 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Polautomat a niska temperatura |
Autor |
Wiadomość |
Marianoitaliano
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3 mivec 2005 95 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 24-10-2017, 09:36 Polautomat a niska temperatura
|
|
|
Witam po raz kolejny, kiedys wspominalem o problemie szalejacej skrzyni biegow w polautomacie 1.3 2005 cz5, ale watek chyba usunieto, a skrzynia sie uspokoila. Niestety dzisiaj zaczely dziac sie podobne rzeczy, zimny silnik podjazd kilkadziesiat metrow szarpanie w trybie automat, auto gasnie, wyswietlacz pokazuje 0 , potem R (w polozeniu A). Zaznaczam,ze caly rok przy temp powyzej 5 stopni bylo ok, dzis 3 i temat szalejacej skrzyni powrocil. Spotkałem sie z opinia, ze jezeli taka sytuacja wystepuje TYLKO w okresie zimowym to prawdopodobnie moze to byc niewłaściwy plyn do skrzyni biegów(byl raz wymieniany latem 2016 przez lokalnego mechanika), co wy na to?
[ Dodano: 24-10-2017, 12:17 ]
Bardzo podobnie zachowywal sie u kolegi z wątku http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=102358
ale co bylo powodem ?
[ Dodano: 24-10-2017, 13:30 ]
...ale nie pamietam czy przypadkiem nie olejem do automatów
[ Dodano: 28-10-2017, 02:33 ]
Kontynuując konwersację sam ze sobą chciałbym się zapytać czy ktoś z was rozwiązał skutecznie problem z:
- pojawiającym się nagłym zatrzymaniem auta i brakiem reakcji skrzyni biegów (nic nie ma na wyświetlaczu lub wyświetla się 0) przez kilka minut, a potem wszystko wraca do normy (zazwyczaj podczas niskich temperatur)
- pojawiającą się "żabką"
Czy ktoś z Was wymieniał (skutecznie naprawiał) siłownik sprzęgła w Colcie VI 1.3, jaki koszt , ile czasu to zajmuje i czy przeciętny mechanik skutecznie sobie z tym poradzi?
Poniżej podaję dla wiadomości gdzie ten siłownik SACHS 3981 000 067 jeszcze montowano:
MITSUBISHI :
COLT VI (Z3_A, Z2_A)
- 1.3 (70 kW ; 06/2004 - )
- Manual Transmission, 6-speed
- 1.5 (80 kW ; 06/2004 - )
- Manual Transmission, 6-speed
- 1.5 DI-D (70 kW ; 08/2004 - )
- Manual Transmission, 6-speed
COLT VII (Z2_A)
- 1.3 (70 kW ; 09/2008 - )
- Manual Transmission, 6-speed
- 1.5 (Z30) (80 kW ; 09/2008 - )
- Manual Transmission, 6-speed
SMART :
FORFOUR (454)
- 1.1 (454.033) (47 kW ; 02/2005 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.3 (454.031) (70 kW ; 01/2004 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.5 (454.032) (80 kW ; 01/2004 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.5 CDI (454.000) (50 kW ; 09/2004 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.5 CDI (454.001) (70 kW ; 09/2004 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.5 (454.032) (90 kW ; 01/2004 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch
- 1.5 BRABUS (454.034) (130 kW ; 05/2005 - 06/2006)
- Transm. Type : Softouch |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 31-10-2017, 05:18
|
|
|
silownik 1100 - 1300 sachs
reprograming skrzyni lub inicjalizacja ustawien od pocztku i powinno pomoc
jezeli nie
to elektryka lub silownik ma wytarte styki na czujniku - nie regeneruje sie tego |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
sotart
Forumowicz
Auto: Colt Z30 + Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 40 Skąd: Krk
|
Wysłany: 06-11-2017, 09:29
|
|
|
Hej,
Miałem podobny problem (żabka) regularnie i raz czy dwa się zdarzyło zatrzymanie.
Coś jak na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=NSWnH12NPvw
U mnie pomogło: wymiana sprzęgła (teoretycznie można było jeszcze na nim trochę pojeździć, ale zrobiłem przy okazji) i siłownika. Ponowne programowanie skrzyni.
Koszt w ASO: około 4K PLN. |
|
|
|
 |
|
|