Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Accord CM2
Autor Wiadomość
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 04-06-2017, 00:13   Honda Accord CM2



A więc stwierdziłem, że pokaże go i tutaj, zwłaszcza, że z trzema diamentami rozstawać się nie chcę :roll: ale o tym później.

ROK: 2003
MODEL: CM2
SILNIK: 2.4 K24A3
UKŁAD DOLOTOWY: seryjny
UKŁAD WYDECHOWY: seryjna dwururka
ELEKTRONIKA: seryjna
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6-biegowa m/t seryjna
ZAWIESZENIE: seryjna koza
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
BODY-KIT: Type S
ŚRODEK: półskóry Type S, zegary Type S, pseudocarbonowe wykończenie deski rozdzielczej
CAR-AUDIO: seryjne radio, niestety bez PSS
KOŁA: 17" calowe felgi aluminiowe marki bliżej mi nieznanej na oponach Uniroyal Rainsport 3 225/45R17
MOC: powinno być seryjne 190 KM, ale któż to wie
PLANY w kolejności mocno losowej:
- Jeździć bezawaryjnie przez najbliższe 4-5 lat
- Wymiana sworzni wahaczy na 555 ( poprzedni właściciel wymieniał, ale nie mam na paragonie zapisanej ich marki )
- Montaż LPG - no dobra, narzeczona chce, a mi się wydaje, że nie będzie to konieczne - póki co spalanie miło mnie zaskakuje, jak na wielkość tego silnika :)
- Zrobienie denerwujących mnie detali estetycznych
- Koza out - czyli 30-40 mm w dół, aby to jakoś wyglądało
- Renowacja obecnych felg bo ranty wyglądają jak aluminiowa folia z moich kanapek w liceum
- Zakup oryginalnuch alu 16" i opon zimowych
- Wymiana felg na 18" ( i to prędko nie nastąpi. w czerwcu 2018 mam ślub i póki co nic takiego modzić nie będe mógł )
- Być może pokuszę się o montaż UKP, jak już wymyślę gdzie miałby on się znaleźć
- Konserwacja przed zimą.
- XCarLink
- Montaż relingów/bagażnika dachowego wraz z trumną

Misja znalezienia auta była trudna, ale jej realizacja postępowała żwawo. Tak naprawdę rozglądałem się za tym modelem już od pół roku. Kombi bo z narzeczoną mamy dalekosiężne plany, 2.4 bo nie chciałem mieć mocy mniej niż w Galancie, a Honda Accord bo z reguły czytałem dobre opinie o tym aucie.

Niestety jeździ tego bardzo dużo, a znalezienie egzemplarza, który będzie godzien to droga przez mękę. Problem podobny jak w Galancie - rdza. Mój ma zrobione nadkola, podłużnice czyste, progi zdrowie, podłoga zdrowa. Przywiozłem go aż z Lublina. Wcześniej obejrzałem 6 innych i myślałem, że w końcu kupię poliftową vectrę C... Ale udało się znaleźć zdrowego i nim wrócić. Konserwację planuję przed zimą :) .

Pierwsze wrażenia? Auto strasznie napompowane, Galant ma lepszą sylwetkę. Cieszą osiągi, ale przyspieszanie nie jest tak fajne jak w Galu. Cieszą bajery takie jak dwustrefowa klima, czy elektrycznie otwierana klapa. A jednak to nie Galant. Został mi odruch witania się z miśkami, ale ostatnio Krystian99 na Obornickiej mnie nie poznał :P . I dlatego do Galanta wrócę - ale tak za 2 lata, jak już po weselu ustabilizujemy się finansowo ;) ( mam na to pełne błogosławieństwo ). Niekoniecznie będzie to EA. Może upoluję E3, może nawet E1, a może Sapporo, które mega mi się podoba. Czas pokaże :)

Zapytacie się co się stało z moim Galantem? Rak - rdza. Do tego bardzo dużo drobnych usterek wielokroć naprawianych bez efektu. ( czujnik temperatury LPG, puszczająca chłodnica, zapowietrzające się sprzęgło ) Galant stoi w garażu i może ten jeden ostatni raz go naprawię, żeby się nim przejechać. Jednak ogólnie to będę się go pozbywał. Blacharka w moim egzemplarzu przekroczyła barierę, przy której zdecydowałbym się to robić, a i tak nie ma gwarancji, że nie zaczęłoby się to samo. Tak więc jeśli chodzi o utrzymanie go to w tym miejscu poległem na całej linii.

To na koniec zdjęcie całej trójki ( bo brat też kupił Accorda, z tym że model CG9 )
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-06-2017, 16:52   

Ja na dniach przesiadam się z Lancera do Accorda VII 2,0 tourer. Początkowo planowałem VII generację z samego końca produkcji (2007-2008) ale ciężko było cokolwiek znaleźć, więc trafił się Accord VIII z 2009 r. Niemiec płakał jak sprzedawał, gonił za białą perłą :o
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 04-06-2017, 23:29   

lobuzek napisał/a:
Ja na dniach przesiadam się z Lancera do Accorda VII 2,0 tourer. Początkowo planowałem VII generację z samego końca produkcji (2007-2008) ale ciężko było cokolwiek znaleźć, więc trafił się Accord VIII z 2009 r. Niemiec płakał jak sprzedawał, gonił za białą perłą :o

