 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.8 GDI 2000 rok - błąd 82 |
Autor |
Wiadomość |
embedos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: Powiat Drawski
|
Wysłany: 16-09-2017, 14:18 Carisma 1.8 GDI 2000 rok - błąd 82
|
|
|
Witam kolegów serdecznie. Mam problem z Carismą która kupiłem z 3 miesiące temu. Silnik 1.8 GDI rocznik 2000. Kabel VAG-COM ( KKL USB) przerobiłem dokładając przełącznik dla pinu 1 i 4 (mostkowanie). Ale niestety w EVOSCAN tylko parametry rzeczywiste odczytuje (Data Logger), błędów w DISPLAY DTC's niestety nie. Zostały tylko kody błyskowe.Po odczytaniu kodu błyskowego wychodzi błąd nr 82. Auto pracowało normalnie, żadnych podejrzanych objawów. Zostało zgaszone pod domem, na drugi dzień tylko kręci i nie odpala. Prosiłbym o jakieś nakierowanie. Z góry bardzo dziękuję. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-09-2017, 16:45
|
|
|
Sprawdź raz jeszcze kod błedu bo 82 nie wystepuje, ale 92 już tak |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
embedos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: Powiat Drawski
|
Wysłany: 16-09-2017, 22:57
|
|
|
Witam ponownie Szanownych Kolegów. Faktycznie to jednak błąd nr 92. Problem z przepustnicą. Brak nagaru, jest czysta.Jutro zostanie poddana delikatnym szlifom.Zacina się i była zacięta na klapie.Po mechanicznym odblokowaniu silnik odpalił. W chwili obecnej wysterowanie elektrycznie działa ale się trochę blokuje mechanicznie. Problem do rozwiązania. Pozdrawiam Wszystkich Mitsumaniaków i dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
|
|