Przesunięty przez: lukasz12 12-02-2011, 01:46 |
Wariujący centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 04-04-2013, 18:15
|
|
|
No i super,powiem Ci ze mialem troche z tym zabawy,ale funkcjonuje teraz jak nalezy Dzieki i pozdrawiam. |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-04-2013, 20:27
|
|
|
Tak na moje oko to te siłowniki są bardzo podobne do siłowników z Lantry I. Tylko że Hyundaiowskie mają pewną dość dobrą innowację - po osiągnięciu skrajnego położenia dźwignia rozłącza silnik zatem np. przy kolejnej próbie otwarcia silniczek nie próbuje na siłę otwierać drzwi. No i są rozbieralne - obudowa skręcana śrubkami. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-08-2013, 07:28
|
|
|
Cześć,
i u mnie "zwariował" centralny zamek.
Objawy:
Po otwarciu drzwi z kluczyka, zamek próbuje się cały czas otwierać.
Zdemontowałem siłownik w drzwiach kierowcy, niby się uspokoiło, ale centralny zachowuje się "dziwnie". Zamykając zamkiem z prawej strony, potrafi ni zamknąć samochodu. Dodatkowo zaczął głupieć alarm i nie zapala się lampka pod sufitem. Podpowiedzcie od czego zacząć diagnostykę. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:30
|
|
|
etacs (komputer) i kabelkownia (masy) |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-08-2013, 14:05
|
|
|
mmatulek napisał/a: | Cześć,
i u mnie "zwariował" centralny zamek.
Objawy:
Po otwarciu drzwi z kluczyka, zamek próbuje się cały czas otwierać.
Zdemontowałem siłownik w drzwiach kierowcy, niby się uspokoiło, ale centralny zachowuje się "dziwnie". Zamykając zamkiem z prawej strony, potrafi ni zamknąć samochodu. Dodatkowo zaczął głupieć alarm i nie zapala się lampka pod sufitem. Podpowiedzcie od czego zacząć diagnostykę. |
Proponowałbym podmianę na inny siłownik u kierowcy. Z doświadczeń da się zauważyć że tam tkwi problem. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 09-08-2013, 14:07
|
|
|
btw - mam sporo siłowników |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
manzanillo [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2018, 11:11
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Tak na moje oko to te siłowniki są bardzo podobne do siłowników z Lantry I. Tylko że Hyundaiowskie mają pewną dość dobrą innowację - po osiągnięciu skrajnego położenia dźwignia rozłącza silnik zatem np. przy kolejnej próbie otwarcia silniczek nie próbuje na siłę otwierać drzwi. No i są rozbieralne - obudowa skręcana śrubkami. |
Podbijam temat, czy ktos sprawdzal moze, czy ten patent dziala ?
[ Dodano: 20-07-2020, 22:39 ]
Szanowne koleżanki i koledzy,
Odswieżam tamat.
Czy bazujac na Waszych doświadczeniach, czy podejdzie jakiś inny siłownik z innego modelu, np. czy będzie pasował od jakiejś innej marki / innego modelu ?
Pozdrawiam
Paweł |
|
|
|
 |
|