Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-02-2011, 01:46
Wariujący centralny zamek
Autor Wiadomość
12andi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 29
Skąd: zbaszynek
Wysłany: 04-04-2013, 18:15   

No i super,powiem Ci ze mialem troche z tym zabawy,ale funkcjonuje teraz jak nalezy :D Dzieki i pozdrawiam.
_________________
12andi
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-04-2013, 20:27   

Tak na moje oko to te siłowniki są bardzo podobne do siłowników z Lantry I. Tylko że Hyundaiowskie mają pewną dość dobrą innowację - po osiągnięciu skrajnego położenia dźwignia rozłącza silnik zatem np. przy kolejnej próbie otwarcia silniczek nie próbuje na siłę otwierać drzwi. No i są rozbieralne - obudowa skręcana śrubkami.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 08-08-2013, 07:28   

Cześć,

i u mnie "zwariował" centralny zamek.
Objawy:
Po otwarciu drzwi z kluczyka, zamek próbuje się cały czas otwierać.
Zdemontowałem siłownik w drzwiach kierowcy, niby się uspokoiło, ale centralny zachowuje się "dziwnie". Zamykając zamkiem z prawej strony, potrafi ni zamknąć samochodu. Dodatkowo zaczął głupieć alarm i nie zapala się lampka pod sufitem. Podpowiedzcie od czego zacząć diagnostykę.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 09-08-2013, 10:30   

etacs (komputer) i kabelkownia (masy)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-08-2013, 14:05   

mmatulek napisał/a:
Cześć,

i u mnie "zwariował" centralny zamek.
Objawy:
Po otwarciu drzwi z kluczyka, zamek próbuje się cały czas otwierać.
Zdemontowałem siłownik w drzwiach kierowcy, niby się uspokoiło, ale centralny zachowuje się "dziwnie". Zamykając zamkiem z prawej strony, potrafi ni zamknąć samochodu. Dodatkowo zaczął głupieć alarm i nie zapala się lampka pod sufitem. Podpowiedzcie od czego zacząć diagnostykę.


Proponowałbym podmianę na inny siłownik u kierowcy. Z doświadczeń da się zauważyć że tam tkwi problem.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 09-08-2013, 14:07   

btw - mam sporo siłowników :P :D
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
manzanillo
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2018, 11:11   

lukasz12 napisał/a:
Tak na moje oko to te siłowniki są bardzo podobne do siłowników z Lantry I. Tylko że Hyundaiowskie mają pewną dość dobrą innowację - po osiągnięciu skrajnego położenia dźwignia rozłącza silnik zatem np. przy kolejnej próbie otwarcia silniczek nie próbuje na siłę otwierać drzwi. No i są rozbieralne - obudowa skręcana śrubkami.



Podbijam temat, czy ktos sprawdzal moze, czy ten patent dziala ?

[ Dodano: 20-07-2020, 22:39 ]
Szanowne koleżanki i koledzy,

Odswieżam tamat.
Czy bazujac na Waszych doświadczeniach, czy podejdzie jakiś inny siłownik z innego modelu, np. czy będzie pasował od jakiejś innej marki / innego modelu ?

Pozdrawiam
Paweł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.