 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Poszukiwany dobry mechanik Warszawa; nierówne obroty |
Autor |
Wiadomość |
Romano1989
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2018 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2018, 23:52 Poszukiwany dobry mechanik Warszawa; nierówne obroty
|
|
|
Cześć,
kilka dni temu w mojej Cari 1.6 silnik 76kW u najbliższego mechanika wymieniłem pompę paliwa i świece, cewkę i kable do świec. Auto trafiło do najbliższego warsztatu, bo niestety musiało być holowane.
Wcześniej auto szarpało na obrotach i wyło jak Cinquecento, potem już nie chciało odpalić. Myślałem, że właśnie świece (miałem rację), ale niby, że pompa paliwa też do wymiany.
Auto naprawione z tym, że nowej pompy się nie dało nigdzie kupić, serwis aukcyjny i używka, potem wymiana świec, wyżej wymieniłem co było zrobione.
Problem jest teraz taki, że zaraz po wyjeździe od tego mechanika auto gasło na biegu jałowym, obroty były za niskie, podkręcili je nieznacznie, sugerując, że linka albo przepływomierz się psuje. Raz mam 700 obrotów, potem po 20 minutowej jeździe, auto na postoju dostaje z 1600 obrotów. Generalnie czuję, że coś jest nie tak z obrotami. Dodam, że nie znam się na mechanice, nie potrafię sam wyregulować obrotów itd. A widzę, że dwie takie śrubki?? odpowiedzialne za regulację obrotów są w innym położeniu (widać doskonale gdzie były wczesniej po brudzie na metalu)
Nie wierzę w takie przypadki, że nagle się kolejna rzecz popsuła, może wymiana używanej pompy albo cewki i świec mogła coś uszkodzić?
Czytałem też o nauce obrotów ale temat tyczył silnika GDI.
Dlatego proszę o pomoc Was, jeśli znacie kogoś z Warszawy lub bliskich okolic kto uczciwie podejdzie do sprawy to proszę o namiary. Oczywiście jakieś porady też przeczytam, może czegoś sam się nauczę!
Dzięki! |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30-01-2018, 00:36
|
|
|
728 553 335
Oliwska 26A
Warszawa
https://www.google.pl/map...25!4d21.0218595 |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-01-2018, 13:07
|
|
|
Był odpinany akumulator? Jeśli tak to przede wszystkim ustaw śrubki na przepustnicy i wszystkie które były ruszone tak jak były wcześniej. Odepnij klemę minusową na kilka sekund i podepnij. Odpal silnik z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami pradu i niech pracuje z 20 minut lub dłużej na postoju. Zgaś go i już powinno być OK. |
|
|
|
 |
|
|