 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak silnik 2,4 sprawuje sie przy zasilaniu gazem |
Autor |
Wiadomość |
kruhy84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 168 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-02-2018, 11:17
|
|
|
tylko że w jednym i drugim przypadku przewidziana jest bardzo mała butla. w miejsce koła niby wchodzi o pojemności ok. 28l/netto.
jak że znajomy lubi wyzwania to mi w miejscu koła zmieścił butlę do której tankuje ok. 38l. także się da. |
|
|
|
 |
szydlos
Forumowicz Szef w swoim życiu

Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 15-02-2018, 10:42
|
|
|
NIe zakładając nowych wątków spytam ,czy ktoś z kolegów jezdzi może Outlanderem I generacji? Jakie instalacje macie i jak to się ogólnie spisuje Wam. Mam 2,4 mivec 160PS i żona męczy mnie na instalację LPG. Podpowiecie cos? |
_________________ Outlander 2,4 Mivec i jedziemy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-02-2018, 11:21
|
|
|
Instalacja jak do każdego podobnego silnika czyli pojemność i moc, bardziej radził bym się skupić na gazowniku bo dobry i uczciwy fachowiec założy to co trzeba i odpowiednio wyreguluje. Osobiście polecam sterownik taki jaki ogarnia gazownik bo większość ma podobną funkcjonalność, wtryskiwacze Barracudy lub ACW03 a reduktor KME Tur lub Magic III Lub nawet ACR01. Ważne aby podczas montażu zdjęto kolektor ssący aby w odpowiednim miejscu zrobić otwory pod wkrętki i aby wióry z wiercenia i gwintowania tych otworów nie dostały się do silnika. Ważne też aby regulacja została wykonana podczas jazdy lub na hamowni z wykorzystaniem korekt paliwowych i sondy AFR. |
|
|
|
 |
|
|