Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ETACS Decoder for Mitsubishi
Autor Wiadomość
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 05-03-2015, 09:33   

Powiem tak - próbowałem już to zrobić za pomocą diody i efekt był taki że spaliło bezpiecznik (prawdopodobnie za duży pobór prądu poszedł) dlatego też próbuję doszukać się innego, bezpieczniejszego rozwiązania.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-03-2015, 09:34   

Jaro1974, podaj sterowanie przekaźnika świateł tą diodą i będzie git
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 05-03-2015, 09:38   

O widzisz, o tym nie pomyślałem.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2015, 09:49   

krzychu napisał/a:
Misiek :) - mnie się wydaje, że ETACS-a nie ma w CS-ie po prostu :P

Zamontuj dodatkowe lampki w słupku C, pociągnij zasilanie od lampki środkowej, wszystkie lampki zasilane żarówkami "serdelkami" i się dowiesz, że masz ETACS, i ile kosztuje...
Bartek napisał/a:
PS. a ETACS pojawił się w Galancie E3 z 1988 roku :)

To jest ciekawe...

Cytat:
krzychu, jest to tak samo urządzenie zawiadujące większością funkcji samochodu - centralnym zamkiem, kierunkowskazami (też nie wszystkie, ale w CSie i Wagonie z tego co pamiętam tak), oświetleniem wnętrza, ale nie ma nic do świateł, sterowania stacyjką, szybami itp. co realizowane jest przez dodatkową drutologię oraz osobne sterowniki

Czyli rozumiem, że nie ma funkcji, które można by ustawiać i było by to zauważalne/przydatne na codzień
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Earl_Vadim 
Nowy Forumowicz

Auto: OutXL
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: none
Wysłany: 05-03-2015, 09:55   

przepraszam, chłopaki.. ale temat o programie dla etacsov dla maszyn po 2007 roku.
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 12-09-2016, 18:45   

Witam, czy bawi się ktoś tym programem w Warszawie?
_________________

 
 
mziak 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DiD Intense 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-09-2016, 20:45   

Cześć,
Skoro jest już taki wątek to podzielę się updatem ASXa 1,8DiD MY13 za pomocą "ETACS Decoder".
1. Aktywacja wejści od czujnika poziomu płynu w spryskiwaczy - bezcenne dla posiaczy Xenonów.
2. Automatyczne zamykanie zamków przy V>20km i odlokowanie przy "crash" lub IGN=OFF
3. Aktywacja "Key remainder" pozostawienie w stacyjce + otworzenie drzwi.
4. De-aktywacja automatycznego przełączania + resetowania wartości średniego spalania (po 4h)

PS1. podziękowania dla Earl_Vadim, że udostępnia ten tool również niekomercyjnie (ograniczona liczba zmian w jednym dniu)
PS2. Każdy używa tego na własną odpowiedzialność. Jak ktoś nie ma pojęcia to nie dotyka.

Pozdrawiam.
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 29-09-2016, 20:54   

A jaki kabelek masz?
_________________

 
 
mziak 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DiD Intense 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-09-2016, 22:18   

Stary ELM327 na chipie FTDI
 
 
hudy85 
Forumowicz

Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 62
Skąd: Opolskie
Wysłany: 20-05-2017, 12:43   

Earl_Vadim napisał/a:
przepraszam, chłopaki.. ale temat o programie dla etacsov dla maszyn po 2007 roku.


Czy i jak w lancerze cy8a działa funkcja "38. comming home light" i "39. welcome light"?
 
 
WarpPL 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-01-2018, 00:17   

Siemka,

więc i ja zapragnąłem dołożyć do ASXa ile się da ETACS decoderem. Na razie mam problemy z odczytaniem danych z szyny CAN, ale wciąż jestem dobrej myśli.
Mam kabel ELM327 v2 (czyli na chipie STN1110), aplikacja widzi interfejs, niby obsługuje, ale nie czyta mi wielu danych. Przyczyn może być wiele: problem z laptopem, kablem lub parametrami połączenia. Na razie czekam na pomoc twórcy programu, może coś uda się zdziałać. Muszę przyznać, że odpisuje on na forum w ciągu paru minut (!) :shock: od założenia tematu.

