Obniżenie zawieszenia w Sigmie |
Autor |
Wiadomość |
przemkoarczeski
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 13 Skąd: Pultusk
|
Wysłany: 01-12-2016, 07:03
|
|
|
W tym szalenstwie jest metoda, bo ciac sprezyne to juz trzeba miec pod kopula dobrze |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 01-12-2016, 08:26
|
|
|
Przy sprawnym ECSie mozna pokombinowac skracajac troche srube w czujnikach wysokosci. Pytanie jak taka operacja wplynie na odczyty przyslane do kompa ECSu i faktyczne ustawienie wysokosci |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
przemkoarczeski
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 13 Skąd: Pultusk
|
Wysłany: 01-12-2016, 09:18
|
|
|
Nie no zadnej rzezby januszkowej nie przewiduje bo to za ladny egzemplarz zeby go psuc a mialem ich 6 raptem i szkoda ,,poprawiac,, fabryke po kitajcach |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-12-2016, 09:46
|
|
|
King springs robi bodajże sprężyny obniżające do sigmy ale do rocznika max 87, tak wynika z ich strony .
http://kingsprings.com.au/
No i niestety firma z kontynentu kangurów . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
przemkoarczeski
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 13 Skąd: Pultusk
|
Wysłany: 01-12-2016, 10:20
|
|
|
No wlasnie tylko takie sa dostepne a do F16a bida z nendzom. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-12-2016, 11:10
|
|
|
Zawsze można się ich podpytać może od jakiegoś innego modelu mitsu podejdą . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
przemkoarczeski
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 13 Skąd: Pultusk
|
Wysłany: 01-12-2016, 11:40
|
|
|
Tylko gdzie Panie kolego, sigma to juz dobry dinozaur jest. Jak zaczniesz rozmowe to Ci beda od wiekszych galantow ja zwymyslac gimby jedne |
|
|
|
 |
manzanillo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2017, 00:09
|
|
|
Koledzy i koleżanki podbijam temat.
Czy żeby obniżyć Sigmę bez dziwnego rzeźbienia, należy zmienić same sprężyny na te od ECS'u (zostawić obecne amortyzatory), czy należy wymienić na amortyzatory wraz ze sprężynami ?
Pozdrawiam Pawel |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-07-2017, 00:13
|
|
|
Wystarczą same sprężyny tylko z tym że, tył siądzie mocniej. Oczywiście rozmawiamy o sedanie bo kombi ma z tyłu inne sprężyny. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
manzanillo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2017, 11:18
|
|
|
Tyl juz siedzi, wiec generalnie chodzi mi tylko o sam przod. A czy trzeba na cos dodatkowo zwrocic uwage ? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-07-2017, 13:09
|
|
|
Na prawidłowy montaż nie każdy wie że, otwór na górnym mocowaniu sprężyny powinien pokrywać się w linij pionowej z dolnym. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
rej
Forumowicz
Auto: Spacer Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2014 Posty: 154 Skąd: Krk/Wwa
|
Wysłany: 14-08-2017, 11:18
|
|
|
Może fajnie i to wygląda, ale czy jest praktyczne? Moim zdaniem - nie do końca. |
|
|
|
 |
|