 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Prośba o pomoc Outlander I Turbo |
Autor |
Wiadomość |
irzo
Forumowicz

Auto: Lancer X 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-07-2017, 10:27 Prośba o pomoc Outlander I Turbo
|
|
|
Witam,
potrzebuje kogoś z okolic Wrocławia z Outlanderem I Turbo. Muszę sprawdzić przepływomierz, potrzebuję podpiąć u mechanika komputer i dokonać pomiaru parametrów sprawnego auta.
Jestem przekonany na 70% o uszkodzeniu przepływomierza, jednak ze względu na trudną dostępność części, a zarazem jej ceny wolę mieć 100% pewność. Odczytane parametry nie są w pełni poprawne, ale mieszczą się w "normach". Podaje mi za dużo powietrza pod obciążeniem, dlatego silnik zalewa za dużo paliwa, za małe przy małym obciążeniu. Generuje to całą masę problemów, łącznie z przygaszaniem silnika.
Czy jest ktoś, kto mógłby mi użyczyć swoje auto do odczytu parametrów pracy przepływomierza? Oczywiście pomiary byłyby wykonane przy właścicielu. Całość polegała by na podpięciu sondy i komputera i wykonania krótkiej jazdy próbnej w okolicach ulicy Karkonowskiej we Wrocławiu.
Sytuacja podbramkowa, mam unieruchomione auto, które potrzebuję. Oczywiście jestem w stanie odwdzięczyć się za pomoc.
Pozdrawiam |
_________________ [Lancer 1.8 CVT], [Outlander Turbo 06]
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 15-07-2017, 10:46
|
|
|
Trochę się kolego mylisz z tym zalewaniem auta pod dużym obciążeniem. Korekty czasu wtrysku działają do doładowania ~0.5 bara, powyżej auto leci równo z zapisaną mapą i nie ma tam żadnej regulacji. Propozycje mam dwie:
1. Masz nieszczelny układ dolotowy i część powietrza ucieka bokiem - dlatego przelewa
2. Masz uszkodzone/niesprawne wtryskiwacze, które się zapętlają. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
irzo
Forumowicz

Auto: Lancer X 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-07-2017, 11:17
|
|
|
1. Nieszczelności nie ma, sprawdzane było kilkukrotnie bardzo dokładnie.
2. A czy nie dobiera z przepływu powietrza, bo po co ma mieć przepływomierz? Pomocniczym czujnikiem chyba jest ciśnienia doładowania?
A czy kolego byłbyś w stanie mi podać 2 parametry poprzez odczytanie z komputera prze OBD:
-Potrzebowałebym przepływ powietrza w biegu jałowym (do 80st rozgrzane) ~800obrotów np. 3,5grama przepływu, tylko nie w napięciowej
-Pod obciążeniem na 3 biegu jaka max wartość |
_________________ [Lancer 1.8 CVT], [Outlander Turbo 06]
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 15-07-2017, 18:54
|
|
|
Jak bęmiał chwilę po weekendzie to podepnę Torque i sprawdzę co pokaże |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|