Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spadki mocy - diagnostyka
Autor Wiadomość
marcinsobczak 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2007 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-07-2017, 10:25   spadki mocy - diagnostyka



witam,

jakiś czas temu byłem u magików z ASO we Wrocławiu na diagnostyce bo auto wchodziło w tryb awaryjny na wysokich obrotach i dostałem taki wydruk - przedstawiam jego zdjęcie w linku. podobno turbina nadaje się do regeneracji. czy ktoś mógłby ewentualnie mi to potwierdzić na tej podstawie i podpowiedzieć co ewentualnie sam mógłbym posprawdzać żeby się upewnić co do tej usterki. dodam, że podczas jazdy i dodawania gazu ok 2k obrotów( czyli wtedy kiedy załącza się turbo) i wyżej od strony turbiny dochodzi dziwny dźwięk tak jakby delikatnego tarcia :) przy gwałtownym gazowaniu dymi na czarno z rury. z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki. pozdrawiam

[ Dodano: 01-07-2017, 10:26 ]
https://drive.google.com/open?id=0BwecvdKW0r6VRmRYMGJ0Vk9sRDA
 
 
kenwa95 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: Tu i uwdzie
Wysłany: 01-07-2017, 11:11   

Witam. Też miałem podobny problem i po diagnostyce w ASO Łódź dostałem ten sam wydruk "wykryto DTC", że turbo się przeładowuję i powiedzieli mi, że turbo jest do regeneracji. Zapłaciłem 3000 zł za regeneracje turbo, wymiane wszystkich olei. Ale problem nie ustał, bo turbo nadal się przeładowuję.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 01-07-2017, 12:25   

jak turbosprezarka przeladowuje to wina jest czujnikow
przyczyna moze byc tak ze dziurawy wezyk lub wogole jego poluzowanie (to przez podcisnienie dzialaja regulatory)

sprezarke to sie regeneruje jak ma luz na osi ,przepuszcza olej lub lopatki sa pokrzywione lub pourywane

przeciez po to jest turbina zeby ladowala powietrze a wiec jak laduje to po co regenerowac :shock:

a regulacja to juz inna para kaloszy :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-07-2017, 20:16   

Możliwe, że warsztat naciągnął cię na koszty. Przeładowanie może wynikać z niesprawnego sterowania zaworu waste-gate, czujników ciśnienia albo zaworu upustowego (DV).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.