2017, 19:35   

Poczytaj o nauce obrotów :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-05-2017, 19:51   

Odepnij klemę minus na 30 sekund i zapal na benzynie. Niech chodzi aż załączą się wiatraki. Zgaś i powinno być ok.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 19-05-2017, 20:11   

Bzyk_R1 napisał/a:
Odepnij klemę minus na 30 sekund i zapal na benzynie. Niech chodzi aż załączą się wiatraki. Zgaś i powinno być ok.

już tak dla wyczerpania tematu powinno się jeszcze odpalić ponownie auto włączyć światła radio i klimę żeby jak najbardziej obciążyć silnik i niech tak pochodzi z 10 minut
 
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 19-05-2017, 20:27   

Co ja bym bez Was zrobił !? A już najgorsze scenariusze w głowie były :D
_________________
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez mroz3k 19-05-2017, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtik17 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI Outlander 2.0-16 Tu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Łuków
Wysłany: 19-05-2017, 21:26   

u mnie jednak problemem był rozrząd, który się przestawił ;) na szczęście już wszystko jest w porządku ;) dzięki za wyczerpujące odpowiedzi wiedza którą nabyłem zaowocuje na przyszłość. pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.