Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pompy wspomagania
Autor Wiadomość
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 11-02-2018, 09:12   Wymiana pompy wspomagania

Witam.W moim galancie koło pasowe pompy kolebie się na boki,pasek naciągnięty delikatnie,wspomaganie jest i ogólnie wszystko w porządku.Ale przy ok 2000 tyś obrotów występuje drżenie kierowcy , drży na postoju.Kupiłem już pompę MSG nową ,moje pytanie to czy wymiana jest bardzo skomplikowana,jakieś sugestie ,porady.Chcę sam ją wymienic.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-02-2018, 12:11   

bebob, Samo przełożenie to nie problem. Tylko odpowietrzenie układu jest kłopotliwe. Powinno się unieść przód auta,aby koła były w górze,zdjąć fajki,żeby silnik nie zapalił,i dopiero wtedy kręcimy rozrusznikiem,jednocześnie kręcąc kierownicą w lewo i prawo do oporu. Dobrze,żeby druga osoba kontrolowała poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym.
Przy okazji warto zmienić płyn.
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 11-02-2018, 12:41   

jacek11 napisał/a:
Tylko odpowietrzenie układu jest kłopotliwe

Nie ma problemu spuszczasz stary płyn wlewasz nowy odpalasz krecisz kierownicą prawo lewo i dolewasz do stanu szybko sie odpowietrza jakos nie miałem z tym problemu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-02-2018, 13:12   

milo napisał/a:
jacek11 napisał/a:
Tylko odpowietrzenie układu jest kłopotliwe

Nie ma problemu spuszczasz stary płyn wlewasz nowy odpalasz krecisz kierownicą prawo lewo i dolewasz do stanu szybko sie odpowietrza jakos nie miałem z tym problemu

Mi też po wyjęciu przekładni nie udało się odpowietrzyć układu, ani wg manuala ani innymi metodami.
Odpowietrzyło się samo po tygodniu jeżdżenia.
Płyn do wspomagania tylko D-II, D-III jest za rzadki.
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 11-02-2018, 14:12   

Dzięki za odpowiedz.Tylko te odpiecie fajek w v6 mnie martwi.Jest jakiś inny sposób żeby zakręcić rozrusznikiem.
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 11-02-2018, 16:59   

Odłącz cewkę albo odpal i zgas od razu. I tqk kilka razy
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 12-02-2018, 18:27   

Przyglondałem się pompie w aucie,wydaje się że ciężko będzie ją wyciągnąć z dołu sprężarka klimy, a z góry wąż klimy.Czy ktoś ma doświadczenia z wymiany.

[ Dodano: 16-02-2018, 20:24 ]
Pompa wymieniona.Ale zauważyłem ,wcześniej nie zwróciłem uwagi że ,jak kręce kierownicą to obroty rosną.Czy to normalne, czy specyfika nowej pompy.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2018, 20:59   

bebob napisał/a:
jak kręce kierownicą to obroty rosną.Czy to normalne,

Tak ma być podbijane sa obroty inaczej było by spadek obrotów - obciazenie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 18-02-2018, 07:04   

Czy ktoś wymieniał pompę firmy MSG.Bo po wymianie słychać ją jak pracuje jak bym miał turbine w aucie, taki jakby świst.Na wolnych obrotach cyka jakby wskazówki w zegarku jak się do ucha przyłoży zegarek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.