Mitsubishi ASX 1.6 2013r jakie LPG? |
Autor |
Wiadomość |
murach.1984
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1.6 2013r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2017, 09:56 Mitsubishi ASX 1.6 2013r jakie LPG?
|
|
|
Witam Wszystkich
jestem tutaj nowy i od razu pytanie
niedawno kupiłem Mitsubishi ASX 1.6 2013r
jaką instalację gazową możecie mi polecić do tego silnika?
rocznie robię około 60 tys.km
dzięki |
|
|
|
 |
hendroks
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1.6 2014r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 1 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-09-2017, 08:43
|
|
|
Cześć,
ja z mojego doświadczenia mogę Ci polecić instalację Landirenzo. Swoje auto zagazowałem jakiś czas temu na Łopuszańskiej w Warszawie, serwis bardzo profesjonalny a instalacja bezawaryjna. Rocznie robię około 50 tys.km. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-09-2017, 09:10
|
|
|
Poczytaj temat o Lancerze i nie pchają się w żadną włoszczyznę bo serwis marny i drogi w porównaniu z wcale nie gorszymi polskimi instalacjami.
Sterownik w zależności od upodobań montera, wtryskiwacze Barracudy lub ACW 03. Reduktor mniej ważny bo tę szaloną moc większość obrobi
Najważniejszy jest dobry i uczciwy gazownik. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2017, 09:22
|
|
|
A ja się wyłamię i powiem, że ASX jak niemal cała obecna produkcja silników benzynowych ma gniazda zaworowe z gównolitu i niezależnie od instalacji będzie problem z głowicą. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-09-2017, 20:39
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | niemal cała obecna produkcja silników benzynowych ma gniazda zaworowe z gównolitu i niezależnie od instalacji będzie problem z głowicą |
Bez przesady..... ogarnie się i będzie dobrze:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-09-2017, 21:36
|
|
|
Delikatny materiał to na pewno ograniczenie i w takim przypadku instalacja powinna być perfekcyjnie wykonana i wyregulowana. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-09-2017, 21:29
|
|
|
Marcino napisał/a: | Bez przesady..... ogarnie się i będzie dobrze:) | miejmy nadzieję - bazuję to opinii faceta, który robi STAGa w twoim mieście Marcinie i mówił, że ta firma borykała się problemami wypalania gniazd w wielu nowoczesnych silnikach i podobno kupiła jakiegoś Mitsu z silnikiem 1.6 z tymi płytkami regulującymi i po 15 tysiach głowica kaput... |
|
|
|
 |
|