ETACS Decoder for Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-03-2015, 09:34
|
|
|
Jaro1974, podaj sterowanie przekaźnika świateł tą diodą i będzie git |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2015, 09:49
|
|
|
krzychu napisał/a: | Misiek - mnie się wydaje, że ETACS-a nie ma w CS-ie po prostu |
Zamontuj dodatkowe lampki w słupku C, pociągnij zasilanie od lampki środkowej, wszystkie lampki zasilane żarówkami "serdelkami" i się dowiesz, że masz ETACS, i ile kosztuje...
Bartek napisał/a: | PS. a ETACS pojawił się w Galancie E3 z 1988 roku |
To jest ciekawe...
Cytat: | krzychu, jest to tak samo urządzenie zawiadujące większością funkcji samochodu - centralnym zamkiem, kierunkowskazami (też nie wszystkie, ale w CSie i Wagonie z tego co pamiętam tak), oświetleniem wnętrza, ale nie ma nic do świateł, sterowania stacyjką, szybami itp. co realizowane jest przez dodatkową drutologię oraz osobne sterowniki |
Czyli rozumiem, że nie ma funkcji, które można by ustawiać i było by to zauważalne/przydatne na codzień |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Earl_Vadim
Nowy Forumowicz
Auto: OutXL
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 6 Skąd: none
|
Wysłany: 05-03-2015, 09:55
|
|
|
przepraszam, chłopaki.. ale temat o programie dla etacsov dla maszyn po 2007 roku. |
|
|
|
 |
brylekVFR
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 817 Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
|
Wysłany: 12-09-2016, 18:45
|
|
|
Witam, czy bawi się ktoś tym programem w Warszawie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mziak
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.8 DiD Intense 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-09-2016, 20:45
|
|
|
Cześć,
Skoro jest już taki wątek to podzielę się updatem ASXa 1,8DiD MY13 za pomocą "ETACS Decoder".
1. Aktywacja wejści od czujnika poziomu płynu w spryskiwaczy - bezcenne dla posiaczy Xenonów.
2. Automatyczne zamykanie zamków przy V>20km i odlokowanie przy "crash" lub IGN=OFF
3. Aktywacja "Key remainder" pozostawienie w stacyjce + otworzenie drzwi.
4. De-aktywacja automatycznego przełączania + resetowania wartości średniego spalania (po 4h)
PS1. podziękowania dla Earl_Vadim, że udostępnia ten tool również niekomercyjnie (ograniczona liczba zmian w jednym dniu)
PS2. Każdy używa tego na własną odpowiedzialność. Jak ktoś nie ma pojęcia to nie dotyka.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
brylekVFR
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 817 Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
|
Wysłany: 29-09-2016, 20:54
|
|
|
A jaki kabelek masz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mziak
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.8 DiD Intense 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-09-2016, 22:18
|
|
|
Stary ELM327 na chipie FTDI |
|
|
|
 |
hudy85
Forumowicz
Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 62 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 20-05-2017, 12:43
|
|
|
Earl_Vadim napisał/a: | przepraszam, chłopaki.. ale temat o programie dla etacsov dla maszyn po 2007 roku. |
Czy i jak w lancerze cy8a działa funkcja "38. comming home light" i "39. welcome light"? |
|
|
|
 |
WarpPL
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-01-2018, 00:17
|
|
|
Siemka,
więc i ja zapragnąłem dołożyć do ASXa ile się da ETACS decoderem. Na razie mam problemy z odczytaniem danych z szyny CAN, ale wciąż jestem dobrej myśli.
Mam kabel ELM327 v2 (czyli na chipie STN1110), aplikacja widzi interfejs, niby obsługuje, ale nie czyta mi wielu danych. Przyczyn może być wiele: problem z laptopem, kablem lub parametrami połączenia. Na razie czekam na pomoc twórcy programu, może coś uda się zdziałać. Muszę przyznać, że odpisuje on na forum w ciągu paru minut (!) od założenia tematu.
