Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
29-05-2007, 20:18
[E54A 2.0V6]Nierówna praca silnika POMOCY
Autor Wiadomość
woody
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 21:54   [E54A 2.0V6]Nierówna praca silnika POMOCY

Witajcie

Liczę na Waszą pomoc.

Powiem tak o moim wózku czym dłużej go mam tym bardziej go podziwiam. Miałem wcześniej same VW (miałem więc jakieś swoje przyzwyczajenia np sztywność prowadzenia itp) ale mój misiek to zupełnie co innego, sposób w jaki zachowuje się na drodze, przyspieszenie, pokonywanie zakrętów itp to po prostu rewelacja!!!!!!!!!!!


A teraz przejdę to problemu:
Zauważyłem że mój misiek nie lubi wilgoci.
W Sobotę umyłem silnik (z nudów) i niestety to był błąd.
Od tego dnia silnik pracuje bardzo nierówno.
Na benzynie tak jakby nie miał mocy, jakby go coś przytrzymywało (w przedziale 2 do 2,5 tys obrotów są duże drgania potem jest w miarę OK)
Na gazie oczywiście się nie pojeździć ten sposób bo strzela.

Przypadkiem od piątku mam dziurę w wydechu ale nie wiem czy ma to coś wspólnego oprócz hałasu to nie wiem czy np nie ma jakiegoś czujnika spalin który zgłupiał bo znajduje się za tą dziurą i np nie ma takich spalin jak trzeba itp. (to taka moja teoria :oops: )

Co mam sprawdzone: nowe przewody do świec, nowe świece, nowy filtr powierza, przeczyszczony przepływonierz.
I zaznaczam że wymiany nie były robione tuż przed tym problemem tylko dużo wcześniej.

Druga teoria to przebicie na kablach - wymieniałem kable na nowe bo było przebicie jakiś miesiąc temu ale podejrzewam że jest jeszcze jedno przebicie pod przewodami z tych kopułek. Dziś dotknąłem przy zapalonym silniku pierwszego przewodu i jednocześnie oczywiście przypadkiem chłodnicy i kopnął mnie prąd :mrgreen:

Proszę o pomoc chętnie odpowiem na pytania, bo mój dalszy opis spowoduje/spowodował zbyt duże zamieszanie :P

A na koniec w ramach ćwiczeń wstawiam zdjęcie mojego silniczka


a i nie mogłem się powstrzymać


czy dziś produkuje się jeszcze samochody o tak pięknej sylwetce :cry:
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-05-2007, 00:12   

Hm...wygląda mi to na kopułkę. Musisz ją wykręcić i przeczyścić. Powinno pomóc.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-05-2007, 07:48   

kamilek napisał/a:
Hm...wygląda mi to na kopułkę. Musisz ją wykręcić i przeczyścić. Powinno pomóc.


Kopułki nie ma w tym silniku....... stawiam na przewody wysokiego napięcia..... jak kupiłeś Janmory lub JC, to przebijały jeszcze w pudełku......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
woody
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 19:54   

Powoli zaczyna się coś wyjaśniać,
gość który miał mi go podłączyć do kompa (u mnie w mieście jest ich tylko 2)
po oględzinach wtyczek stwierdził że każda z nich jest zapchana mokrą szpachlą.
Wszystko trzeba wyczyścić, zresetować kompa i dopiero wszystko od początku poustawiać itp.

Niestety nie wspomniałem w poście wyżej że samochód był u lakiernika było robione lewe nadkole (prostowane szpachla i lakier)

Ale jak odbierałem od lakiernika to silnik był czysty, podejżewm że pył wszedł we wtyczki i po myciu silnika wszystko "związało" i trzyma do dziś.

[ Dodano: 06-05-2007, 19:25 ]
Dla zainteresowanych:

Samochód jeszcze nie gotowy, w poniedziałek go odbieram
Z telefonicznych wyjaśnień elektronika:
1. Kable wyczyszczone szt 3 od sprężania???
2. padły 3 świece wymienione na nowe - powód woda zalała jedną V?????
3. padły 2 cewki dające napięcie przy zapalaniu - do wymiany i właśnie na nie czekamy???

Czy jest to prawdopodobne po myciu silnika?
Czy te wyjaśnienia mają sens? nie lubię krętaczy dlatego pytam - lubię natomiast dodbrze zapłacić za dobrą robotę a nie za ściemę

[ Dodano: 07-05-2007, 20:42 ]
Nie wiem czy ktoś to czyta,
ale piszę

Temat uznaję za zamknięty przyczyną nierównej pracy silnika były:
świece (3 sztuki zalane przeze mnie wodą - ale i jeszcze do tego nie miały przy wymianie ustawionej szczeliny :twisted: )

i zużyte cewki wysokiego napięcia 2 sztuki są w ciężkim stanie i właśnie szukam takich używanych.

Jeśli ktoś może mi w tym pomóc to bardzo proszę nie sądzę żebym się skusił na oryginalne nowe bo cena mnie przeraża.
A o podróbkach mój elektronik mówi że ciężko powiedzieć tak pół na pół może będzie OK a może padną. Tak więc poradził mi szukać używanych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.