Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada tylnego mostu nie działa.
Autor Wiadomość
waskii87 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 bmw ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-11-2017, 19:59   Blokada tylnego mostu nie działa.

Część wszystkim.
Nie załącza mi blokady tylnego mostu, brak reakcji na przycisk, nie słychać pompki. Jak włączę zapłon nie świeci kontrolka blokady. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie pozostałe kontrolki od napędów działają prawidłowo, uszkodzony mam czujnik abs. Stało sie to po remoncie auta. Już 2 razy sprawdzałem czy wszystkie kostki podłączone.
 
 
OnesAndZerosPL 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II V23, 3.0 SS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2017
Posty: 8
Skąd: Sokółka
Wysłany: 26-11-2017, 13:58   R/D Diff nie działa

Może warto sprawdzić czy faktycznie napięcie dochodzi do popmki, a kontrolką na razie się nie przejmować. Może uszkodzony przełącznik w kabinie? to by było bardzo trudne do uszkodzenia, ale idąc po kolei, kto wie. Warto też sprawdzić czy faktycznie napięcie jest podawane na pompkę? jesli nie, to nie ma szans by podciśnienie załączyło R/DLocka.

P.S ja mam zbliżoną sprawę u siebie, ale u mnie pompka raczej działa, słyszę że pompuje, ale układ podciśnienia dalej nie trzyma i też nie załącza jak trzeba.

Podziałaj z elektryką.
Pozdrawiam
 
 
waskii87 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 bmw ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-11-2017, 22:36   

Usterka na pewno elektryczna. Pompka reczna pompowałem blokadę i zaskakuje. Przełącznik rozbieralem i wydaje się ok. W wolnym czasie zdemontuje boczek i sprawdzę pompke.
 
 
manieq82 
Nowy Forumowicz
monter amator

Auto: Pajero Challenger / Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 7
Skąd: Dręszew
Wysłany: 27-11-2017, 07:43   

Witajcie. A to ja się zapytam - czy wszystkie 2.8 z SS miały blokadę tylnego mostu> Mam nowy nabytek i dopiero poznaje auto. Przycisku jako takiego nie znalazłem ale pytanie czy nie można tego dorobić??

Ja z tym jest?

Sorki za podpięcie się pod temat :)
_________________
When nothing goes right ... go left :)
 
 
tomekr 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Kleszczów (Kraków)
Wysłany: 28-11-2017, 09:49   

Nie wszystkie, blokada mostu to była opcja. Gdybyś chciał dorobić to musisz brać pod uwagę nawet wymianę mostu jeśli twój nie ma blokady.
 
 
mario998 
Nowy Forumowicz
mario

Auto: Pajero ll 3.0 V6 /OT 1 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 28
Skąd: Wzw
Wysłany: 02-12-2017, 21:15   Re: R/D Diff nie działa

OnesAndZerosPL napisał/a:
Może warto sprawdzić czy faktycznie napięcie dochodzi do popmki, a kontrolką na razie się nie przejmować. Może uszkodzony przełącznik w kabinie? to by było bardzo trudne do uszkodzenia, ale idąc po kolei, kto wie. Warto też sprawdzić czy faktycznie napięcie jest podawane na pompkę? jesli nie, to nie ma szans by podciśnienie załączyło R/DLocka.

P.S ja mam zbliżoną sprawę u siebie, ale u mnie pompka raczej działa, słyszę że pompuje, ale układ podciśnienia dalej nie trzyma i też nie załącza jak trzeba.

Podziałaj z elektryką.
Pozdrawiam


Jesli pompka ci pompuje cały czasu lub dobija co chwilke powietrze do blokady sprawdz metalowy króciec przy moście z tyłu gdzie zakładany jest węzyk od pompki u mnie w tym miejscu byl przegnity i tam uciekalo powietrze .Troszke pomyslunku i z przewodu paliwowego do pompy paliwowej metalowego od jakiegos ciagnika rolniczego zrobiłem nowy króciec , koszt jakieś 15 zł za ten przewód metalowy oryginał w sewisie kilka stówek .
_________________
Pajero 3.0 v6
Outlander 2.0 Turbo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.