Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lift zawieszenia Profender vs Lovells prosba o podpowiedz
Autor Wiadomość
coval 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2017, 12:37   Niech Serwis zadecyduje

Niech serwis zadecyduje tak im powiedziałem, mają przymierzyć i te i te. A jak jakieś luzy to na nowe wymienić.
Auto wozi rodzinę jako rodzinny SUV, bezpieczeństwo to podstawa.

Dam znać jak wyszło.
Pzdr
Coval

[ Dodano: 01-12-2017, 20:28 ]
Auto w domu, kilka słów podsumowania.

Przód poszedł ok 6cm do góry. Tył poszedł 4-5 cm do góry.
Typowy dla Miśków pochył do przodu teraz zniknął :-)

Setup: Sprężyny Lovells przód i tył w wersji Medium/Heavy Duty
Amory Profender przód i tył
Koszt całości z montażem ok 4 K (zastępcze nowe L200 w tej cenie już ujęte)

Lekko się utwardził, ale lekko. Z rodziną 4 osoby na pokładzie jest po mieście spoko.
Szybko nie miałem okazji jeszcze poszaleć.
Sworzni przedłużonych nie montowali bo im centrala zabroniła i powiedziała, że wtedy są problemy z ustawieniem zbieżności.
Firma MTM Profi profesjonalnie zaakceptowała zwrot części po terminie 14 dni - dziękuję i polecam.
Kilka uwag do dyskusji
1. jest lekko głośniej, albo po L200 którą miałem na zastępstwo już zapomniałem jaki Pajero jest głośny w środku. Chyba szumi podwozie bardziej po lifcie- nie wiem
2. Skręca się jakby lekko ciężej - tzn trzeba więcej siły na kręcenie kierownicą, znów podobnie może po 10 dniach w nowym L200 się odzwyczaiłem - ale piszę
3. Mam po 500 km przyjechać dodatkowo finalnie ustawić geometrię i dokręcić ,śruby
4. Całość trwała długo 8 dni roboczych bo męczyli się i musieli zamawiać w trakcie prac dodatkowe śruby do wahaczy bo stare się nie nadawały (pewnie nie mogli odkręcić)
5. Firmowe ściski do sprężyn nie dawały rady i musieli improwizować - LOL

Co dalej?
1. Po zimie nowe kapcie na letni sezon Cooper ST MAX
2. Może na tył sprężyny Heavy Duty pójdą coby tył jeszcze lekko podnieść, tylko obawiam się wtedy o komfort jazdy
3. Obecnie zimowe Bridgestone są drugi sezon, po zimie na sprzedaż w extra stanie pójdą, bo mi się marzy na next zimę Cooper WearterMaster WSC

W styczniu będą nasze góry to zobaczymy jak na zaśnieżonych trasach daje radę na tych zawiasach i amorkach. Dam znać.

Jakbyście mieli jakieś komentarz to jako bardzo niedoświadczony chętnie wysłucham.
Jakby jakieś szczegółowe pytania to chętnie w miarę możliwości odpowiem.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i porady.
Czołem
_________________
God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.