Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa
Autor Wiadomość
mattuss12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 10-10-2017, 08:34   [2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa

Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.

Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)

Auto mam od weekendu, trasa Poznań - Warszawa przejechana bez przygód.

Świece mam nadzieję że ok bo i kontrolki i przekaźnik działają poprawnie. Odkręciłem klapkę nad bakiem (swoją drogą 3 śruby były pourywane..) z nadzieją że zobaczę co i jak z paliwem, przewody raczej nie są oryginalne, jeden jest sztukowany, a o dziwo obok nich leży sobie jakiś trzeci??
Główne pytanie to czy zdecydowanie na początku warto zacząć od wymian układu, czy od razu skupić się na pompie? A może to jednak w ogóle zły trop i jest jakiś sposób "na teraz" żeby pomógł? Może ssak w baku jak pisał Zbyszek w innym poście?

Zdjęcie spod klapki poniżej. Ten czarny to ten sztukowany, ten na
w środku to ten nie podłączony do niczego. Filtry jeszcze nie wymieniane, pewnie będzie się to działo w najbliższej weekendy.

Dzięki


[ Dodano: 27-10-2017, 22:48 ]
Ktoś coś jakieś uwagi komentarze?:)
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 30-10-2017, 00:07   Re: Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa

mattuss12 napisał/a:
Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.

Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)
(...)


Zacznij od rzeczy najprostszej: pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem (a w zasadzie pompą) daj przezroczysty przewód paliwowy - a przynajmniej mały kawałek. Będziesz widział, czy lecą bąbelki powietrza po uruchomieniu silnika.

Możesz jeszcze sprawdzić, czy na pewno wszystkie świece są sprawne. Jak nie masz miernika, to nawet żarówką szeregowo ze świecą.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
mattuss12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2017, 22:25   

Jedna świeca żarowa była wypalona, jeden gar się nie dogrzewał przy odpalaniu i dlatego silnik dostawał czkawki. Świeca wymienieniona w Bocamotors (dzięki chłopaki!;) i miśka odpala i chodzi od razu jak marzenie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.