Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot 4007 problem z pilotem
Autor Wiadomość
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-06-2017, 09:23   Peugeot 4007 problem z pilotem

Dzisiaj przestał działać mi pilot w kluczyku. Bateria w porządku. Drugi zaposowy również ze sprawną baterią także nie otwiera samochodu. Mogę otworzyć samochód ręcznie zamkiem i odpalić silnik. Moje pytania:

1) Peugeot 4007 to w sumie Outlander II, ale czy pilot i układ sterowania zamkami jest taki sam?
2) Czy jest prosty sposób na zakodowanie/inicjalizacje pilota?
 
 
Robitech 
Nowy Forumowicz

Auto: Peugeot 4007
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 8
Skąd: Byglandsfjord
Wysłany: 07-06-2017, 13:16   

Z tego co pamiętam to procedura kodowania pilota jest w instrukcji auta .....sprawdź i zakoduj ponownie pilota
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-06-2017, 14:08   

W instrukcji znalazłem informację jak wymienić baterię w pilocie, ale nic od kodowaniu. Może mówimy o różnych rzeczach. Możesz sprawdzić?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5365
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 07-06-2017, 14:19   

feecle, skoro oba piloty przestały działać sprawdź czy nie ma oznak spalonego bezpiecznika, zajrzyj pod maskę i wymień dwa bezpieczniki w żółtej obudowie odpowiedzialne za oświetlenie radio centralny zamek itp. Tak jest przynajmniej w O1 więc może u ciebie też pomoże zanim zaczniesz wydawać kasę.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-06-2017, 15:48   

Dzięki za radę. Tak zrobię. Chcę spróbować wszystkiego zanim wydam kilka stów w serwisie. Obydwa klucze uruchamiają silnik więc immobilizer jest OK. Wygląda to jakby się wyrejestrowały albo problem z centralką.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 07-06-2017, 16:38   

A na początek - jeżeli jeszcze tego nie robiłeś - odłącz na jakiś dłuższy czas akumulator.
 
 
Robitech 
Nowy Forumowicz

Auto: Peugeot 4007
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 8
Skąd: Byglandsfjord
Wysłany: 07-06-2017, 20:09   

rzeczywiście w instrukcji 4007 nic nie ma na ten temat ale w innych peugeot-ach jest ja osobiście miałem i robiłem to w 407 i 807 ....

https://www.dropbox.com/s....05.40.png?dl=0
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-06-2017, 08:58   

Odłączanie akumulatora nie pomogło. Pozostaje chyba tylko ponowne zakodowanie kluczyków.

[ Dodano: 10-07-2017, 15:42 ]
Po sprawdzeniu wszystkiego w samochodzie okazało się, że kluczyk nie wysyła sygnału. Bateria sprawna. Co może być przyczyną?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5365
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-07-2017, 20:39   

To co u mnie. Potrzaskane "bebechy" kluczyka, Trzeba kodować nowy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10-07-2017, 21:30   

Udało się uratować kluczyk odświeżając luty i ścieżki przez podgrzanie jego "bebechów". Zaczął wysyłać sygnał. Nie trzeba było kodować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.