Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii
Autor Wiadomość
Tomek i Asia 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Belgia
Wysłany: 02-10-2017, 22:12   Pajero - projekt cz.1 konserwacja ramy i karoserii

Witam serdecznie,

jesień za oknem powoli dobiega końca, więc leniwie z szafy wychodzą senne zimowe marzenia.
Jednym z nich jest odnowione Pajero lśniące blaskiem w promieniach wiosennego słonka .....

Jako że każda wielka (dla mnie i owszem wielka) podróż zaczyna się od pierwszego kroku, szukam warsztatu który jest w stanie rozebrać karoserię i ramę, a potem ładnie pospawać dziury jeśli będzie trzeba, tak aby piękne rudzielce oglądać tylko na filmach rodem z Holywood ;)

No dobra, a konkretnie to przymierzam się do ogarnięcia kosztów renowacji samochodu. Najpierw chcę rozebrać jak wyżej pisałem, potem zrobić zawieszenie, przeniesienie napędu, remont silnika, dodać blokady itp.

W tym poście proszę wszystkich życzliwych, o namiary na warsztaty z okolic Krakowa które "robią robotę".
_________________
Szerokości ;)
Asia i Tomek.
 
 
Bablan 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Jarosław
  Wysłany: 04-10-2017, 08:51   Pajero projekt

Ozimek motorsport 4x4 Kolbuszowa. Jesteś pewny że to wszystko chcesz zrobić ja to robiłem sam u siebie w warsztacie łącznie 2 lata to trwało koszt ponad 18000 zł a czsu mase przy tym spędziliśmy. Lepiej kupić auto droższe a w lepszym stanie i zgniłka do remontu powodzenia.
 
 
 
Tomek i Asia 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Belgia
Wysłany: 04-10-2017, 11:31   

Dzięki za info. Wiesz co nie bardzo to ma być zgniłek. Chodziło mi raczej o zorientowanie się w kosztach. Sam tego robić nie będę - ani czasu ani miejsca ani wiedzy nie mam, dlatego myślałem o warsztacie.

18 tys kosztował Cię remont ramy ?
_________________
Szerokości ;)
Asia i Tomek.
 
 
Bablan 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 04-10-2017, 18:33   

18000zł kosztowało łącznie wszystko co robiłem: piaskowanie, materiały stalowe, spawalnicze lakiery, śruby, oleje i płyny, zawieszenie, wyciągarka zderzak stalowy tył przód, koła, i jeszcze setki innych drobnych rzeczy których już nie pamiętam. Nie wliczając kosztów robocizny bo robiłem to sam czasem pomagali znajomi zapaleńcy off-roadu za przysłowiowe piwo.
Z Twojego opisu co chcesz zrobić to nie wiem czy wystarczy 20000zł. Sama blokada tylnego mostu to koszt około 4000zł, odnoszę wrażenie że nie wiesz na co się porywasz. Z góry przepraszam jak Cię uraziłem. Powodzenia
 
 
 
Tomek i Asia 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Belgia
Wysłany: 04-10-2017, 20:10   

uraziłeś ? ... daj spokój - szukałem informacji i właśnie je dostałem ;)

temat do zamknięcia ;)
_________________
Szerokości ;)
Asia i Tomek.
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 05-10-2017, 22:05   

zgadzam się z przedmówcą
robiłem konserwacje podwozie bez przeróbek na orginał piaskowanie, malowanie, woskowanie miało być 2500 a wyszło x 4
 
 
galeo1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 06-10-2017, 22:08   

Witam!
Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca. Są krótkie chwile szczęścia ale najczęściej to "krew, pot i łzy" plus oczywiście kasa. Dwójki z polskiego salonu nie znajdziemy a to co do nas spada... Może jest paru farciarzy co to kupiło od dziadka, co jeździł do kościoła terenówką, ale ja o takich przypadkach nie słyszałem. Najczęściej są to auta - z racji charakteru niestety - mocno wyeksploatowane, zmęczone i rzadko kiedy szanowane przez poprzednich właścicieli. Jest dla wytrwałych pasjonatów odległa meta - za ileś lat kompletne auta zostaną klasykami, czego sobie i Wam życzę. Jary
 
 
Tomek i Asia 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Belgia
Wysłany: 07-10-2017, 14:58   

galeo1 napisał/a:
Napalić się i kupić Pajero z zamiarem doprowadzenia go do ładu - to jest droga bez końca.


bez końca ? moim zdaniem to kwestia konsekwencji w działaniu i kasy która "zlimituje ten czas". Pozostaje pytanie, czy za np 60 tys można : 1. kupić auto i dać je do zrobienia tak, aby było jak nowe z przebiegiem 0 kilometrów - taka pełna renowacja wszystkiego. Bo jeśli tak, to moim zdaniem warto. A co Wy o tym myślicie ?
_________________
Szerokości ;)
Asia i Tomek.
 
 
Bablan 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 24-10-2017, 10:24   

Nie realne 0 km przebiegu w aucie z lat 90, nawet za 60 tyś.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.