Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98

Awarie ktorego elementu typujesz?
komputer silnika
0%
 0%  [ 0 ]
immo
0%
 0%  [ 0 ]
czujnik polozenia walu
0%
 0%  [ 0 ]
uklad elektryczny
100%
 100%  [ 1 ]
czujnik polozenia walka rozrzadu
0%
 0%  [ 0 ]
uklad paliwowy? niby podaje ale moze zle dawki czasy...
0%
 0%  [ 0 ]
inne...
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 1

Autor Wiadomość
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2017, 13:17   6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98

Witam, w zwiazku z tym ze mam w swoim amerykancu silnik Mitsu a moj warsztat od amcarow poki co jest bezradny, postanowilem poszukac info u zrodla ;)

Chrysler Sebring '98 2.6 v6 6G73 automat + lpg

Auto kupione 5miesiecy temu, wszystko bylo ok Jednak od jakiegos czasu mialo problemy z odpalaniem rano, ale pomagalem pedalem gazu to zaskakiwal ale potrafily kekko falowac obroty lub zgasnac po chwili Na rozgrzanym juz niby lepiej palilo ale tez bywalo z czasem roznie Pojechalem do serwisu usa, podpial pod kompa, zero bledow tylko adaptacje dawek skakaly ze komp musial korygowac Zresetowal mi to i mialem jezdzic juz tylko na benzynie i tak zrobilem Odpalal dalej slabo, w koncu na rozgrzanym juz nie odpali po krotkiej przejazdzce Nie pomoglo wciskanie pedalu gazu, co dziwnie wczesniej pomoca wskakiwal na wyzsze obroty a teraz gaz wpodloge max a on nie wiecej jak 1tys z wielkim problemem, niz wyzej i czkawka..
Dalej juz tylko krecilem jak zwykle i nie zaskoczyl juz za zadnym razem az zuzylem aku :[

Wiec laweta i serwis,

stwierdzili ze jak kreci i podaje paliwo a nie ma iskry to aparat zaplonowy
Wiec wyslali go na regeneracje do http://www.yakuzasc.pl/ bo zawsze tam wysylaja cos do roboty od amerykanow Juz pomijam ze firma trzymala aparat 10dni a okazalo sie ze jest sprawny... wiec moj serwis bedzie szukal dalej... :/

Sorry za wypracowanie, ale staralem sie dokladnie opisac problem aby rozwiazac problem bo juz mi rece opadaja byc miesiac bez auta... i nie wiadomo co to :[

Moze ktos juz mial taki problem i da wskazowke a ja ja przekarze serwisowi, bo cos sie boje ze nie znajda usterki szybko a tam ciagle ciezko z terminami...

Mam nadzieje ze to nie komp silnika albo immobiliser, czujnik polozenia walu odrzucili.

Podobny przypadek miala kobieta z forum Chryslera, jej 2.5 umarlo, odwiedza kolejny warsztat 4ty miesiac bez auta leci, masa czesci wymienionych a dalej nie pali...

Dzieki i Pozdrawiam ;)
_________________
automat to luksus ;)
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-10-2017, 13:27   

A ile masz przeważnie paliwa w baku?
_________________


 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2017, 13:38   

Od kupna auta jak zalalem do pelna to staralem sie utrzymywac prawie pelny ;)
tylko odpalalem na PB a tak to lpg, ale po dluzszym czasie wiadomo ubywalo a jeszcze wiecej jak mialem jezdzic bez lpg

O wlasnie zapomnialem dopisac, ze problem zaczal sie pojawiac w okolicy polowy baku
A ze jezdzilem tylko na PB to ze spadkiem poziomu bylo coraz gorzej, jednak nie osiagnalem nawet rezerwy Pomyslalem to moze pompa paliwa, czy slabe cisnienie
Dolalem z 5litrow bo wiecej nie mialem czym Ale dalej nie odpalal, wiec albo to nie uklad paliwowy albo wciaz za malo beny zeby cisnienie bylo ok czy cos?