Gdyby jednak nie udało mi się ogarnąć tych problemów, a są z Trójmiasta osoby posiadające MUT-III i wiedzę o funkcjach komfortu, to dajcie o sobie znać :glasses2:

------------------
Aktualizacja
------------------

Problemem był kabel ELM327 FTDI STN1110 (czyli tzn ELM327 v2) kupiony w https://www.viaken.pl. Nie twierdzę, że kabel sam w sobie jest zły, bo sprawdzał mi się przy diagnostyce innego auta, ale z ETACS Decoderem nie współpracuje dobrze. Czyta tylko niektóre dane, a przy innych aplikacja sypie błędem Access Violation.

Okazało się, że polecanym dla ED kablem jest J2534 (mini vci), więc kupiłem taki kabel na alledrogo, właściwie najtańszy dostępny model (100 zł). Jest trochę zabawy z instalacją sterowników (tu jest opis: http://www.toyota-4runner...8-64-bit.html), ale po zainstalowaniu aplikacja działa perfekcyjnie.

ED naprawdę dużo opcji pozwala zmienić, udało mi się już aktywować: alarm, blokowanie i odblokowywanie drzwi, zwiększyć czas świecenia świateł przy "coming home"...).
Polecam poczytać o wszystkich funkcjach tu http://mmc-autoelectric.o...on-function-asx i tu http://mmc-manuals.ru/Mitsubishi_ASX:_Customizing
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 14-06-2018, 11:37   

Mam pytanko o ETACS dekoder. Autor mocno ogranicza używanie programu, wprowadził te dzienne kredyty na połączenia, bany na VIN itp. Każde konto prywatne ma coś takiego że ma 2 użycia dziennie i jakiś 3 dniowy okres po założeniu konta kiedy program działa w trybie "full". Czy ten tryb daje jakieś dodatkowe opcje?
Wiem że mój outlander nie jest zgodny z programem ale chciałbym popatrzeć sobie w program.
 
 
WarpPL 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-06-2018, 19:23   

elektryk napisał/a:
Mam pytanko o ETACS dekoder. Autor mocno ogranicza używanie programu, wprowadził te dzienne kredyty na połączenia, bany na VIN itp. Każde konto prywatne ma coś takiego że ma 2 użycia dziennie i jakiś 3 dniowy okres po założeniu konta kiedy program działa w trybie "full". Czy ten tryb daje jakieś dodatkowe opcje?
Wiem że mój outlander nie jest zgodny z programem ale chciałbym popatrzeć sobie w program.


Obecnie jest jedno darmowe użycie dziennie, dwa były kiedyś. 3-dniowy okres trybu full faktycznie jest, ale liczy się od pierwszego zalogowania.

"Darmowe użycia" czy też "kredyty" to ilość możliwych do wykonania zmian, to znaczy, że możesz odczytywać stan auta bez żadnych limitów, po prostu zapisanie zmiany zużywa Ci kredyt. Przy czym należy zaznaczyć, że kredyt zużywa się na zapisanie do modułu etacs, co wiąże się z tym, że możesz zmienić wiele różnych opcji i jeśli są z tej samej zakładki to zapiszą się wszystkie z użyciem tego kredytu.

Tryb full, z tego co pamiętam umożliwia np zmianę VIN samochodu, reset licznika następnego serwisu itp. Zmiany modułu "komfortu" - alarm, okna, wycieraczki, coming home light itp nie wymagają wersji full.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 31-07-2018, 23:16   

Czy outlander II GT 2011r i OUTLANDER SPORT 2.0 2015r oba z USA, są z godne z aplikacją?

Chciałem ściągnąć ETACS_Decoder_5145.rar
ze strony https://etacsdecoder.com/forum/showthread.php?tid=673&pid=8561#pid8561%22%3EEtacsdecoder

ale windows defender krzyczy o trojanie i usuwa mi plik. Bać się?
 
 
WarpPL 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-08-2018, 07:22   

Są to na tyle nowe roczniki, że powinny być obsługiwane.

Wcześniejsze wersje programu miały w sobie zaszyty proces kopania bitcoinów - tak sobie autor wymyślił, że mu to spłaci to jedno "darmowe" użycie - i wtedy faktycznie antywirusy krzyczały.
Podobno w obecnych wersjach już nie ma koparki bitcoinów, więc teoretycznie antywirus nie ma powodów żeby krzyczeć. Osobiście odpalam ten program na dedykowanym starym netbooku i się tym nie przejmuję, bo nie ma alternatywy - albo ETACS Decoder albo wizyta w salonie Mitsu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.