Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak opróżnić bak - wypompować paliwo
Autor Wiadomość
gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: z daleka
Wysłany: 01-06-2017, 22:18   Jak opróżnić bak - wypompować paliwo

Witam

Nie mam zamiaru popełniać czynów niezgodnych z prawem. Muszę opróżnić prawie pełny zbiornik w moim Outlanderze. Pełny jest.... benzyny choć mam diezla :D . Nie pytajcie jak to się stało. Auto pożyczone na kilka godzin znajomej iiii....

1. Ktoś ma jakiś pomysł? Wężyk przez wlew w jakimś momencie się blokuje i nie sięga dna.
2. Gdzie jest przekaźnik pompy paliwa ?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 02-06-2017, 11:22   

no wlasnie
jak dojsc do czujnikow paliwa ?

bede zakladal webasto i musze wpiac sie w czujniki
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 23-06-2017, 14:38   

Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 25-06-2017, 19:30   

sylb napisał/a:
Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem.


Nie wiem jak w silnikach z pompowtryskami a w przyp. common rail to takim zabiegiem ryzykujemy zatarcie pompy wysokiego ciśnienia (jest smarowana paliwem). W takim przypadku gdy nie ma możliwości zlać baku to dobrze jest wlać litr oleju do dwusuwów.


A co do samego spuszczania.

Najprościej to ściągnąć wężyk dolotu paliwa do filtra z baku, przedłużyć go innym i włożyć do jakiegoś zbiornika/kanistra. Włączyć kluczyk (bez uruchamiania silnika oczywiście) i pompa w baku zaczyna pracować. Jest dosyć wydajna ale warto co jakiś czas np. pół minuty wyłączać bo pewno dłużej to się komputerowi "znudzi" i wywali błąd układu zasilania.

Na YT widziałem filmik jak facet w 4007 do wężyka powrotu filtra podłączył kompresor a dolotem pięknie leciało.

Co do spuszczania wlewem - nie wiem jak jest w Outku ale w niektórych samochodach jest we wlewie paliwa zastawka. Z tym czymś to wężyk włożycie ale nie można już go potem wyciągnąc bo się zakleszcza w tej zastawce i robi się problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.