Jask kupilem auto mial malo beny a odpalal dobrze :]

PS podobno jazda na lpg w jakis autach psuje pompe, zalezy czy komus chodzi na sucho czy instalka ja wylacza jezeli ma poza bakiem nie wiem Moja jest w baku takze na sucho nie chodzi, ale moze juz jest stara i musi byc duzo beny zeby lepiej podawala :]
_________________
automat to luksus ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-10-2017, 14:35   

To jest iskra czy nie ma (albo słaba)? - od tego bym zaczał.
Bo może to być kwestia cewki albo czujnika wału.
 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2017, 16:22   

Serwis stwierdzil ze brak iskry, wiec domyslam sie ze sprawdzili cewke kable itd (no chyba ze im sie nie chcialo ale watpie) a aparat zaplonowy pojechal na regeneracje i okazalo sie ze jest sprawny :] takze szukaja dalej przyczyny

Ja nie mam wgladu do tego auta teraz, bo stoi na serwisie a nie mam tam znajomosci zeby sobie probowac jak z kims z forum, to byloby fajnie.
_________________
automat to luksus ;)
Ostatnio zmieniony przez jermo85m 26-10-2017, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-10-2017, 08:47   

Polecam skontaktować się z deejay z tego forum i przetransportować auto do niego.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-10-2017, 21:59   

Coś mi nie pasuje... Z tego co pamiętam,w moim byłym E88 siedział taki motor,i nie było tam czegoś takiego jak aparat zapłonowy :roll: Za to był moduł,i cewki przykręcone do głowicy :roll:
_________________

 
 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-10-2017, 23:31   

Transport odpada, we Wroclawiu mieszkam i tu chce robic

U mnie jest taki taki typ aparatu
http://www.rockauto.com/e...istributor,7108
_________________
automat to luksus ;)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-10-2017, 08:47   

jermo85m napisał/a:
Transport odpada, we Wroclawiu mieszkam i tu chce robic

Właśnie kolega Deejay jest z Wrocławia,dlatego został podsunięty taki pomysł :wink:

Jeszcze jedno pytanko.Masz cztery wałki rozrządu? czy dwa?
_________________

 
 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-10-2017, 15:20   

Aaa to nie wiedzialem, ze ten spec z WRO ;) to zmienia postac rzeczy, ale nie wiem jak to teraz rozegrac bo auto jest w trakcie roboty w tamtym serwisie a ze nie jezdzi to znowu laweta i koszty... Ok spytam narazie o podejrzenia usterki.

Mam 2 walki to moj silnik a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki?



a tak lezy w aucie, akurat nie wmoim ale pogladowe

_________________
automat to luksus ;)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-10-2017, 15:45   

jermo85m napisał/a:
a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki?

Bo w galancie E88A o którym pisał Jacek siedzi silnik 6G73 2.5V6 24 DOHC :wink: .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-10-2017, 15:56   

Wow to ja juz zglupialem Wiem wg netu mam SOHC, zawsze myslalem ze mamm 2 i chyba tak jest :]
_________________
automat to luksus ;)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-10-2017, 22:25   

Zgadza się. Masz tam dwa wałki.
Czy w warsztacie sprawdzali ustawienia rozrządu :?:
_________________

 
 
 
jermo85m 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Sebring '98 6G73 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-10-2017, 11:47   

Nie mam pojecia, juz mi rece opadaja dzwonic co kilka dni i pytac co z autem... :/
zenujaca jest ta cala sytuacja, a to nie zwykly warsztat od golfa i kedeta a serwis aut USA w ktorym zawsze wszystko robie :[

PS gdzies kiedys przeczytalem o przestawieniu sie rozrzadu, jak to sie moze stac? auto nie butowane, normalna jazda no chyba ze rozrzad juz stary i za slabo byl napiety...

[ Dodano: 30-10-2017, 18:02 ]
UPDATE: aparat zaplonowy wrocil z regeneracji z tej nieogar Yakuzy okazal sie sprawny... moj serwis wsadzil i okazalo sie ze teraz jest iskra Wiec albo cos nie stykalo albo ci co rozkladali aparat mimowolnie skladajac "naprawili" ruszajac :]
w kazdym razie odpala i gasnie, dolali 10l beny i ciut lepiej ale dajej nie tak... oni obstawiaja pompe paliwa, wiec juz szukam wkladu :]

Mam nadzieje ze problem sie rozwiaazuje i ze to ta pompa anie immo lub cos innego...
_________________
automat to luksus ;)
Ostatnio zmieniony przez jermo85m 15-12-2017, 13:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-10-2017, 22:17   

na plaku zapala i chodzi? - bo tak można w ciemno wymieniać... tylko po co?
skoro odpala i gaśnie to nie będzie pompa - prędzej czujnik wałka rozrządu, w Mitsu jest w aparacie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.