Diody LED do jazdy dziennej |
Autor |
Wiadomość |
Bili85
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2011 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-03-2017, 14:35
|
|
|
Kolego czy możesz odświeżyć zdjecie tego bezpiecznika gdzie zapodac plusa.
Mam 3 kable jak ty ale plus aku nie wchodzi w gre bo wtedy ledy swieca ciagle. Mój outek to 2.0 benz 147km. |
_________________ Black is back
 |
Ostatnio zmieniony przez Bili85 05-03-2017, 11:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-03-2017, 20:22
|
|
|
musisz znaleźć bezpiecznik z plusem "po włączeniu zapłonu" |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bili85
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2011 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-03-2017, 21:52
|
|
|
Jakaś podpowiedź dla kogoś kto z prądem w aucie ma do czynienia tylko gdy wymienia żarówkę |
_________________ Black is back
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-03-2017, 08:28
|
|
|
Kupujesz kontrolkę 12V czyli taki śrubokręt z żaróweczką i kabelkiem, zaciskiem na kabelku łapiesz jakąś metalową część w pobliżu skrzynki bezpieczników, przekręcasz kluczyk do pozycji włączony i dotykając kontrolką metalowego środka albo jakiegoś metalowego punkcika na bezpieczniku patrzysz kiedy zaświeci. Tam masz prąd |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bili85
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2011 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Opole
|
Wysłany: 06-03-2017, 17:28
|
|
|
Spróbuję, dzieki za pomoc.
W instrukcji dokopalem się też ze bezpiecznik nr 13 odpowiada za swiatla do jazdy dziennej. Od tego zacznę. |
_________________ Black is back
 |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
|
|
|
 |
Matti
Forumowicz
Auto: outlander intense+ m2008
Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 37 Skąd: S-c ity
|
Wysłany: 16-03-2017, 19:35
|
|
|
Czy ktoś przerabiał może światła do jazdy dziennej LED w kierunkowskazach?
teoretycznie to jest dla tych aut które mają białe klosze kierunków misiek przód ma biały ale bok pomarańczowy nie wiem czy by się sprawdziło...
poniżej filmik jak to wygląda może ktoś tutaj już to przerabiał
światła LED w kierunkowskazach |
|
|
|
 |
adje
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2017 Posty: 6 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-03-2017, 07:27
|
|
|
Zrobiłem tak samo. Tyle, że nie chcąc tego mam teraz funkcję "Follow me home"
Dzienne świecą jeszcze 30 s po wyłączeniu stacyjki.
Na bezpiecznikach nr 20 i 21( to ten do którego podłączone są "dzienne" na zdjęciu i sąsiedni) napięcie jest jeszcze pół minuty po wyłączeniu statcyjki.
Czy to normalne? Wszystkie tak mają?
Poza tym gdy wyłącznik świateł jest w pozycji "auto" w ciemnościach po przekręceniu kluczyka oświecają się światłą mijania, to też normalne?
Poprzednio miałem Vectrę, tam światłą mijania na "auto" oświecały się dopiero po uruchomieniu silnika |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-03-2017, 10:36
|
|
|
adje napisał/a: | Poza tym gdy wyłącznik świateł jest w pozycji "auto" w ciemnościach po przekręceniu kluczyka oświecają się światłą mijania, to też normalne? | w tym typie tak |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
amaj
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 110 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-04-2017, 10:47
|
|
|
Mam znajomego który też zamówił sobie z allegro takie światła LED-owe do jazdy dziennej. Wszystko fajnie do czasu pierwszej kontroli, gdy Pan policjant kazał mu je zdemontować albo zabiera dowód. Brak homologacji i błędne umocowanie. Chodzi o
Dlatego po zamontowaniu warto podjechać od stacji kontroli pojazdów, aby sprawdzili czy wszystko jest okey. |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-07-2022, 12:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 10-07-2017, 10:06
|
|
|
Przemas_pepe napisał/a: | Witam. Ja led mam już wybrane i zakupione. Pytanie tylko jak je podłączyć aby działały z funkcją AUTO przy manetce oświetlenia. Próbowałem wpiąć się w bezpieczniki z komory silnika ale nic z tego. Może ktoś już ten temat ma opanowany??? |
ponawiam pytanie
tylko nie piszcie znowu zeby podlaczyc pod pozycyjne
bo wtedy dzienne beda swiecic kiedy przekreci sie stacyjka
mnie chodzi o to zeby dzienne swiecily kiedy mam ustawione na AUTO (wtedy to automat sam wylaczy ma wylaczyc dzienne i zapalic mijania)
gdy mam ustawione na OFF nie aja zadne swiatla swiecic
gdzie jest przekaznik automatu |
|
|
|
 |
Master-78
Nowy Forumowicz Zet
Auto: Outlander 2.0 Mivec 108kW '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-11-2017, 12:43
|
|
|
Ave
Zainstalowałem (homologowane?) DRLe OSRAM'a - zamiast przeciwmgielnych.
Tzn. są DRL'e w trybie AUTO w Miśku (mam czujnik zmierzchu/deszczu), a gdy się ściemni DRL'e gasną i świecą mijania.
Przeciwmgielne są i działają (jakoś świecenia nie powala, ale cóż..., aż tak często mgieł o gęstości faktycznie uzasadniającej stosowanie świateł przeciwmgielnych nie ma) 'automatycznie'.
Praktycznie tylko kiedy pada deszcz pamiętać muszę o włączeniu świateł mijania.
Pewnikiem dało by się toto załatwić programowaniem ETACS'a aby czujnik deszczu/wycieraczki włączone na auto powodowały przełączenie z DRL na mijania, ale mnie to akurat nie konieczne.
Elektrycznie przewód podpiąłem pod bezpiecznik w skrzynce - chwilowo nie pomnę, ale to jakiś przekaźnik od silnika/zasilania, który wyłącza światła 8-10sek. po wyłączeniu zapłonu. |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-11-2017, 21:43
|
|
|
Elektrycznie przewód podpiąłem pod bezpiecznik w skrzynce - chwilowo nie pomnę, ale to jakiś przekaźnik od silnika/zasilania, który wyłącza światła 8-10sek. po wyłączeniu zapłonu.
dwa bezpieczniki standartowe 30a w kolorze zielonym i podpinamy do drugiego od strony lampy lewej ( czasami jest tam wolne miejsce na bezpiecznik) |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 17-11-2017, 22:19
|
|
|
ja i tak nie rozumiem jak to u was teraz dziala
mnie intereuje takie podlaczenie jakie napisalem wyzej
wprawdzie mam juz pomysl na podlaczenie poprzez przekaznik zworny/rozworny ale to dopiero bede kombinowal jak kupie DRL |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 20-11-2017, 22:07
|
|
|
Za dużo kombinujesz podłącz pod postojowe. Przynajmniej nigdy nie zapomnisz o włączeniu świateł. |
|
|
|
 |
|