Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] outlander ii oleje
Autor Wiadomość
QwerX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 7
Skąd: Chełm
Wysłany: 24-11-2017, 15:29   [II 2.2 DID] outlander ii oleje

Witam po zakupie auta outlander ii 2010r 2.2 156km w automacie chcę wymienić wszystkie oleje ale już sam nie wiem jakie kupić Jak by ktoś mógł mi wskazać gdzie pisze albo napisać jaki olej do silnika i ile jaki olej do skrzyni automat i ile i jaki olej do dyferencjałów i ile
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 24-11-2017, 20:54   Re: outlander ii oleje

......przeniesiono pod inny temat
Ostatnio zmieniony przez kajos 26-11-2017, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
QwerX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 7
Skąd: Chełm
Wysłany: 25-11-2017, 10:37   Re: outlander ii oleje

kajos napisał/a:
QwerX napisał/a:
Witam po zakupie auta outlander ii 2010r 2.2 156km w automacie chcę wymienić wszystkie oleje ale już sam nie wiem jakie kupić Jak by ktoś mógł mi wskazać gdzie pisze albo napisać jaki olej do silnika i ile jaki olej do skrzyni automat i ile i jaki olej do dyferencjałów i ile


masz kolego napisane co moze bys przyczyna

ja bym zaczal od sprawdzenia wezykow i wymienienia ich bo sa bardzo miernej jakosci i sie krusza po paru latach

jak zgasisz auto i wylaczysz stacyjke to sluchaj czy nie ma po kilku sekundach ''jak kto gdzies napislal na forum'' pierdziochow

jesli sa to znaczy ze wezyki sa szczelne
O co panu chodzi ? Ja chcę wymienić tylko wszystkie oleje ale nie wiem jakie i ile
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25-11-2017, 11:52   

Pewnie kolega Kajos się zamotał i nie w tym temacie wpisał to co miał do wpisania ;-)

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

W instrukcji obsługi auta znajdziesz klasy olejowe wymagane do poszczególnych elementów auta ;-) Producent - wedle uznania, aby spełniało zalecenia producenta.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 25-11-2017, 16:32   

ja zalewam silnik MOTUL 8100 X-clean FE 5W30 silnik chodzi ładnie cicho po 15 tyśkm silnik chodzi tak samo,skrzynię i napędy zalałem texaco mtf 94 batdzo dobry olej przekładniowy
 
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 25-11-2017, 20:38   

radek79 napisał/a:
ja zalewam silnik MOTUL 8100 X-clean FE 5W30 silnik chodzi ładnie cicho po 15 tyśkm silnik chodzi tak samo,skrzynię i napędy zalałem texaco mtf 94 batdzo dobry olej przekładniowy

A stosowałeś kiedyś Motul 8100 ECO-CLEAN 5W-30? On także spełnia wymaganą normę.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 26-11-2017, 09:37   

Moody napisał/a:
radek79 napisał/a:
ja zalewam silnik MOTUL 8100 X-clean FE 5W30 silnik chodzi ładnie cicho po 15 tyśkm silnik chodzi tak samo,skrzynię i napędy zalałem texaco mtf 94 batdzo dobry olej przekładniowy

A stosowałeś kiedyś Motul 8100 ECO-CLEAN 5W-30? On także spełnia wymaganą normę.

tego nie stosowałem,zlałem tym jak wyżej,jest dobrze to po co zmieniać :wink:
 
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26-11-2017, 10:21   

Ja mam w swoim O2 2.0 DiD tego Motula.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 26-11-2017, 11:29   

radek79:
Nikt Ci nie sugeruje zmiany.
Motul ma w ofercie dla naszego silnka dwa oleje więc byłem ciekawy opinii o tym Eco-clean. Zwłaszcza, że jest sporo droższy od X-clean.
Sam teraz jeżdżę na Millers.

m4rud3r:
Ale pewno stosujesz tego w odmianie 5W40 dla VW.
Dla tego silnika Motul także ma dwa oleje.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 26-11-2017, 14:33   

m4rud3r napisał/a:
Pewnie kolega Kajos się zamotał i nie w tym temacie wpisał to co miał do wpisania ;-)

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

W instrukcji obsługi auta znajdziesz klasy olejowe wymagane do poszczególnych elementów auta ;-) Producent - wedle uznania, aby spełniało zalecenia producenta.


nie wiem jak to się stalo :badgrin: :axe:

juzprzenosze w odpowiedni temat :wink:
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26-11-2017, 17:06   

Moody napisał/a:
m4rud3r:
Ale pewno stosujesz tego w odmianie 5W40 dla VW.
Nie. Jeżdże na 5W30 cały czas. Za 3 tyś km stuknie mi 300 000km dla mojego Miśka ;-)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 26-11-2017, 20:35   

Moderatorze przybywaj:-D scalaj lub usuwaj bo zaczyna się kolejny temat o tym samym... i to na pierwszej karcie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26-11-2017, 20:42   

Proponuję od razu podkleić wątek o olejach do O2 aby uniknąć kolejnych tematów.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 26-11-2017, 21:49   

m4rud3r napisał/a:
Proponuję od razu podkleić wątek o olejach do O2 aby uniknąć kolejnych tematów.

tylko trzeba podzielić na 2.0 i 2.2 i 2.4b inne silniki oleje normy itp.
 
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27-11-2017, 06:47   

Ale jakie dzielenie ? W instrukcji producent wszystko ładnie opisał.
Zapraszam http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=103556
Umieściłem zdjęcia z instrukcji, proponuję aby resztę rozmów, dywagacji olejowych (do silnika , napędów itp) itd prowadzić w jednym zbiorczym wątku. Po co nam x tematów co x dni na temat jaki olej do silnika/ dyfru/ skrzyni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.