6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98 |
Awarie ktorego elementu typujesz? |
komputer silnika |
|
0% |
[ 0 ] |
immo |
|
0% |
[ 0 ] |
czujnik polozenia walu |
|
0% |
[ 0 ] |
uklad elektryczny |
|
100% |
[ 1 ] |
czujnik polozenia walka rozrzadu |
|
0% |
[ 0 ] |
uklad paliwowy? niby podaje ale moze zle dawki czasy... |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Głosowań: 1 |
Wszystkich Głosów: 1 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2017, 13:17 6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98
|
|
|
Witam, w zwiazku z tym ze mam w swoim amerykancu silnik Mitsu a moj warsztat od amcarow poki co jest bezradny, postanowilem poszukac info u zrodla
Chrysler Sebring '98 2.6 v6 6G73 automat + lpg
Auto kupione 5miesiecy temu, wszystko bylo ok Jednak od jakiegos czasu mialo problemy z odpalaniem rano, ale pomagalem pedalem gazu to zaskakiwal ale potrafily kekko falowac obroty lub zgasnac po chwili Na rozgrzanym juz niby lepiej palilo ale tez bywalo z czasem roznie Pojechalem do serwisu usa, podpial pod kompa, zero bledow tylko adaptacje dawek skakaly ze komp musial korygowac Zresetowal mi to i mialem jezdzic juz tylko na benzynie i tak zrobilem Odpalal dalej slabo, w koncu na rozgrzanym juz nie odpali po krotkiej przejazdzce Nie pomoglo wciskanie pedalu gazu, co dziwnie wczesniej pomoca wskakiwal na wyzsze obroty a teraz gaz wpodloge max a on nie wiecej jak 1tys z wielkim problemem, niz wyzej i czkawka..
Dalej juz tylko krecilem jak zwykle i nie zaskoczyl juz za zadnym razem az zuzylem aku :[
Wiec laweta i serwis,
stwierdzili ze jak kreci i podaje paliwo a nie ma iskry to aparat zaplonowy
Wiec wyslali go na regeneracje do http://www.yakuzasc.pl/ bo zawsze tam wysylaja cos do roboty od amerykanow Juz pomijam ze firma trzymala aparat 10dni a okazalo sie ze jest sprawny... wiec moj serwis bedzie szukal dalej... :/
Sorry za wypracowanie, ale staralem sie dokladnie opisac problem aby rozwiazac problem bo juz mi rece opadaja byc miesiac bez auta... i nie wiadomo co to :[
Moze ktos juz mial taki problem i da wskazowke a ja ja przekarze serwisowi, bo cos sie boje ze nie znajda usterki szybko a tam ciagle ciezko z terminami...
Mam nadzieje ze to nie komp silnika albo immobiliser, czujnik polozenia walu odrzucili.
Podobny przypadek miala kobieta z forum Chryslera, jej 2.5 umarlo, odwiedza kolejny warsztat 4ty miesiac bez auta leci, masa czesci wymienionych a dalej nie pali...
Dzieki i Pozdrawiam |
_________________ automat to luksus |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-10-2017, 13:27
|
|
|
A ile masz przeważnie paliwa w baku? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2017, 13:38
|
|
|
Od kupna auta jak zalalem do pelna to staralem sie utrzymywac prawie pelny
tylko odpalalem na PB a tak to lpg, ale po dluzszym czasie wiadomo ubywalo a jeszcze wiecej jak mialem jezdzic bez lpg
O wlasnie zapomnialem dopisac, ze problem zaczal sie pojawiac w okolicy polowy baku
A ze jezdzilem tylko na PB to ze spadkiem poziomu bylo coraz gorzej, jednak nie osiagnalem nawet rezerwy Pomyslalem to moze pompa paliwa, czy slabe cisnienie
Dolalem z 5litrow bo wiecej nie mialem czym Ale dalej nie odpalal, wiec albo to nie uklad paliwowy albo wciaz za malo beny zeby cisnienie bylo ok czy cos?
Jask kupilem auto mial malo beny a odpalal dobrze :]
PS podobno jazda na lpg w jakis autach psuje pompe, zalezy czy komus chodzi na sucho czy instalka ja wylacza jezeli ma poza bakiem nie wiem Moja jest w baku takze na sucho nie chodzi, ale moze juz jest stara i musi byc duzo beny zeby lepiej podawala :] |
_________________ automat to luksus |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-10-2017, 14:35
|
|
|
To jest iskra czy nie ma (albo słaba)? - od tego bym zaczał.
