Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z36A 1.5] WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO
Autor Wiadomość
LUCA35 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI COLT CJO 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 26-01-2018, 22:01   [Z36A 1.5] WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO

WITAM MAM PROBLEM Z WYKRECENIEM KONCOWKI DRĄZKA W CZ3 ŻONY ZROBIŁEM 2 PODEJSCIA I LIPA.W SWOIM CJO JAKIS CZAS TEMU TEZ WYMIENIAŁEM I POWIEM ZE POSZŁO NIEŻLE, GODZINA CZASU I WYMIENIONE, POJECHAŁEM USTAWIĆ ZBIEŻNOŚĆ I ŚMIGA DO DZISIAJ. A TUTAJ UŻYWAŁEM WSZELKIEJ MAŚCI PENETRATORÓW I NIC , ZAUWAZYŁĘM ZE W CZ3 NIE MA TAK JAK CJO, NAKRETKI KONTRUJĄCEJ TYLKO TAKI PIĘCIOKĄT NA DRĄŻKU DO PRZYTRZYMANIA ,CHYBA ŻE KTOŚ ZDJĄŁ I NIE ZAŁOŻYŁ PODCZAS OSTATNIEJ WYMIANY I RACZEJ NIE POSMAROWAŁ GWINTU ŻADNYM SMAREM.MOJE PYTANIE BRZMI CZY JAK PODGRZEJE KOŃCÓWKĘ PUNKTOWO PALNIKIEM ,TO CZY NIE TRAFI JEJ SZLAG W,W SENSIE ŻĘ JAK ZNÓW NIE ODKRĘCĘ TO ŻEBYM MOGŁ DOJECHAĆ DO JAKIEGOŚ MECHANIKA ,CHYBA ŻE MACIE JAKIEŚ INNE SPOSOBY.ZA WSZYSTKIE RADY I PODPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKUJE.
 
 
LUCA35 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI COLT CJO 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27-01-2018, 06:10   

RACZEJ NIE PO WYGLĄDZIE NOWEJ KOŃCÓWKI I OGLĘDZINACH TEGO CO JEST ZAMONTOWANE RACZEJ NIE CHYBA ŻE COŚ PRZEOCZYŁEM JAK TAK PROSIŁBYM O POMOC
 
 
LUCA35 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI COLT CJO 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27-01-2018, 08:50   

OK.dostosuje się. A co do końcówki to nie wiem czy sie zrozumieliśmy bo mi chodzi o końcówkę ktora jest przykrecona do zwrotnicy i jest wkrecona w drazek kierowniczy i ja jej nie mogę wykręcić z tego drazka.Chyba ze skonczy sie na wyciagnieciu drazka z maglownicy i i wymianie drazka z koncowka razem tylko ze to dodatkowy koszt (nowe drazki)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-01-2018, 09:04   

Sorki, to ja się pogubiłem z tym drążkiem :mrgreen: .
Końcówka musi być przykręcana.



Edit.
Wywaliłem moje poprzednie posty 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
LUCA35 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI COLT CJO 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27-01-2018, 09:21   

Nic nie szkodzi .Ale wlasnie oto chodzi co pokazales .I jeszcze raz prosba czy moglby ktos cos doradzic jak to ugryzsc nawiazujac do moich poprzednich postow
 
 
Śliniak290 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2018, 10:19   

Są takie Widełki które wkładasz między mocowaniem w zwrotnicy A końcówką drążka i wybijasz , ale że nie ma nakretki :?: :shock:
_________________
Najpierw naucz się śmiać z siebie , a potem śmiej się z innych.....
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 27-01-2018, 10:32   

Jedyna opcja to podgrzanie końcówki (na długości gwintu) , wykręcasz na gorąco więc uwaga na dłonie :) , grzejesz do czerwoności i wykręcasz trzymając oczywiście drążek odpowiednim kluczem lub tzw żabkami jeśli nie ma już za co chwycić bo np tak skorodowało miejsce do tego przeznaczone , lub ktoś je zniszczył . Metody podgrzewanie różne , metodą indukcyjną lub palnikiem acetylenowym ale trzeba przy tym mieć trochę wprawy żeby nie spalić czegoś w aucie w około .
A nakrętka kontrująca musi tam na drążku być .
Jak nie masz palnika acetylenowego to w ostateczności można podgrzać czymś takim podłączonym do zwykłej butli takiej jak w kuchni czy grillu na propan-butan


lub czymś takim


ale tym ciężko się grzeje bo długo to trwa , a palnik acetylenowy robi to w sekundy :)











.
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
LUCA35 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI COLT CJO 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27-01-2018, 10:57   

Z gory dziekuje o taka odpowiedz mi chodzilo zabki posiadam palnik tez jak na pierwszym zdjeciu a co do nakretek to prawdopodobnie ktos ich nie dal przy poprzedniej wymianie no ale ja wtedy nie bylem wlascicielem miska jeszcze raz dziekuje

[ Dodano: 27-01-2018, 20:00 ]
Jeszcze raz dziekuje wszystkim ktorzy sie zaangazowali szczegolnie uzytkownikowi czarny.marcin za pomoc koncowki wymienione po jakiejs 1.5 godz zbieznosc zrobiona misiek smiga i nie tlucze teraz kolej na amory i poduszki znow pewnie pozawracam gitare (nadmienie jestem laikiem w tuch tematach) jeszcze raz dzoekuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.