| [Cari 1.8 GDI] Błagam pomocy bo chyba podpalę | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |    Wysłany: 08-10-2017, 13:32   [Cari 1.8 GDI] Błagam pomocy bo chyba podpalę |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam czytam forum od pewnego czasu ale zarejestrowałem się dopiero teraz jak wypadł duzy problem , przeszukałem forum ale nic z mojego problemu nie widzę więc jak na wstępie .. 
 W dniu wczorajszym cari jezdziła normalnie moze poza swoimi typowymi bolączkami do których przywykłem ale do sedna wczoraj git dzisiaj shit rano wstałem poszedłem z synem do auta młody w fotel ja za kierę a tu zonk nie odpala rozrusznik kręci wszystko cacy ale cisza objawy które się ukazały to brak harakterystycznego cykania podczas włączania zapłonu i zupełna cisza w aucie jezdzę nią 4 lata raz nawet zonie udało się delikatnie ją przykasować ale zal mi jej sprzedawac bo auto od nowosci w rodzinie a miesiąc temu zrobiłem cały zawias i hamulce ..
 
 Błagam POMOCY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zybek89   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Kwi 2016
 Posty: 8
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 13:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | najpierw wymrugaj bledy jakie posiadasz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 14:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | właśnie problem w tym że nic nie mruga tylko abs sprawdziłem nawet żarówki w liczniku |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bzyk_R1   Mitsumaniak
 Outlanderowiec
 
  
 Auto: O1T LSRG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 132 razy
 Dołączył: 02 Sie 2016
 Posty: 5375
 Skąd: Pińczów TPI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | michal.sadowy, koledze wyżej chodziło o to żebyś odczytał kody błędów które mogą być ewentualnie. A i nie wolno samochodów podpalać   |  
				| _________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 Tam wszędzie, gdzie się pali,
 Ty mi, o Panie, siłę daj,
 Bym życie ludzkie ocalił.
 
 Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz?
 
 STOP HYBRID GO LPG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | apg2312   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 90 razy
 Dołączył: 28 Maj 2014
 Posty: 2310
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 18:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2000 rocznik... To powinno jeszcze dać się wymrugać
 http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
 Jeśli spinacz nie zadziała, to trzeba podłączyć auto pod komputer.
 |  
				| _________________ Adam
 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 20:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | niestety auto nie mrugalne .... po delikatnych bojach chyba problem odnaleziony rano hurtownia nowy czujnik położenia wałka i zobaczymy dam znać jak poszło |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 20:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli są błędy silnika to w Carisma z silnikiem benzynowym do rocznika 2000 włącznie błędy da się wymagać. Jakby auto było od rocznika 2001 w górę to tylko podpięcie pod komputer. Awaria tego czujnika wywołała by odpowiedni błąd.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-10-2017, 20:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem jak duze ma znaczenie po i przed lift ale muruganie nie działa ce zapala się po chwili gasnie i koniec |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2017, 07:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem Carismę II GDI z 1999r. i ta metoda działała, może źle liczysz piny w złączu OBD. Jakby błędów nie było to kontrolka silnika powinna minąć jednostajnie. Ale jeśli miga ABS to raczej mruganie nie zadziała ale wystarczyć powinien Elm327 i jakaś darmowa apka pod niego na telefon z androidem lub lepiej pod GDI (bo daje dużo większe możliwości) interfejs VAG KKL na ftdi 232 i program Evoscan pod Windowsa. Tu w tym silniku bez diagnostyki nic nie zrobisz więc lepiej zapoznaj się z tematem o Evoscanie i też o pompie wysokiego ciśnienia i o pomiarze na niej ciśnienia.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2017, 10:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | no niestety nie wina czujnika sprawdzam dalej po południu ciągnę na diagnostykę i zobaczymy .... jesli padaka to mam plan na msx tylko pytanie jak mocno ukomplikowany jest taki swap ???
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2017, 12:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | michal.sadowy napisał/a: |  	  | po południu ciągnę na diagnostykę i zobaczymy .... | 
 Naprawę należało od tego zacząć
  . |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2017, 16:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  niestety diagnostyka padła na pysk Ani lunch ani evo sie nie komunikuje z niczym poza abs...... macie jakieś pomysły gdzie łapki wsadzić....... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-10-2017, 16:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Skoro fachmen nie mogł się połączyć kompem to znaczy że zwykła zworka powinna wymrugać błędy  . 
 [ Dodano: 09-10-2017, 17:37 ]
 Ewentualnie w Stolycy masz Serwis Mitsumaniaków na Oliwskiej, jak coś to maja MUT-a.
 |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remi   Forumowicz
 
 Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 28 Wrz 2010
 Posty: 810
 Skąd: wałbrzych
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-10-2017, 15:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może immo zaszwankowało i odcina dopływ paliwa. Jednak nie znam dokładnie GDI. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal.sadowy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1.8gdi 2000
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Paź 2017
 Posty: 7
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2017, 17:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | No więc znajomy elektronik pożyczył mi moduł do sprawdzania immo cewka nie działa mimo tego że oporność jest prawidłowa jutro jadę po start set do Płocka plus druga skrzynia biegów wszystko za 400zl i zobaczymy co dalej... 
 [ Dodano: 16-10-2017, 11:29 ]
 Jak narazie doszukalem się tego że brakuje gdzieś masy.....
 Po schematami doszedłem do tego co jest nią sterowane podałem masę na odpietych złączach od ECU i gdzieniegdzie są efekty ale....
 Czy ma ktoś z was opisane złącza ECU?
 
 [ Dodano: 17-10-2017, 15:05 ]
 Panie Panowie po kilku dniach przeklinania, patrzenia w schematy jak dzięcioł w drzewo i zakupu kanistra benzyny na wszelki wypadek znalazłem przyczynę mojego problemu
   
 Zgnily kabel przy kostce A22 w komorze silnika pod akumulatorem podcisnienia.... Wszystkim dzięki bardzo za pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |