Jaki hak holowniczy |
Autor |
Wiadomość |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 21-03-2013, 14:35
|
|
|
Witam,
Odgrzeję temat po 2 latach.
Szukam takiego haka, którego montaż nie wymagał by podcinania zderzaka. Może jakieś sugestie.
I może jakiś namiar na Aragona, kto tym handluje w Polsce. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-03-2013, 19:00
|
|
|
Thule - handlujących pełno |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 03-04-2013, 22:23
|
|
|
W dokumentacji pisze, że przy thule trzeba podcinać.
Ale na 90% jestem zdecydowany na niego,
Pytanie do znawców,
Zasadniczo hak potrzeby mi prze wszystkim do zamontowania na nim uchwytu na rowery,
Czy wiązka 7-pin, wystarcza czy ma dopłacać do 13-pin.
I czy potrzeby jest jakiś moduł czy wszystko jest w zestawie. |
|
|
|
 |
xylen
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 485 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-04-2013, 23:37
|
|
|
sylb napisał/a: | W dokumentacji pisze, że przy thule trzeba podcinać.
Ale na 90% jestem zdecydowany na niego,
Pytanie do znawców,
Zasadniczo hak potrzeby mi prze wszystkim do zamontowania na nim uchwytu na rowery,
Czy wiązka 7-pin, wystarcza czy ma dopłacać do 13-pin.
I czy potrzeby jest jakiś moduł czy wszystko jest w zestawie. |
Tym podcięciem się zbytnio nie przejmuj, jest niewidoczne, jeśli chcesz założyć uchwyt na rowery ze światłami i podświetleniem tablicy to musi być wiązka 13pin. |
_________________ Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 |
|
|
|
 |
kampie89
Nowy Forumowicz pszczelarz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 7 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 02-12-2014, 23:48
|
|
|
Szukam opisu pinów dla wtyczki w którą można podpiąć wiążkę dla haka. Wtyczka znajduje się nad prawym tylnym nadkolem, w srodku, dokładnie po wyjęciu tego małego schowka. Szukałem na schematach ale mie mogę znaleść, moze ktos kiedyś zakładał hak i podrzuci takie informacje. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Molo
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 182 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 02-01-2017, 23:33
|
|
|
siemanko,
właśnie zalicytowałem ten:
http://allegro.pl/hak-hol...jliMg==#thumb/2
zakres roczników (05-13) to chyba nie do końca sie zgadza, ale chyba jest to oryginał co ? podejdzie na pewno do 2008 ?
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 03-01-2017, 09:23
|
|
|
to jest hak Thule. Jakoś nie kojarzę ze swojego takich blach. poszukaj zdjęcia haka Thule - bez znaczka Mitsu. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Molo
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 182 Skąd: Tczew
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 03-01-2017, 13:52
|
|
|
na pewno będzie dobry. Miałem taki sam, tylko już nie pamiętam szczegółów mocowania. Pamiętam tylko wiązkę elektryczną |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Molo
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 182 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 16-01-2017, 00:30
|
|
|
no to jeszcze pytanie,
Ten cały hak z kablami modułem itp ma ok 30kg. Jeszcze nie zamontowałem ale jak wrzuciłem go na pakę po zakupie to tył siadł o ok 1cm. Prześwit przy nadkolach auta wyraźnie zmniejsza się na tylnej osi. Czy jest przewidziana jakaś kompensacje tego obciążenia ? jakimś podwyższeniem lub wzmocnieniem sprężyn np ? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-01-2017, 08:07
|
|
|
Dużo osób dokładało dodatkowe sprężyny do środka ori. Nawet bez haka przy zapakowaniu bagażnika Outek siadał i znacznie gorzej się prowadził. Poszukaj wątku o tych sprężynach - takie niebieskie. Bez ładunku były praktycznie nie odczuwalne, po zapakowaniu wyraźnie utwardzały zawieszenie. Też miałem założone. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2017, 09:25
|
|
|
A do czego służy ten zamek na kluczyk na haku Thule/Mitsubishi?
Ktoś wrzuci zdjęcie jak wygląda podcięcie zderzaka przy tym haku? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21027 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-01-2017, 09:55
|
|
|
juniorkm7 napisał/a: | A do czego służy ten zamek na kluczyk na haku Thule/Mitsubishi? |
Pewnie do odpięcia haku jak nie ciągniesz przyczepy.
W Europie chyba nawet nie wolno jeździć z hakiem bez przyczepy. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
misiek767
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 26 Skąd: kraków
|
Wysłany: 25-02-2018, 09:22
|
|
|
Czy ktoś ma opis pinów w kostce znajdującej się nad prawym nadkolem . |
|
|
|
 |
Marcin_ASX
Nowy Forumowicz
Auto: Asx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 9 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 26-02-2018, 08:00
|
|
|
misiek767 Jeśli chodzi o opis pinów w kostce to po co Ci to? Jak bierzesz wiązkę dedykowaną do haka to jest to zbędne np. https://www.dobrehaki.pl/...pin-p-7554.html To akurat wiązka haka 13-pinowa do Outlandera po 2012, a nie wiem jaki masz. W zakładce Do Pobrania jest obrazkowa instrukcja montażu, popatrz do niej. Jednak skoro jest kostka to szkoda montować coś uniwersalnego, tym bardziej że przy montażu haka z wiązką tzw dedykiem jest najlepsze i najpewniejsze połączenie prądowe. Jak robisz uniwersalną to albo używasz szybkozłączek (tragedia) albo trochę lepiej trzeba polutować. Ale lutowanie w nowszych autach, gdzie przewody są coraz cieńsze... kiepsko po prostu wychodzi. |
|
|
|
 |
|