Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 MSX] Dusi się około 4tyś RPM ,przy gwałtownym depnięciu
Autor Wiadomość
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 19:42   [1.8 MSX] Dusi się około 4tyś RPM ,przy gwałtownym depnięciu

Witam. Mam usterkę jak w temacie i zanim przetrzepię całe auto to może ktoś coś dopowie mądrego , może przypadkiem miał podobny problem z którąś benzynową carismą MPI . Mam Silnik z Carismy MSX , zaaplikowany do colta CJ0. Problem występuje bez względu na temperaturę silnika , natomiast nie zawsze. Gdy gwałtownie chcę depnąć w podłogę to około 4tyś obrotów auto ma pauzę , dławi się i nie chce dalej ciągnąć. Jak troszkę odpuszczę pedał to idzie ładnie do końca skali . Dodam co ważne że na LPG problemu nie ma i ciśnie jak przecinak od początku do końca . Więc zapłon i powietrze wykluczamy . Coś musi być z wtryskiem wachy. Zresztą przed swapem carisma miała to samo. Błąd czasami wywala od sondy lambda mimo że od niedawna jest nowa Denso. Ale nie sądzę żeby obwód sondy to mógł powodować. Bardziej bym podejrzewał wtryskiwacze,tps,przepływkę lub któryś inny czujnik tylko pytanie czy mogło by nie wyrzygać błędu pomimo usterki ? . LPG mam 1gen więc całkowicie niezależne zasilanie niewspółpracujące z MFI . Nawet z sondy nie korzysta. Jakieś pomysły ? :)

[ Dodano: 07-03-2018, 20:28 ]
dzięki za porady :D . Problem rozwiązany i całkiem nieżle celowałem . Uszkodzony okazał się przepływomierz. Co bardzo ciekawe wygląda na nowy i nie wyrzucał błędu. A podmieniłem na taki który nawet ma delikatnie uszkodzony plaster miodu a mimo to auto odzyskało swój wigor . Pzdr :)
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-03-2018, 05:17   

dlaczego na lpg przepływomierz działał poprawnie a tylko na benzynie wymiękał ?
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-03-2018, 08:27   

Bardzo trafne pytanie . Otóż LPG 1 generacji nie korzysta z ecu silnika, czujników i osprzętu mpi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.