[E3x 88-92] spalanie oleju |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2007, 09:29 [E3x 88-92] spalanie oleju
|
|
|
witam
chcialbym sie dowiedziec w ktorych miejscach moze byc pobierany olej
bo pali na potege, poza uszczelniaczami na zaworach gdzie jeszcze moze brac??? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-05-2007, 09:35
|
|
|
Najczęściej to przez pierścienie do cylindra może iść i go spalać lub przez turbawkę, może też wyciekać przez uszczelniacze na wale i wałkach tam gdzie pasek rozrządu albo przez uszczelkę pod głowicą lub miską a i pewnie jeszcze kilka innych miejsc się znajdzie... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2007, 20:16
|
|
|
..wyciekow nigdzie niema własnie ... mysle uszczelniacze wymienic najpierw na zaworach |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 06-05-2007, 20:20
|
|
|
No od uszczelniaczy na zaworach się zaczyna a jak nie pomoże to po kolei reszta gratów. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2007, 18:32
|
|
|
... no i wec moze kotos powie jak jee wymienic chyba nietrzeba glowicy zdejmowac???
tzreba zdjac pasek rozrzadu wydaje misie bo walkow niezdejme albo zluzowac go tego wlasnei neiwim z tym paskiem moze kots pomoze jak go zdjac lub zluzowac ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-05-2007, 21:07
|
|
|
nie zdejmujesz paskow i glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory, zeby nie wpadly do srodka (jak dobrze dmucha, to nie wpadna), rozpinasz sprezyna zaworu i masz uszczelniacz na wierzchu;
przy montazu przydlaby sie specjal tool do sciskania sprezyn (Bartek ma takowy)
i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 07-05-2007, 21:53
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory |
kompresorem powiadasz, to dobrze że doczytałem, bo ja bym tłokiem pewnie podpierał (o Święta Ignorancjo!) Krzyzak napisał/a: | i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki... | a ty czemu zrezygnowałeś z polskich znaków?? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2007, 00:08
|
|
|
... ale wałki trzeba zdjac? bo inaczej sprezyn niezdejme....?
, a wałki sa przykrecone do kol od paska rozrzadu chyba
czyli jak mam je wyjac? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2007, 10:06
|
|
|
nie wiem, jak to jest w GTI, ale w u mnie w 8v walek rozrzadu z krzywkami jest nisko, a powyzej masz dopiero waleczki z dzwigniami, ktore naciskaja na zawory - i te walki trzeba zdjac, ale one sa mocowane na sruby od gory
po ich zdjeciu masz swobodny dostep do sprezyn
ps. przy okazji wymien prowadnice zaworow - inaczej nowe uszczalniacze szybko trag szlafi
no i polecam dobre uszczelniacze - najlepiej oryginaly
edit:
zdechlym zielonym masz zaznaczony walek rozrzadu
zdechlym czerwonym masz walki z krzywkami oraz czerwone kolka to sruby do odkrecenia |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2007, 17:36
|
|
|
.. umnie troche inaczej jest walki razzadu popychaja bezposrednio zawory.. silnik:4g63 |
|
|
|
 |
|