Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana pompy sprzęgła
Autor Wiadomość
kana23 
Forumowicz

Auto: outlander 1 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 57
Skąd: krk
Wysłany: 21-01-2018, 17:58   wymiana pompy sprzęgła

Proszę o podpowiedź jak wyjąć pompę sprzęgła w outlanderze? Czy wyjmuje się ją do wewnątrz auta czy w stronę silnika?
Regenerował ktoś pompę czy raczej tylko wymiana?
Mam problem bo układ mi się zapowietrza, podejrzewam pompę bo wydaje dziwny odgłos przy wciskaniu.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-01-2018, 09:03   

Pompę wymontowuje się od strony silnika, ale trzeba też rozmontować chyba cały mechanizm pedała od strony kabiny. Najlepiej znajdź opis w serwisówce.
Demontaż pompy to pikuś w porównaniu później z jej odpowietrzeniem, pompa jest schowana za mocowanie amortyzatora, dostęp bardzo trudny do odpowietrznika.

U mnie z powodu zużycia tłoczka wysprzęglika doszło do zanieczyszczenia płynu pyłem aluminiowym i to powodowało odgłos jakby "strzelania". Po wypłukaniu i wymianie płynu na czysty ustąpiło. U mnie płyn był dosłownie szary od pyłu aluminiowego ze zużytego tłoczka wysprzęglika.

Pompę można rozmontować na stole z użyciem wyłącznie podstawowych narzędzi na elementy pierwsze, zawsze możesz zobaczyć co się zepsuło i poszukać zestawu naprawczego, lub przeszczepić z innej.
 
 
kana23 
Forumowicz

Auto: outlander 1 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 57
Skąd: krk
Wysłany: 27-01-2018, 14:30   

Dzięki za odpowiedź. Niestety w serwisowce która mam nie ma dokładnego sposobu wyciągania pompki. Wjadę na kanał i będę się męczył. Jak się uda opisze całą operację.

[ Dodano: 29-01-2018, 20:51 ]
Dziś trochę walczyłem i tak. Nie zdecydowałem się na wyjmowanie pompy ponieważ po rozebraniu wysprzęglika okazało się że uszczelnienia są w kiepskim stanie. Wymieniłem je i porządnie odpowietrzyłem układ - razem z pompą. Dostęp faktycznie kiepski, polepsza się po wyjęciu dolotu. Potrzebny jest też krótki klucz 10 oraz i zgrabne giętkie ręce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.