 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
spadki mocy - diagnostyka |
Autor |
Wiadomość |
marcinsobczak
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2007 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-07-2017, 10:25 spadki mocy - diagnostyka
|
|
|
witam,
jakiś czas temu byłem u magików z ASO we Wrocławiu na diagnostyce bo auto wchodziło w tryb awaryjny na wysokich obrotach i dostałem taki wydruk - przedstawiam jego zdjęcie w linku. podobno turbina nadaje się do regeneracji. czy ktoś mógłby ewentualnie mi to potwierdzić na tej podstawie i podpowiedzieć co ewentualnie sam mógłbym posprawdzać żeby się upewnić co do tej usterki. dodam, że podczas jazdy i dodawania gazu ok 2k obrotów( czyli wtedy kiedy załącza się turbo) i wyżej od strony turbiny dochodzi dziwny dźwięk tak jakby delikatnego tarcia przy gwałtownym gazowaniu dymi na czarno z rury. z góry dziękuję za wszelkie porady i wskazówki. pozdrawiam
[ Dodano: 01-07-2017, 10:26 ]
https://drive.google.com/open?id=0BwecvdKW0r6VRmRYMGJ0Vk9sRDA |
|
|
|
 |
kenwa95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 2 Skąd: Tu i uwdzie
|
Wysłany: 01-07-2017, 11:11
|
|
|
Witam. Też miałem podobny problem i po diagnostyce w ASO Łódź dostałem ten sam wydruk "wykryto DTC", że turbo się przeładowuję i powiedzieli mi, że turbo jest do regeneracji. Zapłaciłem 3000 zł za regeneracje turbo, wymiane wszystkich olei. Ale problem nie ustał, bo turbo nadal się przeładowuję. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 01-07-2017, 12:25
|
|
|
jak turbosprezarka przeladowuje to wina jest czujnikow
przyczyna moze byc tak ze dziurawy wezyk lub wogole jego poluzowanie (to przez podcisnienie dzialaja regulatory)
sprezarke to sie regeneruje jak ma luz na osi ,przepuszcza olej lub lopatki sa pokrzywione lub pourywane
przeciez po to jest turbina zeby ladowala powietrze a wiec jak laduje to po co regenerowac
a regulacja to juz inna para kaloszy |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
feecle
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 62 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-07-2017, 20:16
|
|
|
Możliwe, że warsztat naciągnął cię na koszty. Przeładowanie może wynikać z niesprawnego sterowania zaworu waste-gate, czujników ciśnienia albo zaworu upustowego (DV). |
|
|
|
 |
|
|