Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander zgasł i koniec.
Autor Wiadomość
romansigma 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2017, 16:13   Outlander zgasł i koniec.

Witam.
Jestem tu nowy więc się przedstawię.
Jestem z pod warszawy i mam outlandera z 2007roku 2.0 diesel.
Problem następujący:
Auto w czasie jazdy zgasło i nie daje się uruchomić.
Komputer pokazuje błędy:
pompa paliwa dual
wtryskiwacze
brak synchronizacji wałka rozrządu z wałem

Czytany w serwisie Mitsu.
Co do wtrysków i pompy to jasna sprawa.
Ale co do synchronizacji wałka rozrządu z wałem to chyba sugeruje że rozrząd się przestawił??
Gdzie się znajdują w tym silniku czujnik obrotu wału i obrotów wałka.
Będę wdzięczny za wskazówki bo w serwisie naprawa wyniesie więcej niż auto jest warte.
Pozdrawiam.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-05-2017, 16:51   

Czujnik wałka rozrządu powinien być pod rozrządem.
Czujnik wału korbowego:
http://mmc-autoelectric.o...4277AC00ENG.png
Ogólnie tutaj masz manuala do Twojego outka.
http://mmc-autoelectric.o...07/index_M1.htm
Jeśli pamiętasz nr. błędów to co nieco się dowiesz o diagnostyce.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
romansigma 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2017, 09:16   

Dzięki serdeczne za podpowiedź ale sprawa jest poważniejsza.
Mam silnik BSY i niestety pasek rozrządu pękł.
Czy ten silnik jest (mam nadzieję )bezkolizyjny?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 02-06-2017, 11:20   

kolizyjny
ale jak miales szczescie to moze ....

zaloz nowy pasek i sprawdz kompresje wtedy wszysko bedzie wiadomo
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 02-06-2017, 23:54   

Wyrazy współczucia :( Jaki był przebieg na tym pasku i jaki producent - była by to cenna informacja dla zainteresowanych.
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-06-2017, 08:35   

romansigma napisał/a:
Będę wdzięczny za wskazówki bo w serwisie naprawa wyniesie więcej niż auto jest warte.
ten silnik ogarnia każdy, kto naprawia diesle VW.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.