Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak silnik 2,4 sprawuje sie przy zasilaniu gazem
Autor Wiadomość
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-02-2018, 11:17   

tylko że w jednym i drugim przypadku przewidziana jest bardzo mała butla. w miejsce koła niby wchodzi o pojemności ok. 28l/netto.
jak że znajomy lubi wyzwania to mi w miejscu koła zmieścił butlę do której tankuje ok. 38l. także się da.
 
 
szydlos 
Forumowicz
Szef w swoim życiu


Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-02-2018, 10:42   

NIe zakładając nowych wątków spytam ,czy ktoś z kolegów jezdzi może Outlanderem I generacji? Jakie instalacje macie i jak to się ogólnie spisuje Wam. Mam 2,4 mivec 160PS i żona męczy mnie na instalację LPG. Podpowiecie cos?
_________________
Outlander 2,4 Mivec i jedziemy
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-02-2018, 11:21   

Instalacja jak do każdego podobnego silnika czyli pojemność i moc, bardziej radził bym się skupić na gazowniku bo dobry i uczciwy fachowiec założy to co trzeba i odpowiednio wyreguluje. Osobiście polecam sterownik taki jaki ogarnia gazownik bo większość ma podobną funkcjonalność, wtryskiwacze Barracudy lub ACW03 a reduktor KME Tur lub Magic III Lub nawet ACR01. Ważne aby podczas montażu zdjęto kolektor ssący aby w odpowiednim miejscu zrobić otwory pod wkrętki i aby wióry z wiercenia i gwintowania tych otworów nie dostały się do silnika. Ważne też aby regulacja została wykonana podczas jazdy lub na hamowni z wykorzystaniem korekt paliwowych i sondy AFR.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.