Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5]Skrzynia i walek sprzeglowy
Autor Wiadomość
Lancerowicz L.
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 15:20   [C62A 1.5]Skrzynia i walek sprzeglowy

Do Osób które demontowały skrzynię biegów w Lancerze! Bardzo proszę o informacje czy wałek sprzęgłowy skrzyni biegów ( na którym spoczywa tarcza sprzęgła), jest podparty łożyskiem osadzonym w kole zamachowym silnika 4G15 ? ( dotyczy Lancera GLXi 1,5 91r). Bo ja kupiłem skrzynie biegów z wałkiem sprzęgłowym krótkim , mam zamiar ją założyć w moim samochodzie ale nie mam teraz pewności czy będzie pasowała. Instrukcja serwisowa niemiecka pokazuje że jest podparty łożyskiem, a skrzynie biegów oferowane w Allegro takich wałków nie mają. Są zakończone krótko bez czopa łożyskowego. Skrzynka ma oznaczenie jak moja F5211 RRJC potem sa symbole literowe rózne od mojej BMVx7725xRRJC. Może ktoś wie co to oznacza ? Pozdrawiam- Lancerowicz L :axe:
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 17:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 15:44   

Lancerowicz L. napisał/a:
Do Osób które demontowały skrzynię biegów w Lancerze! Bardzo proszę o informacje czy wałek sprzęgłowy skrzyni biegów ( na którym spoczywa tarcza sprzęgła), jest podparty łożyskiem osadzonym w kole zamachowym silnika 4G15 ? ( dotyczy Lancera GLXi 1,5 91r). Bo ja kupiłem skrzynie biegów z wałkiem sprzęgłowym krótkim , mam zamiar ją założyć w moim samochodzie ale nie mam teraz pewności czy będzie pasowała. Instrukcja serwisowa niemiecka pokazuje że jest podparty łożyskiem, a skrzynie biegów oferowane w Allegro takich wałków nie mają. Są zakończone krótko bez czopa łożyskowego. Skrzynka ma oznaczenie jak moja F5211 RRJC potem sa symbole literowe rózne od mojej BMVx7725xRRJC. Może ktoś wie co to oznacza ? Pozdrawiam- Lancerowicz L


Nie ten temat :axe:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-05-2007, 21:35   

Zdejmowalem taka skrzynie - walek sprzeglowy ma 2 glowne lozyska, oba w skrzyni (jedno kulkowe, drugie barylkowe). Na koncu walka w komorze sprzegla nie ma lozyska - jest tarcza sprzegla montowana i juz. Nie ma zadnego podparcia w kole zamachowym itp.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-05-2007, 22:39   

Prawdopodobnie chodzi tobie, o łożysko oporowe widoczne na zdjęciach. Ono jest osadzone w tulei, wsunięte na panewkę na wałku sprzęgłowym i zabezpieczone sprężynką.
Ważny jest pierwszy ciąg znaków, w moim przypadku F5211VRAE. Drugi numer, to numer osobisty skrzyni.



_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-05-2007, 08:30   

Krzyzak napisał/a:
(jedno kulkowe, drugie barylkowe

nie barylkowe tulko waleczkowe :badgrin:
Lancerowicz L. napisał/a:
czy wałek sprzęgłowy skrzyni biegów ( na którym spoczywa tarcza sprzęgła), jest podparty łożyskiem osadzonym w kole zamachowym silnika 4G15 ? ( dotyczy Lancera GLXi 1,5 91r)

nie jest podparty w kole zamachowym--- takie rozwiazanie nie jest stosowane /wystepuje w Vlvo ,reno , itd/

[ Dodano: 04-05-2007, 08:36 ]
wichura1, mysle ze tobie chodzi o lozysko docisku //dociskowe sprzegla sterowane łapą ??
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2007, 10:48   

no to juz kolega wszystko wie - w kazdym razie o lozysku oporowym nic nie pisalem, bo walek sprzeglowy skrzyni nie jest nim lozyskowany
poza tym w naszych autach wszystkie manualne skrzynki maja lozyska oporowe
 
 
Lancerowicz L.
[Usunięty]

  Wysłany: 05-05-2007, 21:03   Wałek sprzegłowy w lancerze

Dziękuję wszystkim jeszcze raz za wiadomości techniczne w spr. wałka sprzegłowego.
Dzisiaj skrzynie biegów wymieniłem, wałek był taki jak w Waszych opisach i wszystko pasowało. Cały zespół napędowy pracuje teraz poprawnie i bez obcych i drażniących hałasów, które przed wymianą dochodziły ze skrzyni biegów. Pozdrawiam Lancerowicz L. :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :wink: :wink: :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.