Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
01-06-2009, 14:06
[2.8 TD] Wyciek Oleju
Autor Wiadomość
mpax 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Włocławek
  Wysłany: 26-12-2008, 11:35   [2.8 TD] Wyciek Oleju

witam wszystkich forumowiczow:)
zamierzam kupic pajero - ogladalem pajero long 12.1997 - takie juz po lifcie (szerokie blotniki), wszystko ladnie pieknie, dobrze jezdzi, napedy sprawne, naprawde jestem pod wrazeniem.
jest tylko jeden problem, mianowicie wyciek oleju, gdzies z tylu silnika (przod, boki przy kolektorach, turbinie suchutkie - widac ze silnik nie myty), widac pare kropelek jak sie auto przestawi w inne miejsce, patrzac pod spodem ciezko to zlokalizowac, co to moze byc? moze ktos akurat spotkal sie z tym? moze tam z jakiegos czujnika oleju leci, czy jak?
za wszystkie odpowiedzi z gory dzieki
Ostatnio zmieniony przez Gene 01-06-2009, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 26-12-2008, 11:56   

czujnik cisnienia oleju jest z przodu silnika, a co do wycieku to moze leciec z uszczelki pokrywy zaworow z tylu gdzies(taka uszczelka kosztuje orginalna okolo 200zl) chyba ze z jakiegos przewodu lecie bo moze byc cos takiego jak chlodnica oleju... a tak przy okazji sprawdz jeszcze kondycje ramy bo gnije. pozdrawiam
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
mpax 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-12-2008, 12:02   

rama jest ok, wlasnie patrzylem na to, ale trzeba ja zakonserwowac zeby miec spokoj; boje sie jedynie troche tego wycieku - a moze spod glowicy byc??
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 15:43   

mpax,

witaj na forum. Mam nadzieję, że chcesz kupić wersję SS, a nie ES.

Jeśli potrzebujesz porady to pytaj, a w miarę możliwości będziemy starali się pomóc.
 
 
mpax 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-12-2008, 16:36   

bartek2800,

wlasnie na to tez nie zwrocilem uwagi! ale jak mowie to jest 2,8tdi, ten po lifcie, ma te regulacje zawieszenia, i chyba na tej malej dzwigni mial oznaczenia jak SS, ale pewien to teraz nie jestem,

jak myslisz bartek2800 skad ten olej z tylu moze leciec?
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 22:08   

Więc wszystko wskazuje na to że SS, ale trzeba mieć oczy dookoła głowy. :roll:


Z wyciekiem oleju naprawdę chciałbym pomóc, ale nie wiem jak :-X
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 27-12-2008, 09:31   

jezeli z glowicy by lecial olej to prawdopodobnie by kopcil na czarno, mysle ze to leci z pokrywy zaworow, tez mialem taki wyciek, musisz ja zdjac i sprawdzic uszczelke. To sie czesto zdarza wiec to nic nadzwyczajnego:) a co do skrzyni ss to raczej na 100% masz ss:) napewno na zegarasz jest napisane na dole:) pozdro
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
warczys
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2009, 17:16   

Ten olej cieknie najprawdopodobniej z uszczelki pod zaworami (tam są takie gumowe półksiężyce). Wygląda to tak, jakby działo się coś strasznego a wystarczy "pomacać" tuż pod pokrywą i sprawdzić czy są wycieki. Zaznaczam, że wymiana owej uszczelki na nową przebiega bezproblemowo - jednak należy dodać odrobinkę silikonu na owych półksiężycach gumowych. Miałem taką sytuację w dwóch Pajero (pierwszy rozkwasił się dzięki uprzejmości brytyjskiego pijanego kierowcy zaledwie po tygodniu posiadania)
 
 
zarowka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 Exceed
Kraj/Country: UK
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 21-08-2017, 15:42   

Witam wszystkich.
Wymieniłem ową uszczelkę wraz z półksiężycami nadal plama pod miśkiem kapie bezlitośnie. Gdzie dalej szukać ? Wygląda zdecydowanie na olej silnikowy.
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 24-08-2017, 12:25   

uszczelnie wału korbowego
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-09-2017, 23:26   

Zarowka
poradziłeś sobie ?
Namierzyłeś ?
2 x spotkałem się z wewnętrznym rozszczelnieniem czujnika poziomu oleju
Mieszka w misce olejowej z prawej strony obok korka spustowego oleju
(pytanie czy w twojej wersji występuje)

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
zarowka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 Exceed
Kraj/Country: UK
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 16-11-2017, 19:23   

U-96 napisał/a:
Zarowka
poradziłeś sobie ?
Namierzyłeś ?
2 x spotkałem się z wewnętrznym rozszczelnieniem czujnika poziomu oleju
Mieszka w misce olejowej z prawej strony obok korka spustowego oleju
(pytanie czy w twojej wersji występuje)

Pozdr.


Więc .... dziekuję za zaiteresowanie.
Wymieniłem olej wraz z filtrem - w okolicy filtra mnóstwo starego oleju. Lecz sam filter czysty.
Wiec wykluczam tą okoliczność. Podczas wymiany filtra paliwa dostrzegłem kolejne zalegające pokłady starego oleju zaraz koło rozrusznika i to mnie zaniepokoiło może bagnet. Ale nie jestem w stanie przy obecnych warunkach pogodowych tego rozstrzygnąć.
Podczas serwisu olejowego zdjąłem osłonę pyłową miedzy skrzynią a silnikiem i w środku sucho. Więc zacząłem szukać ponownie - i znowu wróciłem na górę. Coś mi się wydaje po wymianie uszczelnień i zasilikonowaniu półksiężyców coś slisko na tylnej części bloku silnika.
Nie wiem muszę się z kimś spotkać żeby popatrzył o powiedział ze swojego punktu widzenia co nie tak może z tym być.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.