 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą? |
Autor |
Wiadomość |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 13:48 [E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą?
|
|
|
Mam Gala 1.8TD - 1990, dostałem go od dziadka kilka miesięcy temu, dziadek kupił sobie jakiś inny samochód, a że pamiętał, że zawsze lubiłem jego Gala to mi go dał (na dojeżdżenie - powiedział). Jeździłem nim kiedyś i zapamiętałem, że przyjemnie się zbierał i że miał nawet fajne przyspieszenie na wyższych biegach (oczywiście w ramach ogólnych możliwości wieloletniego 1.8TD). No i tu po kilku latach dostaję go w swoje łapy, iiii hmmm jakby zamulony lekko.
Jest jakiś przepis na odmulenie?
Jak sprawdzić samemu czy Turbina jest jeszcze w formie?
Da się dołożyć intercooler? albo jakąś nieco mocniejszą tubinkę?
Czy wogóle da się w nim dołożyć parę kucyków za rozsądne pieniądze i jednocześnie nie narazić go na przedwczesną śmierć?
I czy mógłby przy 140km/h nie warczeć ostatkami sił jakby umierał? (wiecie takie wrażenie, że teraz należałoby wrzucić kolejny bieg, ale lipa bo szóstego nie ma
pozdrawiam |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 27-04-2007, 22:40 Osiągi spadły
|
|
|
Witam. Proponuje wyregulować zawory, sprawdzić wtryskiwacze oraz ustawienie pompy wtryskowej na znakach oraz za pomocą czujnika zegarowego popczątek wtrysku (bardzo ważna sprawa !!!) pozdrawiam. |
|
|
|
 |
COBRA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2007, 21:09
|
|
|
i do tego co powyżej napisane sprawdzic rozrząd...a najprawdopodobniej dopadło go to co mojego parę miesięcy temu czyli silnik już umiera powoli...a wydatek silnika z innego gala wielkości 1.8 td około 2000 ...poszukaj gala na szrocie co nie ma blachy a ma silnik i niewielkim kosztem odremontujesz go jak marzenie i pocieszysz sie jeszcze kilka latek |
|
|
|
 |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 23:59
|
|
|
No fajnie...z tym zdechającym silnikiem to troche przesada...on jeszcze nie umiera...lekko tylko przymula...nowe pytanie, chociaż na stare jeszcze nie znalazły się odpowiedzi
Czy można włożyć budzik z obrotomierzem do wersji która go oryginalnie nie ma? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-05-2007, 09:21
|
|
|
tylko od diesla z obrotomierzem - zegary z benzyniaka nie zadzialaja |
|
|
|
 |
|
|