 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Falowanie obrotów, pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
Eggzor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-05-2017, 18:05 Falowanie obrotów, pomocy!
|
|
|
Cześć. Od jakiegoś czasu borykam się z falowaniem obrotów w lancerze. Przepustnica, silniczek krokowy, świece.. Wszystko to przerabiałem. Gdzie jeszcze szukać? Próbowałem chyba wszystkich pomysłów, które są na forum. Co jeszcze może być przyczyną? EDIT : zapomniałem dodać. Mój Lancer to rocznik 95, silnik 1.3. |
|
|
|
 |
Naval
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-05-2017, 19:43
|
|
|
Miałem podobny problem, z tym że rozwiązałem go wyczyszczeniem silniczka krokowego i przepustnicy, ale wiem że czasami może być to wina listwy wtryskowej ( nieszczelność) wtedy czujnik ciśnienia lekko wariuje i zapodaje paliwa raz wincyj raz mniej ewentualnie same wtryskiwacze mogą być wyeksploatowane, ale to gdybanie, zapłaciłem zadiagnostyke 50 zł i wszystko było jasne |
|
|
|
 |
Eggzor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-05-2017, 20:09
|
|
|
Nie mam gazu w aucie. Odstawiłem do warsztatu i niestety nie mogą zdiagnozować w dalszym ciągu.. Przepustnica i krokowy zrobiona. Miałeś na myśli listwę LPG, czy jeszcze coś innego? |
|
|
|
 |
Naval
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-05-2017, 20:48
|
|
|
Listwa wtrysków nie jest tylko w instalacji gazowej. Jest to aluminiowa (lub stalowa) rurka na której masz osadzone wtryski wchodzące do głowicy. Ja przez jej awarie ( razem z czujnikiem ciśnienia) stracilem całkowicie możliwość jazdy moim muszu, a jednym z objawów bylo właśnie falowanie |
|
|
|
 |
Eggzor
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-05-2017, 21:34
|
|
|
W takim razie trzeba to jeszcze sprawdzić, dziękuję. Gdyby nie to, to co jeszcze można sprawdzić? Już naprawdę długo się z tym borykam.. |
|
|
|
 |
Naval
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-05-2017, 22:02
|
|
|
Tę listwę ciężko sprawdzic, jezeli masz błąd silnika to może ci jedynie czujka podpowiedzieć, ze coś tam nie gra. Generalnie widze, ze na innych forach ludzie nawet nie podejmują prób czyszczenia tego ( często kończy się to popsuciem czujki) tylko wymianą na inną z niższym przebiegiem, mozna profilaktycznie przepalic palnikiem kolektor dolotowy( w moim przypadku poprawiło moc) i wymienić przy niej uszczelkę, jak łapie "lewe" powietrze będzie to też z głównych powodów falowania ( miałem ten problem na lpg) . W sumie na samym początku zleciłbym wymiane uszczelki i przepalnie kolektoru dolotowego w warsztacie, a jak to nie pomoze to dopiero zabawa z listwą. |
|
|
|
 |
|
|