Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 22:13 |
[EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód |
Autor |
Wiadomość |
fz1
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 18 Skąd: FZS
|
Wysłany: 15-05-2016, 17:21 [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
|
|
|
Właśnie jestem po swapie zacisków z Cari -tarcze 281x24 docieram heble no i zobaczymy czy będzie na plus |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-05-2016, 17:35
|
|
|
Jest róznica w hamowaniu ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fz1
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 18 Skąd: FZS
|
Wysłany: 15-05-2016, 18:12 [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
|
|
|
jest ok ale więcej napiszę jak ten zestaw hamuje po dotarciu się klocków do tarczy bo teraz muszę lajtowo deptać |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 01-08-2017, 21:42
|
|
|
I jak efekty? Napisz co musiałeś zmienić i gdzie kupowane |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-08-2017, 22:30
|
|
|
Pieraś, jak chcesz założyć zaciski z Cari to musisz też zmienić zwrotnice. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 01-08-2017, 22:31
|
|
|
A to lipa, wydawało mi się że ktoś pisał, że jarzmo ma ten sam rozstaw w Caro |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
wecha
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-08-2017, 06:37
|
|
|
Hejka
Właśnie też muszę coś zrobić z "hamulami", bo tłucze mi lewa strona przód, akurat mam dwu tłoczkowe na rozstaw śrub 13cm i z tego co przeczytałem to z "cari" zaciski pasują p&p (oczywiście inne tarcze i klocki), no chyba że miałby ktoś na sprzedaż lewe jarzmo lub cały zacisk na rozstaw 13cm to bym był chętny |
_________________ Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-08-2017, 09:02
|
|
|
Z carismy pasują na stare jednotłoczkowe mały rozstaw. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
InVictum
Nowy Forumowicz
Auto: Galant viii 2.5 v6 ea5a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2020 Posty: 1 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 01-06-2020, 07:52 [EA5A/W 2.5] Zmiana hamulców na większe
|
|
|
Witam,
Niedawno zakupiłem galanta viii z silnikiem 2.5 z roku 99
Panuje opinia o średnich hamulcach w tym modelu i faktycznie nie są one za dobre
Dlatego zacząłem szukać informacji z czego mogły by pasować większe tarcze, zaciski itd
Widziałem kilka tematów na tym forum jednak większość tyczyła się polifta z piastami na 5 śrub, ja niestety mam 4
Czy mógłby mi ktoś doradzić co mogłoby pasować do mojego auta w miarę p&p z przodu i z tyłu
Ewentualnie podrzucić linka do takowego tematu jeśli już był |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-06-2020, 12:02
|
|
|
Nie było czegoś takiego jak piasty 5x114,3 w poliftach, wszystkie wersje "zwykłe" miały rozstaw 4x114,3. Wyjątkiem była wersja VR-4, która miała piasty 5x114,3.
Jeśli chcesz większe tarcze założyć to musisz zmienić zwrotnice na przedliftowe (10.1996-połowy 1998 r.). One mają rozstaw otworów na jarzma zacisków 130 mm, a Ty masz 160 mm. Montujesz wtedy zaciski dwutłoczkowe z jarzmami od Outlandera I lub II generacji (możesz same jarzma kupić, bo zaciski powinieneś mieć takie same w swoim) i tarcze 294/24 mm (teraz masz tarcze 276/24 mm) lub zaciski jednotłoczkowe od Mitsubishi ASX po 2009 r. z tarczami też od ASX, czyli 294/26 mm). Druga opcja jest lepsza, bo tarcze o 2 mm grubsze. Jeśli nie chciałbyś zmieniać zwrotnic to zaciski 4-tłoczkowe Brembo z tarczami 320/32 mm z Lancera Evo IV-IX generacji, ale tutaj są już duże koszty. To tyle jeśli chodzi o przód.
Co do tyłu to tarczobębny wentylowane 284/20 mm z zaciskami od Space Wagona z lat 1998-2004. Wszystko pasuje P&P.
Jeśli chcesz mieć piasty na 5x114,3 to montujesz przednie i tylne piasty z Eclipse 2g z lat 1995-1999 w wersji z napędem na przód. Pasują P&P, jeśli chcesz możesz zostać przy obecnych piastach, ale wtedy musisz wszystkie tarcze nawiercić, czyli zrobić w każdej po 3 otwory, co jest bardzo proste. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-06-2020, 12:05
|
|
|
To ześ doradził chłopakowi na jego pierwszy post. A on na FB pisał i chciał gotowca na 2 zdania. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-06-2020, 16:18
|
|
|
Walę prosto z mostu jak to wygląda żeby za dużo pytań wyciągających nie było |
|
|
|
 |
Krystiansz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Bielsko-biała
|
Wysłany: 21-06-2020, 20:19
|
|
|
Hej, jak by ktoś szukał to mam do opchnięcia całe kompletne hamulce przednie z 2 tłoczkowymi zaciskami i zwrotnicami wyciągnięte z jeżdżącego gala, tyle że tarcze trzeba lekko liznąć bo trochę stał i zardzewiały a tak to wszystko ok |
|
|
|
 |
madluke
Mitsumaniak
Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014 Posty: 108 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2020, 18:13
|
|
|
Ostatnio zrobiłem P&P swap na 294mm (zwrotnice 160mm). Przymierzałem się do czterotłoczkowych P&P Brembo pod 320 (też 160mm), ale felgi opierały się na zacisku i jednak sobie darowałem (mam ten komplet). Temat nie jest krótki, ale jak ktoś chce, to mogę opisać co i jak.
Tu są wszystkie numerki, które zamontowałem:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=91904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Dodam, że wcześniej zmieniłem piasty na 5x114,3, więc tarcze pod 4x114,3 będą miały inny numer. |
|
|
|
 |
|