 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa |
Autor |
Wiadomość |
mattuss12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-10-2017, 08:34 [2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa
|
|
|
Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.
Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)
Auto mam od weekendu, trasa Poznań - Warszawa przejechana bez przygód.
Świece mam nadzieję że ok bo i kontrolki i przekaźnik działają poprawnie. Odkręciłem klapkę nad bakiem (swoją drogą 3 śruby były pourywane..) z nadzieją że zobaczę co i jak z paliwem, przewody raczej nie są oryginalne, jeden jest sztukowany, a o dziwo obok nich leży sobie jakiś trzeci??
Główne pytanie to czy zdecydowanie na początku warto zacząć od wymian układu, czy od razu skupić się na pompie? A może to jednak w ogóle zły trop i jest jakiś sposób "na teraz" żeby pomógł? Może ssak w baku jak pisał Zbyszek w innym poście?
Zdjęcie spod klapki poniżej. Ten czarny to ten sztukowany, ten na
w środku to ten nie podłączony do niczego. Filtry jeszcze nie wymieniane, pewnie będzie się to działo w najbliższej weekendy.
Dzięki
[ Dodano: 27-10-2017, 22:48 ]
Ktoś coś jakieś uwagi komentarze?:) |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 30-10-2017, 00:07 Re: Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa
|
|
|
mattuss12 napisał/a: | Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.
Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)
(...)
|
Zacznij od rzeczy najprostszej: pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem (a w zasadzie pompą) daj przezroczysty przewód paliwowy - a przynajmniej mały kawałek. Będziesz widział, czy lecą bąbelki powietrza po uruchomieniu silnika.
Możesz jeszcze sprawdzić, czy na pewno wszystkie świece są sprawne. Jak nie masz miernika, to nawet żarówką szeregowo ze świecą. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
mattuss12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2017, 22:25
|
|
|
Jedna świeca żarowa była wypalona, jeden gar się nie dogrzewał przy odpalaniu i dlatego silnik dostawał czkawki. Świeca wymienieniona w Bocamotors (dzięki chłopaki!;) i miśka odpala i chodzi od razu jak marzenie |
|
|
|
 |
|
|