Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
G4JP (4G63) Pomoc w wyborze Oleju silnikowego.
Autor Wiadomość
Damiano90 
Nowy Forumowicz

Auto: Kia Magentis 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-09-2017, 18:05   

Dobra. Olej będzie jutro. Filtr mam Filtrona. Płukankę brać 300ml czy 500ml?
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 11-09-2017, 18:48   

Weź filtr MANNa albo KNECHTa
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Damiano90 
Nowy Forumowicz

Auto: Kia Magentis 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-09-2017, 19:07   

Filtr już kupiłem... Filtron Made in Poland :D
Jeszcze mogłem MANN'a ale za prawie 3x drożej. Filtrona kupiłem po zniżkach za 15zł... Mann za 39. Aż taka duża różnica będzie? Chyba nie co?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-09-2017, 08:20   

Damiano90 napisał/a:
Filtron Made in Poland
Nie wiem czy jest się z czego cieszyć :D
Damiano90 napisał/a:
Jeszcze mogłem MANN'a ale za prawie 3x drożej. Filtrona kupiłem po zniżkach za 15zł... Mann za 39
Jak to możliwe? Ostatnio kupowałem do 4G63 filtr MANN'a, symbol W610/3 za 17 zł.
 
 
grebob 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 45
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-09-2017, 14:25   

filtry Filtron oraz PZL Sędziszów ida na pierwszy montaz do VW.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-09-2017, 21:21   

Cytat:
filtry Filtron oraz PZL Sędziszów ida na pierwszy montaz do VW.
To teraz wiadomo z jakiego powodu padają te pompy oleju i obracają się panewki w nowych silnikach vw :mrgreen: Taki żarcik.
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 13-09-2017, 22:10   

grebob, tylko jakość filtrów na pierwszy montaż jest zupełnie inna niż to, co jest rzucane na sklepy i hurtownie.

BTW. Z tego co widziałem jakiś czas temu to Filtron robi też dla Jaguara :]
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-09-2017, 07:35   

Janq, dokładnie.
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 14-09-2017, 20:05   

Hugo, żeby uściślić - na pierwszy montaż idzie to, co najlepsze. Nieco niższa jakość jest rzucana na autoryzowany serwis. A wszystkie zamienniki i to, co jest na sklepy/hurtownie to to jest wiadomo co.

Wystarczy porównać jakoś sworzni do wahaczy czy łączniki stabilizatora TRW - to co jest na pierwszym montażu - bez problemu 150-200kkm i więcej (u mnie oryginalne sworznie wytrzymały jakieś 250kkm). To, co jest kupowane w zamienniku ledwo wytrzymuje 30-40kkm. U mnie łączniki stabilizatora (zamienniki TRW) z gumami z kompletu ledwo wytrzymywały 10-11kkm. Po tym, jak wywaliłem gumy i wstawiłem poli, i nowe łączniki to jeździ już chyba ze 3 lata.

Gdyby stacje ASO miały nieco niższe ceny, to ludzie bez problemu jeździliby tam po części :d




_
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
tre_k 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 1
Skąd: Slask
Wysłany: 08-05-2018, 12:42   

Mam okazje nabyc hyundai sonata 2.0 z tym silnikiem. Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego. Przebieg 330 tys km jest w lpg. Teraz pytanie czy w to jest sens wchodzic? Olej 10w40 autko z 2003 r. Chce tym robic 140 km dziennie co o tym myslicie ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko

Wysłany: 13-05-2018, 19:11   

tre_k napisał/a:
Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego.

To jest katastrofa :shock:
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-05-2018, 21:06   

Cytat:
To jest katastrofa
Nowe turbozłomy palą 1l/1000 km i jest OK :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko

Wysłany: 14-05-2018, 22:38   

Hugo napisał/a:
Nowe turbozłomy palą 1l/1000 km i jest OK

To fakt :D
Ale zdrowy 4G63 nie jest łasy na oliwkę :wink: Mój staruszek z nie wiadomo jakim przebiegiem,z ciśnieniem w granicach 11 bar. wciąga jeden stan na 10000 km :) czyli ok. 0,5 litra :?:
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-05-2018, 22:17   

jacek11 napisał/a:
Ale zdrowy 4G63 nie jest łasy na oliwkę
Wieeem :D
 
 
Damiano90 
Nowy Forumowicz

Auto: Kia Magentis 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-05-2018, 17:23   

tre_k napisał/a:
Mam okazje nabyc hyundai sonata 2.0 z tym silnikiem. Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego. Przebieg 330 tys km jest w lpg. Teraz pytanie czy w to jest sens wchodzic? Olej 10w40 autko z 2003 r. Chce tym robic 140 km dziennie co o tym myslicie ?


Ja dzięki kolegom z forum wymieniłem olej na 5w40 i przepłukałem silnik. Mam przejechane na nim teraz 7 tysięcy i nie wziął prawie nic, to co uciekło to obstawiam uszczelkę pokrywy zaworów bo mi tamtędy jeszcze przed wymianą uciekało. 10w40 w przeciągu tych 12 tys wlałem prawie 2litry. Do tego po wymianie silnik zaczął ciszej pracować i przestało w nim postukiwać. Obecnie najechane mam ponad 233 tysięcy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.