Cari 1.6 czy odpowietrza sie sam układ chłodzenia? |
Autor |
Wiadomość |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 06-09-2017, 21:22 Cari 1.6 czy odpowietrza sie sam układ chłodzenia?
|
|
|
Carisma 1.6 moze wiecie co sie dzieje ? po zmianie płynu chłodzącego wywala wodę i ciśnienie jakieś się tworzy mi jeśli dłuzej postoi np. w korku ....płyn wysadza spod korka wlewu ,lub spod przewodów chyba ....jutro dokładniej sprawdze..moze to się odpowietrza ukłąd w tym modelu ,jeśli tak to gdzie? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-09-2017, 07:52
|
|
|
TRAWOR76 napisał/a: | płyn wysadza spod korka wlewu ,lub spod przewodów chyba |
Jak masz nieszczelny korek na chłodnicy tak nie powinno byc ,chyba ze nadmierem z zbiorniczka wyrównawczego
Na zimnym silniku w zbiorniczku powinien byc poziom w połowie ,jak sie rozgrzeje to poziom wzrasta jak masz więcej nalane to wszystko jasne |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-09-2017, 08:01
|
|
|
Znajdż taki element pod maską i poluzuj srubeczke zaznaczona w koleczku - tpo jest odpowietrznik, znajduje sie na głowicy nad skrzynią biegów
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-09-2017, 10:44
|
|
|
ok będe próbował odpowietrzyć i wyreguluje na początku płyn w zbiorniczku...korków od zbiorniczka i chłodnicy mam kilka to spróbuje podmienić ...obawiam sie tylko oby to nie była uszcvzelka pod głowicą ,albo pęknięta głowica:-/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-09-2017, 20:52
|
|
|
TRAWOR76 napisał/a: | obawiam sie tylko oby to nie była uszcvzelka pod głowicą ,albo pęknięta głowica:- | Nikłe szanse, chyba, że silnik został porządnie zagotowany. |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-09-2017, 11:30
|
|
|
odpowietrzyłem,ale zjawisko nadal jest ,tzn wcina płyn chłodniczy,a na postoju dłuższym ,nawet światła ,wyrzuca ciśnienie płyn spod korka....w drodze jest ok ,na postoju dzieją sie takie rzeczy ,trzeba płyn uzupełniać....moze to coś z termostatem ,albo coś zapchane....dziwne ze cisnienie nie idzie w zbiorniczek wyrównawczy ,tylko pod korkiem wysadza |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-09-2017, 11:09
|
|
|
Jak kupiłem Carismę miałem dokładnie taki sam objaw, okazało się że w korku był uszkodzony zaworek ( w ogóle go nie było). Po kilku kilometrach się gotowała i wywalało wodę gdzie się dało. Po wymianie korka problem zniknął i już się nigdy (7,5roku) nie pojawił. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 25-09-2017, 00:11
|
|
|
martwi mnie kopcenie na biało jakby...wymieniłem termostat i korek chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego zobacze jak będzie...póki co nie grzeje sie na trasie
sprawdzone w Solidny Warsztat -diagnoza w chłodnicy się znajduje dwutlenek węgla ,wiec cos z uszczelką,albo głowicą....zatkany był też przepust do zbiorniczka wyrównawczego ,co mogło być powodem przegrzania
trzeba szukać silnika ,bo naprawa to koszty wiele większe niż kupno silnika :-/ |
|
|
|
 |
|