Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poszukiwany dobry mechanik Warszawa; nierówne obroty
Autor Wiadomość
Romano1989 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 29-01-2018, 23:52   Poszukiwany dobry mechanik Warszawa; nierówne obroty

Cześć,
kilka dni temu w mojej Cari 1.6 silnik 76kW u najbliższego mechanika wymieniłem pompę paliwa i świece, cewkę i kable do świec. Auto trafiło do najbliższego warsztatu, bo niestety musiało być holowane.
Wcześniej auto szarpało na obrotach i wyło jak Cinquecento, potem już nie chciało odpalić. Myślałem, że właśnie świece (miałem rację), ale niby, że pompa paliwa też do wymiany.
Auto naprawione z tym, że nowej pompy się nie dało nigdzie kupić, serwis aukcyjny i używka, potem wymiana świec, wyżej wymieniłem co było zrobione.

Problem jest teraz taki, że zaraz po wyjeździe od tego mechanika auto gasło na biegu jałowym, obroty były za niskie, podkręcili je nieznacznie, sugerując, że linka albo przepływomierz się psuje. Raz mam 700 obrotów, potem po 20 minutowej jeździe, auto na postoju dostaje z 1600 obrotów. Generalnie czuję, że coś jest nie tak z obrotami. Dodam, że nie znam się na mechanice, nie potrafię sam wyregulować obrotów itd. A widzę, że dwie takie śrubki?? odpowiedzialne za regulację obrotów są w innym położeniu (widać doskonale gdzie były wczesniej po brudzie na metalu)

Nie wierzę w takie przypadki, że nagle się kolejna rzecz popsuła, może wymiana używanej pompy albo cewki i świec mogła coś uszkodzić?
Czytałem też o nauce obrotów ale temat tyczył silnika GDI.

Dlatego proszę o pomoc Was, jeśli znacie kogoś z Warszawy lub bliskich okolic kto uczciwie podejdzie do sprawy to proszę o namiary. Oczywiście jakieś porady też przeczytam, może czegoś sam się nauczę!
Dzięki!
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30-01-2018, 00:36   

728 553 335
Oliwska 26A
Warszawa

https://www.google.pl/map...25!4d21.0218595
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2018, 13:07   

Był odpinany akumulator? Jeśli tak to przede wszystkim ustaw śrubki na przepustnicy i wszystkie które były ruszone tak jak były wcześniej. Odepnij klemę minusową na kilka sekund i podepnij. Odpal silnik z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami pradu i niech pracuje z 20 minut lub dłużej na postoju. Zgaś go i już powinno być OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.