| kontrolka oleju przy niskich obrotach | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | maxwell61   Mitsumaniak
 (****><****)
 
  
 Auto: VW Touran 1.6 03'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 1729
 Skąd: wrocław/wołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2007, 22:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmm...u mnie bez obciązenia jest 2000 a póżniej spada do 700 po nagrzaniu   |  
				| _________________ CARISMA 1.6 16V - sold
 VW Touran 1.6 FSi
 www.garagestories.pl
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2007, 10:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli ktoś jeszcze raz napisze te bzdury że mu w GDI obroty do 250 spadają to moda osobiście poproszę o wlepienie delikwentowi redbara.   
 PO GRUBEJ KRESCE NA ZEGARACH OZNACZONEJ JAKO 0 PIERWSZA CIENKA KRESKA TO 500 obr !!! a odstęp między 0 a 500 jest na 1 mm więc jakim cudem ktoś jest w stanie określić że ma 250 obr???
 
 Obroty powinny być między pierwszą cienka kreską (500) a pierwszą grubą 1 (1000) mniej więcej w połowie a więc około 750. Było już o tym na forum milion razy. Tak samo o tym jak się uczy ECU obrotów po odpięciu klemy i jak się ustawia potem elektryczne szyby by się domykały itp. itd. - wszystko da się znaleźć funkcją szukaj na tym forum.
 
 Co do ciśnienia oleju to albo masz za rzadki olej (jaki masz?) albo twoja pompa dogorywa albo masz zagiętą od spodu miskę pod ssakiem przez co ma utrudnione zasysanie bądź też czujnik ciśnienia oleju szwankuje. Tak czy siak wypadało by zmierzyć to ciśnienie.
 |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2007, 23:47 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | saphire napisał/a: |  	  | Tak czy siak wypadało by zmierzyć to ciśnienie. | 
 Nic dodac nic ujac. Moderatornia jak widze laskawym okiem patrzy na swiat.
 Ja polecam droge nastepujaca:
 1. Zajrzec pod samochod - zagieta miska od razu wymaga wymiany a przy okazji nalezy sprawdzic czy smok nie jest oblamany.
 2. Jak miska jest ok zmierzyc cisnienie oleju. Napisalem oleju - 0W30 to nie olej do GDI.
 3. Naprawic jak najszybciej a przy okazji wyczyscic przepustnice. DOKLADNIE
   |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mazak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2007, 11:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Teraz mam zalany Mobil One (syntetyk) nie pamiętam oznaczen.
   Jak tylko będę przy samochodzie to zerknę na etykietkę..
 Co do miski to poza niewielkimi rdzewieniami nie widać nic niepokojącego.
 Zrobię krok po kroku opisane czynności z mechanikiem klubowym z Mogielnicy (postaram się )
  . Wstępnie na środę się umówiliśmy. 
 Napiszę co i jak po wizycie w warsztacie.
 Pozdrawiam,
 MaZaK
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |