| 
		[EAxA] Konserwacja podwozia | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Bartekkita  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2017, 20:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Owczar, maska czy drzwi to taki standard    Chyba, żaden środek nie daje wieczystej gwarancji także trzeba powtarzać co jakiś czas. Przy lepszych środkach tak 3-5 lat. Swoją drogą w Lexie to chyba wszystko git z rudą powinno być? | 
             
						
				_________________ Jest:
 
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
 
Paulinowy -  Saab 93 1.8t  01.2014r. - ??? 
 
 
Był:
 
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2017, 21:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Karoseria tak. Elementy zawieszenia już gorzej. Ale nigdy nie wiadomo kiedy polska sól zaatakuje    po galancie mam obsesję na punkcie rudej. W lexie jest jedno miejsce gdzie ruda się pojawia w każdym egzemplarzu - pod panelem przednich drzwi. Na etapie montażu przy władaniu spinki uszkadzali lakier i przez lata tam korodowalo. Ale ogolnie ocynk robi robotę. Nawet tam gdzie jest jakiś odprysk nie ma problemu. 
 
 
 
W galancie w pewnym momencie po prostu odpuściłem, bo to była walka z wiatrakami. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartekkita  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2017, 22:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Owczar, miałem 3 Toyoty w rodzinie i mimo, że starsze od Miśka to korozji tam nie było prawie wcale. Także o Lexa raczej można byc spokojnym, choć po tylu latach warto odświeżyć ori konserwe. | 
             
						
				_________________ Jest:
 
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
 
Paulinowy -  Saab 93 1.8t  01.2014r. - ??? 
 
 
Był:
 
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-09-2017, 22:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z ori konserwy nie ma śladu. Właśnie te drzwi teraz robię i na dole tylko kurz widać    na pewno nie zaszkodzi. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-09-2017, 20:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie zaszkodzi napewno. Będzie super. Wlej sobie 750 gdxie się da. W każda dziurkę. Ja tak zalałem dzwi klapę maskę. W drzwiach na to masa wygłuszającą żeby już nic nie kleić. Ale profilaktycznie za jakisz czas będę sprawdzał to tylko galant | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2017, 08:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W tych temperaturach Noxudola 750 warto podgrzać np. opalarką lub suszarką do włosów. Lepiej spenetruje szczeliny     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2017, 08:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki za hinta. Masz rację. Mam jednak nadzieję że jeszcze nadejdą cieplejsze dni. Póki co paczka utknela na poczcie. Nieudana próba doręczenia mimo tego że cały dzień byłem w domu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2017, 10:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Mam jednak nadzieję że jeszcze nadejdą cieplejsze dni | 	   Nawet jak będą to i tak najlepiej jak jest upał. Wtedy 750 jest prawie jak woda, pod ciśnieniem dociera maksymalnie głęboko, ale nadal nie spływa z pionowych płaszczyzn. Jak go nie podgrzejesz to jest taki galaretowaty i nie wpływa w szczeliny. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-09-2017, 10:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki. Opalarka jest. Podgrzeje go. Rzeczywiście im rzadszy tym lepiej penetruje. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-09-2017, 16:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja dawałem puszkę do gorącej wody:) i wtedy aplikacja. Z dzwi mi aż kapie.... | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-09-2017, 19:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Ja dawałem puszkę do gorącej wody:) i wtedy aplikacja | 	   Ja kiedyś podgrzewałem puszkę w takim starym PRL-owskim, ceramicznym czajniku elektrycznym na grzałkę     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-09-2017, 20:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nieważne jak byle skutecznie  i do celu | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kondzioldz  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 2.5 Czarny Avance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 14 Sty 2014 Posty: 15 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2017, 22:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam pytanie ile średnio potrzeba środków na podwozie w Galancie ?
 
Co potrzeba  :
 
-coś na rdzę 
 
-podkład 
 
-Noxudol 750 
 
-Noxudol 900 
 
-Noxudol 1600  
 
 
Czy na podkład dać ten 750 czy nie koniecznie ?
 
I ostatnie pytanie czym się różni 900 od 1600 ,czy 1600 jest bardziej twarde ?
 
Chcę zrobić z tej antykorozji taki rant na błotniku z tyłu i nie wiem czy te środki nie są zbyt lepkie . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-12-2017, 00:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1600 się chyba nada. Bo 900 jest zawsze lepka. 
 
Ile to nie powiem bo mi prawie dwie puszki po 5 l poszło    | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |