[EA5A/W 2.5] Wymiana uszczelek pokryw zaworów - 2.5 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Everel30
Forumowicz Everel30

Auto: Galant Kombi 2,5 V6 sport edit
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-03-2013, 10:54
|
|
|
Koło oryginału toto nawet nie leżało... |
|
|
|
 |
Everel30
Forumowicz Everel30

Auto: Galant Kombi 2,5 V6 sport edit
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 39 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 22-03-2013, 11:01
|
|
|
w tym poście pisali już że mają z takiej firmy REINZ i nic nie cieknie jest to Niemiecka firma
[ Dodano: 22-03-2013, 11:05 ]
Niemiecka precyzja, Hiszpański temperament |
_________________
 |
|
|
|
 |
twister47
Forumowicz twister47
Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-11-2013, 23:28
|
|
|
deejay napisał/a: | tomek84 napisał/a: | jedyne czym to się objawia, to zaklejanie klapki i przez to zrywanie pedału gazu |
To podkręc ćwierć obrotu śrubkę od przepustnicy i bedzie po problemie Po ok 2-3 dniach obroty same powrócą na swoje parametry . |
O ktorej srubce mowa ?? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-11-2013, 00:22
|
|
|
twister47 napisał/a: | deejay napisał/a: tomek84 napisał/a: jedyne czym to się objawia, to zaklejanie klapki i przez to zrywanie pedału gazu
To podkręc ćwierć obrotu śrubkę od przepustnicy i bedzie po problemie Po ok 2-3 dniach obroty same powrócą na swoje parametry .
O ktorej srubce mowa ?? |
 |
|
|
|
 |
twister47
Forumowicz twister47
Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-11-2013, 00:33
|
|
|
Super, dziekuje za info |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-05-2015, 19:50
|
|
|
Czy zakładał ktoś uszczelkę Blue Print? Będzie to lepsze niż Reinz? I co dać jeszcze na uszczelkę? Dirco czy coś innego? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Michaszysz
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 146 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11-12-2017, 13:03
|
|
|
Z czego może cieknąć olej, jak górna część pokrywy zaworów, od strony ściany grodziowej jest mokra? |
|
|
|
 |
Sadek
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 67 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 11-01-2018, 14:54
|
|
|
Witam
Temat wciąż aktualny czas na wymianę uszczelek pod pokrywą w moim galancie. Zakupiłem zestaw 2 uszczelek firmy Viktor Reinz. Czy dokupić do tego mase uszczelniającą dirko/ reinz ? Czytałem o tej reinz i nigdzie nie jest napisane czy łączy się z uszczelką (chodzi mi o materiały z którymi można ja stosować) Czy ktoś mógłby udostępnić link do pasty którą powinienem zakupić ? Czy przy wymianie uszczelek warto coś jeszcze zrobić ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-01-2018, 15:19
|
|
|
Szara pasta Dirco i będzie sucho. |
|
|
|
 |
Sadek
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 67 Skąd: Lubań
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-01-2018, 14:26
|
|
|
Sadek, tak, to ta pasta. |
|
|
|
 |
ViBeZ
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 113 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-01-2021, 09:54
|
|
|
Siema galanciarze. Trzeci albo czwarty raz będe sie brał za uszczelnianie pokrywy zaworów od strony grodzi w galancie. Tzn. bede zlecał mechanikowi. Było to już robione na przestrzeni 3 lat ze 3 razy i zaczynam mieć dość. Zawsze pada, tylko ta od strony grodzi. Zaczynam podejrzewać że owa pokrywa zaworów przez któregoś z fachowców została skrzywiona dlatego co jakiś czas problem wraca. Co zrobić w tej sytuacji? Mam zamiar kupić uszczelki Victor Reinz. Dowalić więcej pasty żeby to trzymało? Szukać od razu w ciemno 100% dobrej i nie pokrzywionej pokrywy? A może jeśli sie okaze że ta moja jest krzywa to da sie ją przelizać tak jak sie to robi z głowicami żeby była prosta? Co sie bardziej opłaca? Do tej pory było wszystko składane na samej uszczelce bez żadnych past czy silikonów. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-01-2021, 11:06
|
|
|
ViBeZ, na pewno jest pokrzywiona, a konkretnie są zapadnięte otwory na śruby, to raz, a dwa to uszczelka bez pasty uszczelniającej jeśli jest w zamienniki to zawsze będzie ciekła. Szukaj ładnej, nie zniszczonej pokrywy, a uszczelkę niech montują na pastę. I najważniejsze, śrubki pokrywy zaworów przykręcany się momentem 3,4 kN, czyli praktycznie palcami. |
|
|
|
 |
|