[EAxA] rozbiórka lusterka |
Autor |
Wiadomość |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 15-11-2017, 09:06 [EAxA] rozbiórka lusterka
|
|
|
mam pytanko, czy da się wymienić samą część obudowy lusterka, tę część co jest w kolorze ?
wygląda jakby był wymienny ale nie mam pojęcia jak go oddzielić
https://imgur.com/a/CqXOK
moja obudowa jest jakoś spękana w środku że lusterko mocno lata, mam już nowe i zastanawiam się czy pominąć malowanie i zamienić po prostu ten element w kolorze |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-11-2017, 09:16
|
|
|
Wg. katalogu nie występuje ten element oddzielnie.
W manualu nie ma jak to rozebrać, czyli chyba lipa z tego . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 15-11-2017, 09:35
|
|
|
no druciarstwa nie chcę robić |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-11-2017, 20:20
|
|
|
Oczywiście, że element w kolorze jest odkręcany, bez większego problemu.
Wyjmujesz lusterko z auta (3 nakrętki na klucz 10 pod zaślepką lusterka lub maskownicą tweetera-zależy co masz), odłączasz wtyczkę i lusterko Twoje. Zdejmujesz uszczelkę z tego trójkąta podstawy, który przylega bezpośrednio do drzwi i odkręcasz wkręt trzymający blaszkę mocującą wiązkę elektryczną. Odkręcasz 3 śrubki na krzyżak od dołu podstawy i rozdzielasz lusterko z podstawą. Wyjmujesz klosz lusterka (wciskasz klosz na górze na maksa do środka, od dołu zobaczysz białe mocowanie i 2 płaskie wgłębienia. Wkładasz tam DELIKATNIE płaski śrubokręt i DELIKATNIE podważasz klosz aż wyskoczy z mocowania. Na górze trzyma się tylko na zapadkach, więc wysuwasz go wtedy w dół i odłączasz wtyczkę od podgrzewania klosza. Odkręcasz bodajże 4 wkręty od podstawy klosza. Na dole obudowy lusterka wysuwasz taki czarny plastik, pod którym od strony podstawy (z boku) jest jeszcze jeden mały wkręt trzymający silnik regulacji lusterka do obudowy. Po jego odkręceniu silniczek regulacji powinien być "luźny". Odkręcasz wkręt, który wcześniej był przez w/w silniczek przysłonięty oraz pozostałe wkręty mocujące element w kolorze do obudowy i masz po robocie
Montaż w odwrotnej kolejności. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 16-11-2017, 09:11
|
|
|
z odisu wygląda że da się to zrobić bez rozdzielania lusterka z podstawą (3 śruby), bo nie do odkręcenia ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-11-2017, 09:53
|
|
|
Nie da się, bo nie dojdziesz do 1 wkrętu mocującego element w kolorze. Chociaż jak pokombinujesz to może jakoś po ukosie tam dojdziesz śrubokrętem krzyżakowym, pod warunkiem, że nie masz lusterek składanych elektrycznie, bo wtedy silniczek jest większy i na pewno nie dojdziesz. Jak śruki od podstawy są nie do odkręcenia to musisz je rozwiercić. Są miękkie, pójdzie bez problemu. |
|
|
|
 |
|