2.0 wg mnie jest za słabe do tej budy. Zresztą po tym jak pojeździłem sobie CG9 brata to byłem już pewien, że 2.0 nie chcę.
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-06-2017, 12:11   

Gratulacje :)

Kaucz napisał/a:
- Montaż LPG - no dobra, narzeczona chce, a mi się wydaje, że nie będzie to konieczne - póki co spalanie miło mnie zaskakuje, jak na wielkość tego silnika


Myśl, myśl, jak LPG to od razu albo wcale. Pamiętaj, że spalanie to ścisła korelacja z kątem wciskania pedału gazu. Jak zaczniesz korzystać z tych koni to będzie musiał spalić.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 05-06-2017, 13:36   

No i prawdopodobnie w sobotę jedziemy po Accorda. Zagazowanie jawi się jako wysoce prawdopodobne :D
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-06-2017, 14:30   

lobuzek, przemyśl jeszcze ten silnik. Jak i tak idzie do gazu, to może warto coś mocniejszego?

Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 05-06-2017, 22:44   

Owczar napisał/a:
Myśl, myśl, jak LPG to od razu albo wcale. Pamiętaj, że spalanie to ścisła korelacja z kątem wciskania pedału gazu. Jak zaczniesz korzystać z tych koni to będzie musiał spalić.

Jak do października nie zamontuje to wcale już nie będzie.
Owczar napisał/a:
Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo.

Nawet nie wiesz jak trudne było wytłumaczenie tego narzeczonej. Do dnia jak jakiś kretyn siadł nam na tyłku podczas wyprzedzania a drugi, ten wyprzedzany zaczął przyspieszać... :roll: :roll:
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-06-2017, 23:46   

Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało :)

Jest wiele takich sytuacji - jak np wyprzedzanie na drodze jednopasmowej, wlączanie do ruchu i wiele innych. Łatwiej uciec, schować się. Wielu osobom się wydaje że jak ktoś kupuje mocne auto, to pewnie jest piratem drogowym :)
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 05-06-2017, 23:54   

Owczar napisał/a:
Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało

był taki mem, ale nie chce mi się szukać ;)
Owczar napisał/a:
Wielu osobom się wydaje że jak ktoś kupuje mocne auto, to pewnie jest piratem drogowym

Prawda, ale z drugiej strony jak się ma mocne auto to na pewno też nie jeździ się jak dziadek w Lanosie ;) .
Z tego co na plus to przyjemniej jedzie się na autostradzie z prędkościami 140 km/h +++ :) . Auto jakby mniej się męczyło przy tym ;)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-06-2017, 00:05   

Galant v6 z at na autostradzie wyraźnie niedomaga. Żeby przyspieszyć i nie dać się wyprzedzić golfom tdi w dieslu 1.6 trzeba cisnąć do podłogi :)

Na autostradzie każda moc się przyda.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 06-06-2017, 01:23   

Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić ;)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2017, 08:02   

Owczar napisał/a:
Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało
Jak się przyzwyczai to i 1900KM będzie mało.
Kaucz napisał/a:
Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić
E tam, golf w dizlu też ładnie chodzi. No i przynajmniej z kilkuset metrów słyszysz, że jedzie jakiś szrot, bo hałasuje z daleka. Ostatnio przyjechałem Galem na działkę, zdążyłem fajkę spalić, a żona (słuch ma dobry jakby co :wink: ) dopiero po kilku minutach zauważyła, że już jestem. Jak kiedyś odjeżdżała z działki Galem to stałem ok. 20 m od niej. Uwielbiam ten efekt jak w ogóle nie słyszę silnika tylko widzę jak auto się porusza i słyszę jedynie kamyki obijające się o nadkola.
Gdybym miał dizla to codziennie bym go naprawiał, tak brzydko nie może pracować silnik :D
Wolę wlać do baku na 100 km 12 litrów benzyny niż 6 litrów ropy i czerpać przyjemność z jazdy.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-06-2017, 08:13   

Owczar napisał/a:
lobuzek, przemyśl jeszcze ten silnik. Jak i tak idzie do gazu, to może warto coś mocniejszego?

Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo.

Przemyślałem, zresztą bardzo dobrze znam ten samochód, a przesiadam się z Lancera 1,6. Jak dla mnie wystarcza. Co stracę na prostej odzyskam na zakrętach, bo Accord jeździ bajecznie :D
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 06-06-2017, 10:35   

Hugo napisał/a:
Wolę wlać do baku na 100 km 12 litrów benzyny niż 6 litrów ropy i czerpać przyjemność z jazdy.

Dlatego jesteśmy na forum MM, a nie na forum VW :P

lobuzek napisał/a:
Co stracę na prostej odzyskam na zakrętach, bo Accord jeździ bajecznie :D

Hm, może sedan i tak, ale tourer jest cięższy i ma większy rozstaw osi i niestety moim zdaniem tracą na tym delikatnie właściwości jezdne ;)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-06-2017, 10:53   

Kaucz napisał/a:
Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić


A w zasadzie 6 cylindrów :) rzędowe 6tki też ładnie brzmią.
Hugo napisał/a:
E tam, golf w dizlu też ładnie chodzi. No i przynajmniej z kilkuset metrów słyszysz, że jedzie jakiś szrot, bo hałasuje z daleka.


Hugo na tym forum raczej ciężko o fana diesla - no poza działem 4x4, ale co zrobić jak mitsubishi nie montowało v8 w terenówkach. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.