Bo może to być kwestia cewki albo czujnika wału. |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2017, 16:22
|
|
|
Serwis stwierdzil ze brak iskry, wiec domyslam sie ze sprawdzili cewke kable itd (no chyba ze im sie nie chcialo ale watpie) a aparat zaplonowy pojechal na regeneracje i okazalo sie ze jest sprawny :] takze szukaja dalej przyczyny
Ja nie mam wgladu do tego auta teraz, bo stoi na serwisie a nie mam tam znajomosci zeby sobie probowac jak z kims z forum, to byloby fajnie. |
_________________ automat to luksus |
Ostatnio zmieniony przez jermo85m 26-10-2017, 23:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-10-2017, 08:47
|
|
|
Polecam skontaktować się z deejay z tego forum i przetransportować auto do niego. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11148 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-10-2017, 21:59
|
|
|
Coś mi nie pasuje... Z tego co pamiętam,w moim byłym E88 siedział taki motor,i nie było tam czegoś takiego jak aparat zapłonowy Za to był moduł,i cewki przykręcone do głowicy |
_________________
 |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11148 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-10-2017, 08:47
|
|
|
jermo85m napisał/a: | Transport odpada, we Wroclawiu mieszkam i tu chce robic
|
Właśnie kolega Deejay jest z Wrocławia,dlatego został podsunięty taki pomysł
Jeszcze jedno pytanko.Masz cztery wałki rozrządu? czy dwa? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-10-2017, 15:20
|
|
|
Aaa to nie wiedzialem, ze ten spec z WRO to zmienia postac rzeczy, ale nie wiem jak to teraz rozegrac bo auto jest w trakcie roboty w tamtym serwisie a ze nie jezdzi to znowu laweta i koszty... Ok spytam narazie o podejrzenia usterki.
Mam 2 walki to moj silnik a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki?
a tak lezy w aucie, akurat nie wmoim ale pogladowe
 |
_________________ automat to luksus |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20992 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 27-10-2017, 15:45
|
|
|
jermo85m napisał/a: | a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki? |
Bo w galancie E88A o którym pisał Jacek siedzi silnik 6G73 2.5V6 24 DOHC .
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-10-2017, 15:56
|
|
|
Wow to ja juz zglupialem Wiem wg netu mam SOHC, zawsze myslalem ze mamm 2 i chyba tak jest :] |
_________________ automat to luksus |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11148 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-10-2017, 22:25
|
|
|
Zgadza się. Masz tam dwa wałki.
Czy w warsztacie sprawdzali ustawienia rozrządu |
_________________
 |
|
|
|
 |
jermo85m
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-10-2017, 11:47
|
|
|
Nie mam pojecia, juz mi rece opadaja dzwonic co kilka dni i pytac co z autem... :/
zenujaca jest ta cala sytuacja, a to nie zwykly warsztat od golfa i kedeta a serwis aut USA w ktorym zawsze wszystko robie :[
PS gdzies kiedys przeczytalem o przestawieniu sie rozrzadu, jak to sie moze stac? auto nie butowane, normalna jazda no chyba ze rozrzad juz stary i za slabo byl napiety...
[ Dodano: 30-10-2017, 18:02 ]
UPDATE: aparat zaplonowy wrocil z regeneracji z tej nieogar Yakuzy okazal sie sprawny... moj serwis wsadzil i okazalo sie ze teraz jest iskra Wiec albo cos nie stykalo albo ci co rozkladali aparat mimowolnie skladajac "naprawili" ruszajac :]
w kazdym razie odpala i gasnie, dolali 10l beny i ciut lepiej ale dajej nie tak... oni obstawiaja pompe paliwa, wiec juz szukam wkladu :]
Mam nadzieje ze problem sie rozwiaazuje i ze to ta pompa anie immo lub cos innego... |
_________________ automat to luksus |
Ostatnio zmieniony przez jermo85m 15-12-2017, 13:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2017, 22:17
|
|
|
na plaku zapala i chodzi? - bo tak można w ciemno wymieniać... tylko po co?
skoro odpala i gaśnie to nie będzie pompa - prędzej czujnik wałka rozrządu, w Mitsu jest w aparacie |
|
|
|
 |
|