Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą?
Autor Wiadomość
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 13:48   [E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą?

Mam Gala 1.8TD - 1990, dostałem go od dziadka kilka miesięcy temu, dziadek kupił sobie jakiś inny samochód, a że pamiętał, że zawsze lubiłem jego Gala to mi go dał (na dojeżdżenie - powiedział). Jeździłem nim kiedyś i zapamiętałem, że przyjemnie się zbierał i że miał nawet fajne przyspieszenie na wyższych biegach (oczywiście w ramach ogólnych możliwości wieloletniego 1.8TD). No i tu po kilku latach dostaję go w swoje łapy, iiii hmmm jakby zamulony lekko.

Jest jakiś przepis na odmulenie?
Jak sprawdzić samemu czy Turbina jest jeszcze w formie?
Da się dołożyć intercooler? albo jakąś nieco mocniejszą tubinkę?
Czy wogóle da się w nim dołożyć parę kucyków za rozsądne pieniądze i jednocześnie nie narazić go na przedwczesną śmierć?
I czy mógłby przy 140km/h nie warczeć ostatkami sił jakby umierał? (wiecie takie wrażenie, że teraz należałoby wrzucić kolejny bieg, ale lipa bo szóstego nie ma :(

pozdrawiam
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 27-04-2007, 22:40   Osiągi spadły

Witam. Proponuje wyregulować zawory, sprawdzić wtryskiwacze oraz ustawienie pompy wtryskowej na znakach oraz za pomocą czujnika zegarowego popczątek wtrysku (bardzo ważna sprawa !!!) pozdrawiam.
 
 
COBRA
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2007, 21:09   

i do tego co powyżej napisane sprawdzic rozrząd...a najprawdopodobniej dopadło go to co mojego parę miesięcy temu czyli silnik już umiera powoli...a wydatek silnika z innego gala wielkości 1.8 td około 2000 ...poszukaj gala na szrocie co nie ma blachy a ma silnik i niewielkim kosztem odremontujesz go jak marzenie i pocieszysz sie jeszcze kilka latek :)
 
 
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2007, 23:59   

No fajnie...z tym zdechającym silnikiem to troche przesada...on jeszcze nie umiera...lekko tylko przymula...nowe pytanie, chociaż na stare jeszcze nie znalazły się odpowiedzi ;)
Czy można włożyć budzik z obrotomierzem do wersji która go oryginalnie nie ma?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-05-2007, 09:21   

tylko od diesla z obrotomierzem - zegary z benzyniaka nie zadzialaja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.