Gdyby jednak nie udało mi się ogarnąć tych problemów, a są z Trójmiasta osoby posiadające MUT-III i wiedzę o funkcjach komfortu, to dajcie o sobie znać
------------------
Aktualizacja
------------------
Problemem był kabel ELM327 FTDI STN1110 (czyli tzn ELM327 v2) kupiony w https://www.viaken.pl. Nie twierdzę, że kabel sam w sobie jest zły, bo sprawdzał mi się przy diagnostyce innego auta, ale z ETACS Decoderem nie współpracuje dobrze. Czyta tylko niektóre dane, a przy innych aplikacja sypie błędem Access Violation.
Okazało się, że polecanym dla ED kablem jest J2534 (mini vci), więc kupiłem taki kabel na alledrogo, właściwie najtańszy dostępny model (100 zł). Jest trochę zabawy z instalacją sterowników (tu jest opis: http://www.toyota-4runner...8-64-bit.html), ale po zainstalowaniu aplikacja działa perfekcyjnie.
ED naprawdę dużo opcji pozwala zmienić, udało mi się już aktywować: alarm, blokowanie i odblokowywanie drzwi, zwiększyć czas świecenia świateł przy "coming home"...).
Polecam poczytać o wszystkich funkcjach tu http://mmc-autoelectric.o...on-function-asx i tu http://mmc-manuals.ru/Mitsubishi_ASX:_Customizing |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 14-06-2018, 11:37
|
|
|
Mam pytanko o ETACS dekoder. Autor mocno ogranicza używanie programu, wprowadził te dzienne kredyty na połączenia, bany na VIN itp. Każde konto prywatne ma coś takiego że ma 2 użycia dziennie i jakiś 3 dniowy okres po założeniu konta kiedy program działa w trybie "full". Czy ten tryb daje jakieś dodatkowe opcje?
Wiem że mój outlander nie jest zgodny z programem ale chciałbym popatrzeć sobie w program. |
|
|
|
 |
WarpPL
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-06-2018, 19:23
|
|
|
elektryk napisał/a: | Mam pytanko o ETACS dekoder. Autor mocno ogranicza używanie programu, wprowadził te dzienne kredyty na połączenia, bany na VIN itp. Każde konto prywatne ma coś takiego że ma 2 użycia dziennie i jakiś 3 dniowy okres po założeniu konta kiedy program działa w trybie "full". Czy ten tryb daje jakieś dodatkowe opcje?
Wiem że mój outlander nie jest zgodny z programem ale chciałbym popatrzeć sobie w program. |
Obecnie jest jedno darmowe użycie dziennie, dwa były kiedyś. 3-dniowy okres trybu full faktycznie jest, ale liczy się od pierwszego zalogowania.
"Darmowe użycia" czy też "kredyty" to ilość możliwych do wykonania zmian, to znaczy, że możesz odczytywać stan auta bez żadnych limitów, po prostu zapisanie zmiany zużywa Ci kredyt. Przy czym należy zaznaczyć, że kredyt zużywa się na zapisanie do modułu etacs, co wiąże się z tym, że możesz zmienić wiele różnych opcji i jeśli są z tej samej zakładki to zapiszą się wszystkie z użyciem tego kredytu.
Tryb full, z tego co pamiętam umożliwia np zmianę VIN samochodu, reset licznika następnego serwisu itp. Zmiany modułu "komfortu" - alarm, okna, wycieraczki, coming home light itp nie wymagają wersji full. |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
|
|
|
 |
WarpPL
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-08-2018, 07:22
|
|
|
Są to na tyle nowe roczniki, że powinny być obsługiwane.
Wcześniejsze wersje programu miały w sobie zaszyty proces kopania bitcoinów - tak sobie autor wymyślił, że mu to spłaci to jedno "darmowe" użycie - i wtedy faktycznie antywirusy krzyczały.
Podobno w obecnych wersjach już nie ma koparki bitcoinów, więc teoretycznie antywirus nie ma powodów żeby krzyczeć. Osobiście odpalam ten program na dedykowanym starym netbooku i się tym nie przejmuję, bo nie ma alternatywy - albo ETACS Decoder albo wizyta w salonie Mitsu. |
|
|
|
 |
|