| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.6] chek engine nr 44 przy temperaturze 50-70 stopni |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2017, 16:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja jedną zmieniałem na Denso, kupowałem w ich sklepie internetowym za około 150zł. Jest to dobra japońska firma i jak coś to polecam. Te wersje Carism bardzo mało się różnią a różnica w silnikach jest chyba spowodowana wprowadzeniem Euro 4 w tych po 2001r. Widocznie albo Twoja miała zmieniany silnik na nowszy albo ktoś się walnął na pierwszym przeglądzie w Polsce jeśli autko było ściągane z zachodu. Brat miał taką Carismę z 2000r. i jego miała 100KM i regulację zaworów na śrubę a u mnie jest już hydraulika. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mpoplaw   Forumowicz
 
 Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2009
 Posty: 155
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2017, 10:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | plecho1, w drugim dniu testów po wymianie drugiej cewki zapłonowej problem nadal się nie pojawił, wygląda na to że na 99% winna była ta druga cewka zapłonowa której nie wymieniłem bo miała niższy opór elektryczny i wydawała mi się sprawna, a tymczasem miała zwarcie, izolacja musiała puścić i na zimnym silniku nie ładowała się poprawnie i nie dawała iskry więc zapłon znikał, gdy się już rozgrzała metal się rozszerzał i izolacja wracała do normy i działała już poprawnie 
 cewka która uległa uszkodzeniu to jakiś chiński zamiennik który włożyłem 6 lat temu, kosztował wtedy 80 zł/sztuka, na dzień dzisiejszy jeżdżę na oryginalnych cewkach 17-letnich które przeleżały u mnie w garażu, po wyczyszczeniu że sniedzi gniazda kabla zapłonowego sprawują się bez zarzutu
 
 PS moja cari była kupiona w salonie w Polsce, jestem pierwszym właścicielem, miała być już 10 razy sprzedana ale nie chce się popsuć więc po co sprzedawać
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2017, 16:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z Carismami to tak do końca nie wiadomo od czego dokładnie zależy ich wyposażenie, niektórzy się śmieją, że to zależało od stanu upojenia lub odurzenie jakimiś środkami holenderskiego montażysty na linii produkcyjnej  Ogólnie to poczciwe autka, swoją jeżdżę już chyba z 6 lat i jeszcze pewnie z rok posłuży. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mpoplaw   Forumowicz
 
 Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2009
 Posty: 155
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2017, 17:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja w swoją właśnie zainwestowałem kolejne 80zł, i dokupiłem bagażnik dachowy  a drugi samochód Lancer stoi w garażu i się kurzy, i dobrze mu tak, w Lancerze jest łańcuch i szklanki, niech stoi   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |