Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Przerywa przy jeżdzie na niskich obrotach
Autor Wiadomość
intero
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 09:42   [Cari 1.8 GDI] Przerywa przy jeżdzie na niskich obrotach

Witam
Mam carismę już dość długo i przez cały czas jest (jak dla mnie) jedna dolegliwość.
Jak jadę stałą prędkością, a na obrotomierzu jest tak między 2 a 2,5 tyś obr to zdarza się że silnik nagle zaczyna hamować (jakby nie dostawał paliwa), po dodaniu gazu znowy wraca do normy. Przeglądali to już mechanicy, ale twierdzą że to kwestia paliwa ,jednak nawet po zatankowanie V-power99 Shella efekty są takie same. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Janusz
Ostatnio zmieniony przez intero 01-05-2007, 12:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 12:22   

wtryskiwacze ? swiece ?
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 12:31   

Świece wymieniane były przy 90000km, przedtem było to samo. Co do wtryskiwaczy to trzeba uadać się do mechanika?
Obecnie mam 143000 km, a efekt ten (jak pamiętam) był od początku tj. jak miał 8000km - taką kupiłem.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-05-2007, 12:41   

U mnie stało się to nagle...... samochód sam zwalniał, po chwili sam przyspieszał, jałowe obroty też z lekkim opóźnieniem korygował.....aż wystąpił błąd przepustnicy.

Jestem na dobrej drodze do jej regeneracji - za chwilę idę ją zamontować.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 14:06   

Na czym polegała regeneracja przepustnicy??
 
 
Misiek
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 17:54   

Co do wtryskiwaczy to nie chce sraszyc, ale wymiana raczej nie nalezy do najtanszych jesli to wogole kwestia wtryskiwaczy.Czytajac kiedys watek na tutejszym forum chyba na tym stanelo wiec poszukaj dobrze, a znajdziesz odpowiedz.Wydaje mi sie,ze u mnie jest to samo ale tylko na zimnym silniku i bardzo rzadko to wystepuje.Na moj chlopski rozum zamiast podawac benzyne w cyklu podawane jest powietrze,pewnie sie myle...
Ostatnio zmieniony przez Misiek 01-05-2007, 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-05-2007, 20:37   

witam... Ja mialem podobne dolegliwoci... wymienilem filtr paliwa i problem zniknal..
Pozdr
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-05-2007, 07:42   

intero napisał/a:
Na czym polegała regeneracja przepustnicy??


Na posklejaniu i w wyregulowaniu siłownika..... konkretnie magnesów stałych siłownika.



PS. na swojej przejechałem już 100 km i jest OK :) - wedle polskich serwisów jestem 8600 zł do przodu :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 20:32   

Jak narazie wyczyściłem przepustnicę i wydaje mi się że trochę pomogło . Jutro jadę w trasę to zobaczę.
 
 
wegiel
[Usunięty]

  Wysłany: 06-05-2007, 19:12   

Kurcze ja tez mam podobny problem - pisalem juz gdzies na tym forum ale potem temat zamkniety zostal bo wydawalo sie ze probem sie rozwiazal.

Przy zimnym silniku na ssaniu autko nie czuje wciskania gazu - jak turbo dziura normalnie!
Dopiero jak wskaznik temperatury podskoczy to dopiero zaczyna zalapywac.
Poza tym wystepuja jakby lekkie drgania samochodu, nie tak zebym glowa walil o sufit ale telepie.

Wydaje mi sie ze te efekty wystepuja przy okreslonych warunkach atmosferycznych - auto teraz stalo na zewnatrz i dwie noce lal deszcz - rano odpalam i efekt ktory opisalem wystepuje. Komputer byl podlaczany i nic, szarlatanom kiedys zostawilem nawet w zimie na noc zeby zmarzl i zeby rano zobaczyli - oczywiscie jak oni odpalali to wszystko bylo ok :(

Jak sie nagrzeje silnik to nic takiego juz sie nie pojawia i jedzie jak rakieta.
Moze ktos mial podobne efekty i juz je rozwiazal.

Co moze byc?
Sonda lambda
Czujnik ECU
Przepustnica

chyba odpadaja bo jak sie nagrzeje to jest ok, a wtedy by chyba caly czas zatykalo
Ostatnio zmieniony przez wegiel 09-05-2007, 22:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-05-2007, 20:35   

A czujnik temperatury też wymieniałeś? (i nie jest to termostat)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 23:07   

Witam ponownie

Miałem opisać swoje wrażenia po jeżdzie na trasie , ale wszystko sie zmieniło i jedynie co, to przejechalem się na naszej autostradzie do Gliwic. Jak na razie autko jest spokojniejsze - nie szarpie. Czuję jakby nawet mial większę werwę (lepiej się zbiera, a na 4 i 5 też jest teraz odczuwalne przyspieszenie).

Zimą miałem podobne efekty jak kolega Wegiel jednak jak do tej pory nie występują.

Jak czyściłem przepustnicę to starałem się również czyścić jak daleko mogłem w głąb kolektora i wszędzie było tam dużo sadzy, tak że sądzę że syfu jeszcze jest pełno ,ale normalnie nie daje się tam dostać (podobno czyszczą to mechanicy, jednak to nie mało kosztuje- miałem to robione na przeglądzie przy 90000 km - tak mówił mechanik - teraz mam 143000 km i syfu jest sporo.

Jakt ktoś ma na to jakiś sposób to proszę o podpowiedż.

Poadrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-05-2007, 10:21   

Na syf w kolektorze? - Opisywałem już na forum wraz z dokładną instrukcją krok po kroku jak czyścić.....Może niebawem pojawi się również fotorelacja, wstępnie umówiłem się na taką operację i będzie miał kto zrobić fotki - samemu nie da się, ponieważ syf jest taki, że szkoda aparatu......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 22:58   

super to czekam!!!
 
 
wegiel
[Usunięty]

  Wysłany: 09-05-2007, 22:58   

Hej,

Wracajac do mojego problemu:

Saphire Nie nie sprawdzalem ani nie zmienialem czujnika temperatury - po zboju ze mnie mechanik wiec osprzetu silnika i tym podobnych tym bardziej nie ruszam :)

Oto co wygrzebalem w sieci.
My vehicle hesitates while accelerating
If this happens only in the morning the culprit may be moisture in the distributor cap. Why? During the night condensation or moisture can form on the inside of the distributor cap. This is due to cold and wet weather and the fact that the engine is cold. This moisture allows electrical current to arc inside the distributor cap and this arcing causes the engine to misfire.


Co o tym myslicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.