 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 ciężko kręci, nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
dajvi
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2,5 did 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 25-12-2017, 12:11 L200 ciężko kręci, nie odpala
|
|
|
Witam wszystkich.
Mam problem ze swoim L200, mianowicie od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem samochodu. Wcześniej palił normalnie ( w zimie trzeba trochę dłużej pokręcić) , teraz ciężko kręci i nie odpali. Próbowałem użyc "plaka" i silnik uruchamia się normalnie, samochód jeździ jak wcześniej. Gdy go zgaszę tak jeszcze do 10 minut po kilku sekundach kręcenia jeszcze odpali, ale ciężko. Po dłuższym postoju problem powraca.
Kod błędów:
P0628 - niskie napięcie w obwodzie sterującego pompą paliwa A
Błąd wyskoczył jednorazowo , po skasowaniu już nie powrócił a samochód dalej nie pali.
Poza tym brak innych błędów.
Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
var1at
Mitsumaniak
Auto: L200 Di-D Dakar '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 45 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 26-12-2017, 00:56
|
|
|
Świece, filtr paliwa, akumulator, kompresja, pompa paliwa... Wróżenie z fusów |
_________________ L200 Di-D Dakar '07
Endeavor SE 4WD '07 |
|
|
|
 |
dajvi
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2,5 did 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 26-12-2017, 09:42
|
|
|
Filtr paliwa nowy, akumulator nowy, świece żarowe sprawdzone .
Gdzieś na zachodnim forum wyczytałem, że może być uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Jak ewentualnie to sprawdzić , żeby nie wymieniać dobrych części , wcale nie tanich. |
|
|
|
 |
var1at
Mitsumaniak
Auto: L200 Di-D Dakar '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 45 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 27-12-2017, 15:40
|
|
|
dajvi napisał/a: |
Jak ewentualnie to sprawdzić , żeby nie wymieniać dobrych części , wcale nie tanich. |
Koniecznie pod komputer. |
_________________ L200 Di-D Dakar '07
Endeavor SE 4WD '07 |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 28-12-2017, 06:51
|
|
|
Witaj,sprawdz moze czy sie nie zapowietrza,bo moze rurka przerdzewiala nad tylnym mostem(ja tak mialem) i dodatkowo nieszczelna byla podstawa filtra paliwa.Najlepiej jakbys zrobil to sam,na spokojnie i dokladnie ,przy uzyciu jakiejs pompki do paliwa.Choc moze to wina slabego akumulatora.Powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dajvi
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2,5 did 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 28-12-2017, 18:16
|
|
|
Idąc tropem tego, że może się zapowietrza, założyłem przeźroczysty wąż od filtra paliwa do pompy wtryskowej i zauważyłem, że całe paliwo, które było w wężu cofa się przez pompę i chyba wraca do zbiornika bo nigdzie nie ma śladów wycieku. Czy jest tam jakiś zawór który mógł się już zużyć i nie trzyma paliwa , czy może problem tkwi w pompie wtryskowej? |
|
|
|
 |
|
|