| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] Panowie Pomocy,Cari umarła brak ładowania |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ross   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI 97
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 13 Kwi 2012
 Posty: 314
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2017, 21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Problem z wybiciem dolnej szpilki alternatora,z kanału uderzam 2kg młotkiem i śruba nie chce się ruszyć. Jak to wybić? |  
				| _________________ Ross
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-09-2017, 21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | W poprzedniej Carismie II GDI z 1999r śruba ta wyszła mi bez żadnego problemu. Jeśli dała się wykręcić to powinna normalnie wyjść.Możliwe też że zardzewiała w tulei to może być faktycznie problem z jej wyjęciem ale być może da się wykręcić całe mocowanie do którego przykręcony jest alternator. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ross   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI 97
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 13 Kwi 2012
 Posty: 314
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-09-2017, 06:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mocowanie to monolit bloku ,zapieczone w przedniej obudowie alternatora i myślę wyjąć po rozkręceniu lub może uda się coś uciąć. Udało się uciąć śrubę kobaltowym wąskim brzeszczotem,w miejscu przednią  obudową alter.. a zamocowaniem w bloku była po poluzowaniu nakrętki szczelina akurat na taki brzeszczot. Ta część śruby z kwadratem zapieczona nie do wybicia na samochodzie , lecz teraz założyłem z łbem normalnym o  twardości ponad 10 i przyszłości nie powinno być problemu.Alternator używka  najtaniej z Allegro za 30zł już śmiga. 	  | plecho1 napisał/a: |  	  | W poprzedniej Carismie II GDI z 1999r śruba ta wyszła mi bez żadnego problemu. Jeśli dała się wykręcić to powinna normalnie wyjść.Możliwe też że zardzewiała w tulei to może być faktycznie problem z jej wyjęciem ale być może da się wykręcić całe mocowanie do którego przykręcony jest alternator. | 
 |  
				| _________________ Ross
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |