Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Security package" dla pompy wtryskowej Pajero
Autor Wiadomość
volvox_globator 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DI-D 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 34
Skąd: Puławy
Wysłany: 11-03-2016, 07:32   

U mnie rozwiązanie z drugim filtrem powstało pod wpływem "impulsu". W poprzedni weekend miałem mieć już wstawiony nowy bak i przewody wlew-bak, ale okazało się że najprawdopodobniej będę musiał poczekać kilka tygodni na zmiany, a w filtrze paliwa zauważyłem rdzę stąd pomysł na "prowizoryczne" dostawienie drugiego filtra. Swoją drogą sam najchętniej wstawiłbym bak z nierdzewki ale w handlu takie rozwiązania są niedostępne, sam nie potrafiłbym go wykonać, więc ja decyduję się na bak z kompozytu, jedyny potencjalny minus takiego rozwiązania (według mnie) to to że bak kompozytowy (kevlar-węgiel) przy uderzeniu nie ma możliwości się ugiąć i przy odpowiednio silnym uderzeniu "musi" pęknąć. Jednak w zasadzie mnie ten problem nie dotyczy gdyż nie zamierzam udawać sie teren w którym bak byłby narażony na takie niebezpieczeństwa :)

A co do "brokatu" w Renault. Może te opiłki pochodzą ze zbiorników na stacjach? zbiorników na ciężarówkach? zbiorników w refineriach i pomp tamże? zgaduję...
_________________

 
 
Lukasina 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 7
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-08-2017, 16:28   Założenie dodatkowych filtrów

Witam. Jestem świeżo po zakupie auta i na bieżącą chwile nie stać mnie na wymianę zbiornika. Auta odpala mi od razu nie kopci, nie traci mocy. Chciałbym doposażyć je w dodatkowe 2 filtry. Proszę Was o pomoc czy znacie w Warszawie, lub okolicy warsztat/osobę, która by mi to założyła. Nie chciałbym tego sam robić gdyż po prostu sie na tym nie znam. Dziękuje za pomoc
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-08-2017, 20:28   Re: Założenie dodatkowych filtrów

Lukasina napisał/a:
Witam. Jestem świeżo po zakupie auta i na bieżącą chwile nie stać mnie na wymianę zbiornika. Auta odpala mi od razu nie kopci, nie traci mocy. Chciałbym doposażyć je w dodatkowe 2 filtry. Proszę Was o pomoc czy znacie w Warszawie, lub okolicy warsztat/osobę, która by mi to założyła. Nie chciałbym tego sam robić gdyż po prostu sie na tym nie znam. Dziękuje za pomoc

to pompie nie pomoże, a moc spadnie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 17-08-2017, 08:37   

Pytanie po co. 1 filtr w zupełności wystarczy tylko trzeba go wymieniać nawet co 5 tys. km i żądne opiłki się nie przedostaną, wiadomo że filtr nie może być najtańszy
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-08-2017, 09:04   

Michał_PIII napisał/a:
Pytanie po co. 1 filtr w zupełności wystarczy tylko trzeba go wymieniać nawet co 5 tys. km i żądne opiłki się nie przedostaną, wiadomo że filtr nie może być najtańszy

Przedostają się choćby był najlepszy, wkład jest z bibuły ostre opiłki go przebijają bez trudu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 17-08-2017, 15:39   

Michał_PIII napisał/a:
Dlatego uważam że montaż więcej niż 1 filtra jest bez sensu :)

Nie jest bez sensu - chociażby dlatego, co by nie latać z wymianą co każde 5 tys. :wink: O innych korzyściach było wcześniej.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Baybus 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 long wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 5
Skąd: Śrem
Wysłany: 28-08-2017, 10:31   

Witam serdecznie.
Mam pytanie do autowa ów modyfikacji, mianowicie jak oceniasz to rozwiązanie z perspektywy czasu? Czy możesz śmiało powiedzieć, że zdaje ono egzamin? Pytam, ponieważ jestem na etapie przekładki silnika u siebie (kupiłem auto z przegrzanym silnikiem) i chciałbym przy okazji zastosować dodatkowe filtry aby zaoszczędzić sobie kolejnych atrakcji ;)
Pozdrawiam
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 29-08-2017, 17:28   

Dla mnie za późno ( chyba ) :twisted: :mrgreen:
Znalazłem pompę http://allegro.pl/pompa-w...916722664.html.

Szukam natomiast zbiornika.
3 tysiaki za baniak ... chore ... i zdzierstwo.
Na Alle i w e@pajero są benzynowe za dwa. Drogo, ale akceptowalnie.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 29-08-2017, 17:51   

A jakie masz objawy że już za późno?
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Kuba Kraków 
Mitsumaniak

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 35
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-08-2017, 09:21   

w sumie dobre pytanie- nie znalazłem jakiegoś magicznego opisu na forum nigdzie- po czym rozpoznać że zbiornik/pompa jest już out ? bądź w najbliższym czasie może być out
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 31-08-2017, 22:54   

Ponieważ nie wszystkie nieprawidłowości pracy silnika, wynikają od razu z potrzeba regeneracji pompy. Powiem więcej, więcej niż połowa pompa jest regenerowana nie potrzebnie (takie wysuwam wnioski czytając to forum). Zbiornik zdiagnozować łatwiej, te popularne opiłki, wystarczy że odkręcisz korek spustowy od spodu filtra paliwa i zobaczysz pod światło w ropie te mieniące się złotem kawałki zbiornika. Jest kilka modeli samochodów innych marek w których zbiorniki się także łuszczą, nie jest to jakaś przypadłość Pajero, jednak w przypadku tamtych modeli nie ma takiego szumu na wymiany zbiorników. Wiadomo temat Pajero związany z pompami wtryskowymi i zbiornikami jest tak popularny że większość ludzi od razu od tego zaczyna przygodę z Pajero. Jednak ja często powtarzam się na tym forum i będę dalej, zdarzają się pompy które wymagają regeneracji jednak ok. połowy jej nie wymaga.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 02-09-2017, 20:33   

Michał_PIII napisał/a:
A jakie masz objawy że już za późno?


Tak po prawdzie nie wiem czy za późno ... Emocje ...

Samochód gaśnie przy ruszaniu.
Tygodniami jeździ bez problemów, innego dnia kilkanaście razy w ciągu dnia.
Na wolny obrotach silnik gubi/zmienia rytm.
W filtrze jest "brokat". Filtr Mann zmieniany co 5tys.km ... Ale mam Go od 10tys. Nie wiem co i jak robił poprzedni właściciel. Nota bene pierwszy.

Oczywiste że nie jest moim marzeniem [edit] w kosmos 8k.
Zwłaszcza że może to być skrzynia ( automat ).

Pytanie.
Jaki jest prawidłowy poziom wolnych obrotów ??
Mam 600 lub ciut mniej.

[ Dodano: 15-09-2017, 21:16 ]
[edit].
Iiii ... robię pompę, wymieniam zbiornik.
Być może, prawdopodobnie zbytecznie wywalam kasę w kosmos, ale mam dosyć myślenia, stresu i niepewności.
Chciałem ożenić longa by króciaka kupić. Teraz już zapewne zaprzyjaźnimy się na dłużej. Za dużo włożone by zbywać.

8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 15-09-2017, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 15-09-2017, 21:29   

A skąd jesteś?
Tak jak Ci pisałem wcześniej, takie objawy to nie koniecznie potrzeba wydawania od razu takiej kasy
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 15-09-2017, 22:10   

Michał_PIII napisał/a:
A skąd jesteś?
Tak jak Ci pisałem wcześniej, takie objawy to nie koniecznie potrzeba wydawania od razu takiej kasy


Z Siedlec. Okolice Siedlec.
WSI.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 15-09-2017, 22:10   

Michał_PIII napisał/a:
A skąd jesteś?
Tak jak Ci pisałem wcześniej, takie objawy to nie koniecznie potrzeba wydawania od razu takiej kasy

Sądząc z podpisu to kolega z Siedlec.
Ups :D :D
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.