Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec ręczny - problem
Autor Wiadomość
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-10-2017, 16:57   Hamulec ręczny - problem

Cześć Wszystkim. Czy u Was w Miśkach też jest taki lipny ręczny ? Podkręcany był dwa razy (te szczęki w bębnie) i po paru użyciach i tak trzyma do kitu. Miał Ktoś może taki problem ?
 
 
citroe 
Nowy Forumowicz

Auto: O2 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2017, 20:57   

Jeżeli nic nie daje regulacja na szczękach, to dlaczego nie podkręcisz linki przy dźwigni hamulca ręcznego
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-10-2017, 11:42   

Zastanawiam się dlaczego regulacja na szczękach sama tak szybko się rozregulowuje, czy tak jest też w innych o2 czy tylko u mnie jest problem (czyli że coś jest spartaczone).
 
 
citroe 
Nowy Forumowicz

Auto: O2 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2017, 12:37   

Niestety ale szczęki hamulca ręcznego nie posiadają samoregulatora
śruba rozprężająca szczęki jest zabezpieczona przed rozkręcaniem sprężyną ściskającą szczęki na dole. U Ciebie albo spadła albo jest już strasznie rozciągnięta i nie spełnia swojej roli. Musisz zdjąć tarczobęben i sprawdzić
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-10-2017, 12:49   

O dzięki za trop :) Trzeba to będzie zweryfikować. Jak na razie jeszcze nie ściągałem tarczobębna, tylko regulowałem na przez otwór, ale no tak jak napisałem były ze 3 hamowania i znowu wróciło do stanu sprzed regulacji :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.